Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen

Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.

Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)

HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!

Baby-kinder kleertjes # 1
quote:Nouschi schreef op 31 maart 2014 @ 13:43:

[...]

Heb je geen draagdoek?Ik voorzie een nwe shopverslaving
quote:-teuntje- schreef op 31 maart 2014 @ 13:56:

[...]

Ik voorzie een nwe shopverslaving O god wat heb ik gezegd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Leuk geworden, dat shirt DH! Op dat logo na dan grapje hoor en fijn dat het concert zo leuk was. Was je nou naar allebei de concerten?

Ja er zijn mooie draagdoeken hoor. Ik heb er eentje, maar ben ook wel toe aan een nieuwe is net als met tatoeages geloof ik, dan kun je ook niet stoppen bij eentje.
Nee heb ik niet. We hadden er eentje maar die is niet gebruikt en daar is hij inmiddels te zwaar voor. Ben nu dus wel aan het kijken naar een leuke, handige draagzak (vraag me wel af of zoon dat leuk vindt). Ik sta open voor tips.

Zijn er exemplaren waarbij je kindje naar voren kijkt?
quote:NYC schreef op 31 maart 2014 @ 14:58:

Nee heb ik niet. We hadden er eentje maar die is niet gebruikt en daar is hij inmiddels te zwaar voor. Ben nu dus wel aan het kijken naar een leuke, handige draagzak (vraag me wel af of zoon dat leuk vindt). Ik sta open voor tips. [afbeelding]

Zijn er exemplaren waarbij je kindje naar voren kijkt?Je bent nog nooit op het draagdoek topic geweest?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nope. Zal er eens een kijkje gaan nemen.
NYC, jouw zoon is toch nog maar 4 of 5 maanden? Dan heb je vast geen goede (zo een die van het draagdoekentopic mag) gehad Ik heb voor reuzenbaby een Marsupi en dat is 1 van de kleinste draagzakken te krijgen. Ideaal ding en kan tot 9 maanden. Voor peuterzoon heb ik een Rose & Rebellion, die kan vanaf 12 maanden als je een beetje flink kind hebt. Maar er zijn genoeg opties.
quote:NYC schreef op 31 maart 2014 @ 15:39:

Nope. Zal er eens een kijkje gaan nemen.Er is een echte draagdoekmaffia hier!
Die stippeltjesjurk is leuk!

Sinds wanneer is de salopette in de ban? Leuk leuk. Alhoewel ik zelf voor een feest een linnen broek zou kopen (zandkleurig, of wit met fijn donkerblauw streepje) en een mooi hemd (licht hemelsblauw). De mouwen netjes opvouwen (manchetten tot bovenarm terugslaan, dan het restant ook omhoog vouwen en de manchetten daar net iets bovenuit laten piepen). Alleen voor een bruiloft zou zoon in het pak gaan (waarschijnlijk dan een variant van linnen broek, wit of ecru hemd, leren riempje en gebreid vest).

@NYC: no way! Nog niet gekeken op het draagdoekentopic? Heb ik net de Bondolino verkocht, die had je wel kunnen krijgen. Trouwens een aanrader, zoon past er nog in. Nu de Manduca, maar ik grijp toch weer terug naar de Ellevil of Didymos doeken.
Lebowski, die albababy vind ik echt mega leuk,' maar ook echt boven budget. Tweedehands ook nauwelijks te krijgen helaas..
Lemoos, in de ban door de man van Papmetgrutjes

Hij is inderdaad wel erg aan de prijs.
Al aan het koken?
Ja, maar voor de kinders man is, uiteraard, laat vanavond. Zijn overlevingspakket ga ik wel maken als hij thuis is.
Papmetgrutjes, zelf vind ik deze ook erg leuk. En die kost echt geen drol! (14¤!)

Of deze

quote:Lebowski schreef op 31 maart 2014 @ 18:53:

Lemoos, in de ban door de man van Papmetgrutjes

Hij is inderdaad wel erg aan de prijs. Ik dacht al...
@lebo: die groene heb ik ook besteld!

Mijn pakketje in onderweg met leuk scandinavisch spul..

Bij love peace joy, zijn er echt snel mee. Ben benieuwd morgen.
Kom er nu pas achter dat het shirtje een Ted Baker rip-off is.

http://http://www.peekabootiek.nl/baba- ... -walvissen

Deze is ook leuk, wellicht bij een volgende bestelling.
http://www.peekabootiek.n ... r-t-shirt-whale-walvissen

Hm zo dan?
Daar is ook een leuke jumpsuit van!

Haha grappig Nous, ik houd ook wel van Ted Baker!
http://www.peekabootiek.n ... t-walvis-blue-red-001.jpg

Jammer genoeg te klein..
Flokspiratie:

http://www.peekabootiek.n ... 17-1%20Sammy%20yellow.jpg
Als ik een meisje had...

http://www.peekabootiek.n ... /Polo%20dress%20kelly.jpg
Hoe zijn jullie eigenlijk op dat 'retro' stijltje gekomen voor jullie kids? misschien een aparte vraag haha.
Lebo : die pakjes zijn leuk!! Van 4FF? Ik vind die gestreepte echt leuk en wil voor dochter nog wel zoiets voor de zomer. Vorig jaar had ze ook een hele leuke van 4FF, maar denk dat die niet meer past.

En idd, ben naar beide concerten geweest ik ben nog steeds echt een die hard-fan haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven