Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Eigenlijk hing er al heel lang een spanning tussen ons (jaren) en het afgelopen jaar hebben we met tussenposen elkaar helemaal gek gemaakt. Tot drie weken geleden, dumpte ze me met een smsje..kan er nog kwaad om worden. Maar ja, life goes on kan ik nu wel zeggen.
Weetnie,

Niet vervelend bedoeld maar ik snap er helemaal niks van.

Wat is er precies gebeurd? Waarom is het nu helemaal finito?
quote:nachtvlinder29 schreef op 30 juni 2008 @ 22:55:

Weetnie,

Niet vervelend bedoeld maar ik snap er helemaal niks van.

Wat is er precies gebeurd? Waarom is het nu helemaal finito?

Al langer leek het zo dat het contact meer van mijn kant kwam als de zijne. Maar goed we hadden nu afgesproken naar hotel te gaan, hij heeft afgezegd en gezegd dat we geen nieuwe afspraak kunnen maken.De manier waarop was niet zo prettig vond ik. Dit doet pijn ik wil duidelijkheid dus toen heb

ik gezegd dat ik dan niet meer verder kan. Ik wil wel maar ik kan dat niet. Daarom voel ik me zo klote....

Ik hoop dat dit het wat duidelijker maakt kan om denk ik wel begrijpelijke redenen niet uitwijden over de reden.
Ik snap dat het pijnlijk is. Breaking-up is nooit leuk.

Maar ik moet wel zeggen dat de afhankelijkheid die jij hebt t.o.v. je sv alsmede het feit dat je hem emotioneel zelfs al op een gedeelde plaats zet met je echtgenoot, ook niet goed klinkt.

Zoals ik wel eens eerder op 1 van je topics heb gepost, behoort een sv een extraatje te zijn, een nr.2 (of 3 of...) hooguit.

Vrijblijvendheid, geen verplichting of verwachting.

Dat is toch echt het credo.

Dus geloof me, als je het ergste verdriet voorbij is, zul je waarschijnlijk blij zijn.
@run dumpen met een sms.... tjonge, dat is heftig!

heb je het daarbij gelaten? zou ik niet kunnen. Of wist je al dat het eraan zat te komen en was het alleen het spreekwoordelijke puntje op de i....?

@weetnie - je kunt niet uitweiden over de reden. zit je nou toch weer in een gevoelsachtbaan... bah! voel met je mee.
eens NV, een sv is een extraatje. Maar als je daar nog niet zoveel ervaring mee hebt, is het best moeilijk om bij jezelf te erkennen dat je een ander als seksspeeltje ziet en hij/zij jou ook zo moet zien. Is even wennen....

Ben inmiddels wel gewend - en dat helpt bij het accepteren van sommige dingen. Bijvoorbeeld de manier waarop mijn sv omgaat met de problemen met zijn nr1. Hij vraagt wel mijn mening, maar luistert er vervolgens niet naar. Of zegt dat ik partij voor haar trek. Maakte ik me eerst druk om. Nu steeds minder. Is niet mijn pakkie an! Zoekt hij maar lekker zelf uit....

Is wel raar als je meer 'rollen' hebt naar elkaar.
[quote]tonic schreef op 30 juni 2008 @ 23:14:

@run dumpen met een sms.... tjonge, dat is heftig!

heb je het daarbij gelaten? zou ik niet kunnen. Of wist je al dat het eraan zat te komen en was het alleen het spreekwoordelijke puntje op de i....?

...quote]

Ik voelde het wel aankomen, ik wist dat ze het allemaal niet kon rijmen met haar aanstaande huwelijk (zit ook zeker wat in) maar dat ze het zo zou doen had ik niet verwacht. Kan dan wel enorme stampij gaan maken, maar dat schiet ook niet op. Als zij het zo wil prima, maar dan zoekt ze het ook maar uit.
g'morgen.

Gisteren uit pure ellende om tien uur het bed ingedoken. Had me voorgenomen niet meer te reageren op constante sms-regen van sv.. afstand immers, maar kon uiteindelijk toch de neiging om te reageren niet weerstaan. Baal zo van mezelf!

Hij weet hoe ik erover denk maar zelf denkt hij dat we geen risico lopen omdat we beiden van mening zijn dat nr1 nr1 zal bijven. Zou ik soms spoken zien en te voorzichtig willen zijn?

eerste sms'je vandaag al binnen en me nu voorgenomen toestel maar eens uit te zetten (kolder natuurlijk, want ergens vind ik het ook wel weer leuk). Oke neem me nu voor; ga ze wel lezen, maar ga niet reageren. iemand moet denk ik de verstandigste zijn. wens me maar succes!
Nou good luck Engel, dat zal niet meevallen!
dat zal inderdaad vast niet meevallen!

kun je er niet eens gewoon met elkaar over praten? dat je uitspreekt naar elkaar wat je wensen en behoeftes zijn en daar afspraken over maakt. Dan kun je zelfs elkaar ondersteunen als je ziet dat de ander moeite heeft zich eraan te houden.

Of ben ik nu te rooskleurig over de rol een sv?

Ik zou het namelijk wel graag zo willen - samen afspreken dat je geen risico's wilt lopen en hoe je het idealiter ziet.

Kun je proberen samen verstandig te zijn....

Wil ik iig wel proberen.

Als je probeert contact te krijgen en iemand weigert - negeert! - je, dan kan dat enorm frustrerend zijn, toch?

Of is dat niet reeel?

Veel succes, met wat je ook kiest engel!
Moeilijk hoor, afstand nemen. Succes.

Ik heb een afspraak en word al helemaal gek bij de gedachte dat ik hem ga zien etc. Duurt alleen nog even.
Het lijkt me idd wel goed om goeie afspraken te maken over wat je wel en niet wilt. Hoeveel contact je kunt en wilt hebben, en ook dat zal verschillen van tijd tot tijd en da's best lastig. Natuurlijk hoef je niet direct om tafel om alles tot in de puntjes met elkaar door te nemen, maar trek op tijd aan de bel als je iets te snel vindt gaan of teveel vindt... (bewaak jouw grenzen).

Mijn ervaring is toch (helaas), dat als je dat niet doet, je onbewust misschien, je gaat irriteren en dat komt de "relatie" nooit ten goede.

In het ideale geval kan de ander het respecteren als je (af en toe) wat afstand neemt... (en andersom natuurlijk).

@Mac, leuk dat je een afspraak hebt! Maar dat (on)geduldige wachten hè, da's best moeilijk.

Ik merk dat ik het soms goed vind om gewoon te wachten op iets... genieten van de voorpret, maar dan opeens word ik weer super ongeduldig... ('t is ook nooit goed ). Nah, weekje is te overzien toch?
@tonic ja is wel een goede omschrijving denk ik gevoelsachtbaan. Er komen veel emoties langs, verdriet, boosheid , gekwetst!! maar ik hou me zelf voor dat het met de tijd wel zal slijten en hoop dat tegen de tijd ik hem weer zie de gevoelens (die ik nog wel heb nu) helemaal verdwenen zijn.

@nachtvlinder ik was idd teveel bezig met 1B die fout zal ik niet nog een keer nemen hoop ik. Mijn gevoelens kunnen heel sterk zijn en das best lastig dan.

@engel, idd s6 dat zal nog niet meevallen om niet te reageren
Verd.. Ik heb net 2 smsjes verstuurd naar sv, met een uur ertussen.

Ik krijg niets, noppes, nada terug.

Dat doe ik dus niet meer. Geen smsjes meer van mijn kant voorlopig.

Maar stel nu dat hij mij morgen of overmorgen, of whenever smst, stuur ik dan wel iets terug? Ik hou helemaal niet van die spelletjes, maar ik krijg nu het idee dat hij alleen maar iets van zich laat horen als er een kansje inzit dat hij me die avond in bed kan krijgen. En ja, ik snap ook dat dat wel the point is van een sv, maar het geeft me zo'n goedkoop gevoel...

Gatver, het ging best goed met mij, en nu ben ik toch weer wat onzeker. En als ik eerlijk ben, licht geobsedeerd.
Het kan zijn dat-ie even druk is natuurlijk, maar het is wel zo leuk redelijk vlot wat terug te horen. Het is dan wel een sv maar er zit ook een v in, dus als je het gevoel krijgt dat je alleen maar goed genoeg bent voor de s, mwah. Ik zou daar ook niet blij van worden.

Geen leuke spelletjes nee, wat dat aangaat kun je toch altijd wel normaal en volwassen (en leuk) met elkaar omgaan, toch?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Geheim, heb het misschien gemist, maar is jouw SV een zogenaamde GM?

Kan me wel voorstellen dat je je zo voelt. Op z'n minst een berichtje terug, desnoods met dat het even niet uitkomt...

Wat is dat toch met die onzekerheid, hebben nou vooral vrouwen er last van? Of hebben de mannen hier dat ook? Je mag er toch ook wel vanuit gaan dat je een speciale band hebt samen, waarbij je ieder geval reageert op de ander als diegene contact zoekt.
Geheim eens met gnd ik vind dat je op zijn minst wel wat terug kan laten horen. Als dat een keertje niet is kan, dat hij het net druk heeft ofzo, maar als dat vaker gebeurd dan vind ik dat niet netjes. En ja dan krijg je een gevoel van geobsedeerdheid omdat je denkt wanneer hoor ik nu iets? Ik snap het niet van ze zo moeilijk is het toch niet om ff te reageren? Maar toch lees je het hier erg vaak....ik kan me daar zo boos om maken en heb het idee als iemand vaker niet reageert dat hij met mijn gevoelens speelt.

Geheim eigenlijk zou het wel eens goed zijn als jij ook niet gelijk reageert als hij smst, als dat je lukt, ik weet zelf hoe moeilijk dat kan zijn.S6 ermee!
Nee, sv is geen gm. (Het lijkt het leger wel met al die afkortingen). Ik weet niet wat er aan de hand is met hem. Ja, hij heeft het best druk op het moment, maar dat vind ik 2, 3 keer een goed excuus, dan houdt het wel op.

Misschien is hij wel een beetje klaar met me, dat kan natuurlijk, maar eerlijk gezegd geloof ik dat niet.

Nou ja, als ik hem nog eens te zien krijg zal ik hem duidelijk maken dat dit wat mij betreft niet oke is.

Wat een puberaal gedoe zeg....

Zit hier te balen van mezelf.
@geheim ik hoor me zelf gewoon praten..wat een herkenning Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
quote:geheim1972 schreef op 01 juli 2008 @ 14:37:

Nou ja, als ik hem nog eens te zien krijg zal ik hem duidelijk maken dat dit wat mij betreft niet oke is. Wat een puberaal gedoe zeg....

Zit hier te balen van mezelf.

Schrijf het anders op voor jezelf. Zogauw je 'm weer ziet kun je hem dit vertellen, mocht-ie je overrompelen dat heb je altijd je papiertje nog, zodat je in elk geval nadien wel weet dat je alles hebt gezegd wat je wilde zeggen. Klinkt idioot misschien, dat papiertje, maar hoevaak zit je later niet: had ik dit nog maar gezegd, en dát. Te laat.

En balen van jezelf, niet doen. Waarom? Het is volkomen normaal dat iemand wat tegen je terugzegt, in wat voor situatie dan ook. Je baalt misschien even van de situatie, maar niet van jezelf.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
quote:Roland1971 schreef op 01 juli 2008 @ 14:43:

[...]

En balen van jezelf, niet doen. Waarom? Het is volkomen normaal dat iemand wat tegen je terugzegt, in wat voor situatie dan ook. Je baalt misschien even van de situatie, maar niet van jezelf.

Mooie tekst!

Geheim, succes! Er zal vast wel een logische verklaring voor zijn.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ik heb zo'n hekel aan die spelletjes.

Had vandaag ook een sms gestuurd en dan krijg ik zo'n standaard tekstje terug, terwijl het een mooie openingszin was. Geen hele originele maar het mooie weer doet de rest dacht ik. Niet dus.
Je zou eigenlijk een handleiding bij een sv moeten krijgen, of is een handleiding genoeg omdat ze allemaal hetzelfde zijn?
Zíj zouden een handleiding moeten krijgen.
Dat is een goeie!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven