Baby & Kinder kleertjes # 2
maandag 8 oktober 2012 om 22:20
Hy allen
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
vrijdag 4 april 2014 om 23:29
quote:Lebowski schreef op 04 april 2014 @ 23:25:
Waar komt die vandaan, Nous? (kanonne, wat zetten die hun naam prominent op de foto haha)Zo handig. Ik ben altijd te lui om de link erbij te zetten
Waar komt die vandaan, Nous? (kanonne, wat zetten die hun naam prominent op de foto haha)Zo handig. Ik ben altijd te lui om de link erbij te zetten
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 5 april 2014 om 14:16
zaterdag 5 april 2014 om 15:00
quote:Nouschi schreef op 05 april 2014 @ 14:16:
[...]
Dat zou wel héél snel zijn hoor.Owja? Ik heb geen idee eigenlijk neefje was voor zijn 2e al zindelijk, dus misschien is mijn referentiekader een beetje vreemd maar ze is er nu wel steeds meer mee bezig en plast steeds vaker op de pot/wc dus we zullen zien!
[...]
Dat zou wel héél snel zijn hoor.Owja? Ik heb geen idee eigenlijk neefje was voor zijn 2e al zindelijk, dus misschien is mijn referentiekader een beetje vreemd maar ze is er nu wel steeds meer mee bezig en plast steeds vaker op de pot/wc dus we zullen zien!
zaterdag 5 april 2014 om 15:02
quote:Desperate_Housewive schreef op 05 april 2014 @ 15:00:
[...]
Owja? Ik heb geen idee eigenlijk neefje was voor zijn 2e al zindelijk, dus misschien is mijn referentiekader een beetje vreemd maar ze is er nu wel steeds meer mee bezig en plast steeds vaker op de pot/wc dus we zullen zien!Weet je dat zeker? Ook 's nachts? Meestal gaan ze wel een tijdje op het potje maar de lol is er vaak ook weer snel af.
[...]
Owja? Ik heb geen idee eigenlijk neefje was voor zijn 2e al zindelijk, dus misschien is mijn referentiekader een beetje vreemd maar ze is er nu wel steeds meer mee bezig en plast steeds vaker op de pot/wc dus we zullen zien!Weet je dat zeker? Ook 's nachts? Meestal gaan ze wel een tijdje op het potje maar de lol is er vaak ook weer snel af.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 5 april 2014 om 19:08
zaterdag 5 april 2014 om 19:33
quote:Nouschi schreef op 05 april 2014 @ 15:02:
[...]
Weet je dat zeker? Ook 's nachts? Meestal gaan ze wel een tijdje op het potje maar de lol is er vaak ook weer snel af.'S nachts niet, dat weet ik zo niet vanaf welke leeftijd. Maar overdag volledig zindelijk voor z'n 2e. Maar daarentegen kon ie pas heel laat praten nu met 4 nog deels onverstaanbaar voor mij.
[...]
Weet je dat zeker? Ook 's nachts? Meestal gaan ze wel een tijdje op het potje maar de lol is er vaak ook weer snel af.'S nachts niet, dat weet ik zo niet vanaf welke leeftijd. Maar overdag volledig zindelijk voor z'n 2e. Maar daarentegen kon ie pas heel laat praten nu met 4 nog deels onverstaanbaar voor mij.
zaterdag 5 april 2014 om 22:45
http://www.google.de/imgr ... &ndsp=37&ved=0CMICEK0DMEw
van babyface, vond ik zelf altijd heel fijne bodywarmers die mooi blijven.
van babyface, vond ik zelf altijd heel fijne bodywarmers die mooi blijven.