Wat doen jullie vandaag?

06-04-2014 16:09 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik forum, lezen, reisje uitzoeken...en verder heeeeel weinig...

Jullie?
Geen reet .. Bank hangen. Film kijken ..
Forummen, film kijken, hardlopen, koken en een hotelletje boeken.
Vanochtend van 11 tot 12 een uurtje gesport en na het douchen lekker helemaal niets meer wat moet. Beetje forummen, net een film gekeken en verder tv kijken en op de bank hangen
Mijn oma is ziek dus heb boodschappen voor haar gedaan en wat te eten gemaakt. Verder ga ik bankhangen.
beetje opruimen, greys anatomy kijken, eten, greys anatomy kijken, douchen, boodschappen, kaarten, eten, greys anatomy kijken, kidsnaarbed, greys anatomy kijken etc...
Ik ben al de hele middag Teen Wolf aan het kijken. Verder hoop ik nog wat te schrijven. Niets boeiends dus eigenlijk.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Koken. Groenten halen want ik zie dat alles op is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Vanmorgen thuis gewerkt voor mijn werk.

En een paar wassen gedraaid.

Daarna lekkere lunch gekookt

Een middagdutje gedaan.

Een paar uur gelezen.

Nu forummen.

Straks nog wat series kijken op de laptop.
Ik ben bezig met het openen van zeer serieuze, constructieve en filosofische topics waarin allerhande levensvragen worden gesteld, bekeken en beantwoord.
Pannenkoeken gebakken voor neefje van 3, nichtje van 5, vriend en broer. Schoonzus hoefde niet. Net huis weer opgeruimd en kip aan t bakken. Nu forummen, bankhangen en genieten van de rest van de zondag.
Lekker rommelen in huis, geniet van de regen en de temperatuur.... Gelukkig blijft het volgende week ook koeler...
Ik doe weinig, ik chat, forum en kijk tv.

Eigenlijk moet ik opruimen en schoonmaken.
Nik!!!!!!!!!! Hoe is het?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vanochtend gesport en vanmiddag een uurtje naar de pasar malam geweest. We betalen dan 8 EUR entree om eten te kunnen halen (tsja). Vanavond met een bak koffie, spekkoek en een boek op de bank.
quote:Nouschi schreef op 06 april 2014 @ 17:07:

Nik!!!!!!!!!! Hoe is het?Haai!!!!! Goed wel! Ik chat me rot! Hahaha. EN met jou?
Wasjes draaien, chips eten met man en kinders, even naar het huis van mn ouders voor de post en de plantjes, want die zijn op vakantie. Beetje facebooken, beetje op funda aan het kijken omdat we hopelijk ook nog een keertje gaan verhuizen binnenkort, en ondertussen probeer ik te bedenken wat ik nog meer moet doen vandaag, maar ben bang dat mij dat vanavond pas te binnen schiet.
quote:matroesjka_ schreef op 06 april 2014 @ 16:19:

Mijn oma is ziek dus heb boodschappen voor haar gedaan en wat te eten gemaakt. Verder ga ik bankhangen.Lief van je!
Vandaag naar naturalis geweest. Museumweekend, dus maar 1 euro entree. Was erg interessant, was er nog nooit geweest.
Beetje tv kijken, net gekookt (varkenshaas in cranberry saus), middagdutje, en wie weet na het eten nog ff slapen of een film kijken.
Gesport, een presentatie in elkaar gezet, forum. Zometeen boodschappen doen en iets te eten maken, bankhangen.
Uitslapen, bij vrienden op bezoek, beetje op het forum rondhangen, in het bos wandelen, kleuren, filmpje kijken.
Wij hadden gisteren hier een feestje en buiten de restjes op eten liggen we lam (en man brak) op de bank. Net lagen we alle twee te slapen Verder forum ik wat en heb ik wat series gekeken.

Oh en ik heb de grootste troep opgeruimd en de vaat gedaan(nou ja de vaatwasser). Morgen de rest.
Uitgeslapen, ontbijt gemaakt, beetje tv gekeken, veel thee gedronken, op het forum geweest, gekleurd in mijn kleurboek, weckpotjes (waarin ik losse thee bewaar) van nieuwe etiketjes voorzien, kipfilet in de marinade gezet, forummen. Straks beetje tv kijken en een leuk boek lezen.
Uitgeslapen, een presentatie en vergadering voorbereiden, een bestemmingsplan lezen en forummen.
Power to the people

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven