Gezondheid alle pijlers

Weet iemand hier meer over?

13-04-2014 02:46 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenacht,

Ik hoop dat iemand me hier meer over kan vertellen... Op internet kan ik er namelijk alleen maar vage dingen over vinden.

Ik heb namelijk een tijdje geleden een bloedblaar in mijn zij gekregen. Voor zo ver ik toen wist had ik me nergens aan gestoten en zat ik ook nergens klem op die plek. De plek vond ik ook wel een beetje raar eigenlijk, want meestal is het op je lip of in je wang omdat je erop hebt gebeten... of je vinger als je een vinger tussen de deur hebt gehad enz.

Maargoed, ik heb die blaar dus lekgeprikt... en er kwam heel veel bloed uit zoals voorspeld... Ik weet dat het aangeraden wordt de blaar te laten zitten, maar het voelde heel gevoelig en als je hem doorprikt en er goed mee omgaat dan geneest het juist sneller.

Dit was ook gebeurd...

Maar nu... een paar cm ernaast... NOG een bloedblaar... En deze keer weet ik echt 100% zeker dat ik me niet heb bezeerd daar. Er wordt ook geen druk uitgeoefend op die plek van mijn zij... Dus... ik weer op google... Staat er ergens op een site, dat als je niet weet waar je zo'n blaar van hebt opgelopen dat je dan het beste naar je huisarts kunt... Maar nu is het dus weekend en ik wil gewoon weten wat dit kan zijn? Kan zo'n blaar nou echt zomaar uit het niets ontstaan? Tot 2 keer toe in korte tijd?!

Er stond op zo'n dokterssite zelfs dat het kan wijzen op meer ernstigere aandoeningen? Maar wat voor aandoeningen dan? Want ik kan het echt gewoon NERGENS vinden... ik maak mezelf nu helemaal gek met vanalles, want ik voel me al heel lang lichamelijk niet goed... met allerlei vage klachten....

Iemand hier ervaring hiermee?

Alvast bedankt.
Sorry, geen ervaring met bloedblaren.

Probeer je niet te druk te maken en niet teveel op internet te speuren.

Bel morgen naar de huisartsenpost of maandagochtend de huisarts.

Komt vast goed!

Niets is blijvend, behalve de verandering.
2 bloedbaren rond de zelfde plek zonder aanwijsbare reden vind ik best vreemd. Ik zou er niet mee naar de HAP gaan, maar maandag wel even naar de huisarts.

Niet meer doorprikken en door ha laten onderzoeken.
Als het op iets heel ernstigs zou duiden kon je er vast veel info over vinden moet je maar denken. Lekker slapen nu!
Hiermee moet je echt naar de huisarts en niet gaan zitten prutsen met doorprikken. Het is niet normaal dus na laten kijken door een deskundige.
Naar de huisarts en niet zelf gaan zitten internetdokteren.
Wat Moontje zegt. Zoek even afleiding vandaag.
Ga in therapie!
Lekker laten zitten en morgen naar je HA. Ik denk iet dat je vandaag doodgaat aan een blaar. Misschien zat je kleding strak, was het synthetisch en/of heeft het geschuurd, dan wel een riem of iets dergelijks.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nee ik draag geen strakke kleding... is het echt een raar iets? Wil niet voor iets onbenulligs naar de dokter...
Meisje, is niet onbenullig om hiervoor de dokter te bellen. De beste man hoort vast vreemdere dingen.

Gewoon morgen even bellen.
Niets is blijvend, behalve de verandering.
Ik had heel lang (jaren) een raar plekje op mijn been. Ik ben roodharig na een topic op tv over melanoom dacht ik, misschien moet ik toch ff naar de HA. Bleek gewoon een a-typisch plekje (goedaardig), weggebrand met stikstof en klaar.

Laat het los, maak er een leuke dag van en ga morgen ff naar je HA.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Morgen de huisarts bellen, want 2x een bloedblaar op dezelfde plek is raar. En deze nog niet doorprikken zodat je het kunt laten zien.
Gebruik je antibiotica, bloeddrukverlagers of antidepressiva? Dat kan soms leiden tot blaarvorming
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven