Onbenullige ergernissen
maandag 14 april 2014 om 20:58
- mensen die bij elke hap met hun tanden hun vork of lepel raken (dat tikkende en schrapende geluid vind ik zo ergerlijk)
- mensen die hun soep naar binnen zuigen. Of alvast een zuig geluid maken voordar ze een echte hap nemen.
- hard praten vind ik heel irritant. Ik hoef niet iemands gesprek te volgen.
- als mensen geïrriteerd raken of me niet een minuut voor laten als ik voor mijn werk bijv een concert fotografeer. Het is voor de artiest waar je fan van bent, lijken fans zich niet echt te realiseren
- oudere vrouwen met zo een chagrijnig/ zuinig mondje die je aanstaren en er zo ontevreden uit zien
- mensen op bijv op Facebook die in derdepersoon enkelvoud over zichzelf praten
- mensen met een piepende of zware adem
- mensen die hun soep naar binnen zuigen. Of alvast een zuig geluid maken voordar ze een echte hap nemen.
- hard praten vind ik heel irritant. Ik hoef niet iemands gesprek te volgen.
- als mensen geïrriteerd raken of me niet een minuut voor laten als ik voor mijn werk bijv een concert fotografeer. Het is voor de artiest waar je fan van bent, lijken fans zich niet echt te realiseren
- oudere vrouwen met zo een chagrijnig/ zuinig mondje die je aanstaren en er zo ontevreden uit zien
- mensen op bijv op Facebook die in derdepersoon enkelvoud over zichzelf praten
- mensen met een piepende of zware adem
maandag 14 april 2014 om 21:04
Ik erger me dooood aan de jeugd van tegenwoordig, die foto's plaatsen op het net en waarbij iemand dan zegt "omg je bent zo mooi" en dan zegt de plaatser "neee jij bent mooier" en dan nog 10 van zulke reacties *kots
Mensen die quotes op het web plaatsen en doen alsof zij het hebben verzonnen
Als ik met mijn oppaskinderen wil oversteken dat er dan auto's zijn die geen geduld hebben bij het zebrapad en steeds dichterbij komen en gas geven zodra je 1 stap op de stoep heb gezet
Mensen die quotes op het web plaatsen en doen alsof zij het hebben verzonnen
Als ik met mijn oppaskinderen wil oversteken dat er dan auto's zijn die geen geduld hebben bij het zebrapad en steeds dichterbij komen en gas geven zodra je 1 stap op de stoep heb gezet
maandag 14 april 2014 om 21:07
Mensen die door je heen willen gaan als je (perongeluk) in de weg staat.. Je kan ook gewoon vragen of je erlangs mag , doe ik zelf ook "sorry" "pardon" "mag ik er even langs"
Mensen die stinken
Mensen die alles gebruiken als excuus "ja want mijn ouders zijn gescheiden toen ik jonger was dus nu heb ik nu geen baan, zit ik aan de drugs enz" kom op!
Mensen die stinken
Mensen die alles gebruiken als excuus "ja want mijn ouders zijn gescheiden toen ik jonger was dus nu heb ik nu geen baan, zit ik aan de drugs enz" kom op!
maandag 14 april 2014 om 21:11
Dat GTST (ja, ik kijk, schaam me er niet voor, vind het een heerlijk halfuurtje zinloos getetter en de verhaallijnen die bedacht worden zijn grandioos in hun herhaling) telkens pas om 20:10 begint en dus ook pas om 20:40 is afgelopen, waardoor je de eerste 10 minuten van het programma op een andere zender mist!
maandag 14 april 2014 om 21:12
maandag 14 april 2014 om 21:20
quote:raio schreef op 14 april 2014 @ 18:49:
Wanneer iemand een partner heeft en praat alsof ze één persoon zijn geworden.. "Nee, wij houden niet zo van blauw"
Of wanneer de Facebookpagina of het mailadres opeens gezamenlijk moet zijn "anniehoudtvankees@nogwat"
Niet schokkend, maar ik vind t stom
Dit werd tientallen jaren geleden door Anja Meulenbelt al "het beest met vier poten" genoemd. Briljant! Ik krijg nog steeds jeukbulten van die versmolten stellen.
Wanneer iemand een partner heeft en praat alsof ze één persoon zijn geworden.. "Nee, wij houden niet zo van blauw"
Of wanneer de Facebookpagina of het mailadres opeens gezamenlijk moet zijn "anniehoudtvankees@nogwat"
Niet schokkend, maar ik vind t stom
Dit werd tientallen jaren geleden door Anja Meulenbelt al "het beest met vier poten" genoemd. Briljant! Ik krijg nog steeds jeukbulten van die versmolten stellen.
maandag 14 april 2014 om 21:22
[quote]kiwiwi schreef op 06 april 2014 @ 20:00:
[...]
Ja??
Moet ik dan zeggen wel je een boterham met kaas schat?
Klinkt: wil je een broodje kaas toch beter[/quot]
Maar een broodje is gewoon iets anders dan een boterham. Dus als je vraagt of ik een broodje lust zeg ik ja, maar vraag je of ik een boterham lust zeg ik nee, want ik vind broodjes veel lekkerder van boterhammen.
[...]
Ja??
Moet ik dan zeggen wel je een boterham met kaas schat?
Klinkt: wil je een broodje kaas toch beter[/quot]
Maar een broodje is gewoon iets anders dan een boterham. Dus als je vraagt of ik een broodje lust zeg ik ja, maar vraag je of ik een boterham lust zeg ik nee, want ik vind broodjes veel lekkerder van boterhammen.
maandag 14 april 2014 om 23:03
Hahaha Sri echt?? "Het beest met de vier poten"?? Dat klinkt echt verschrikkelijk inderdaad
Ook irritant (en gebeurt echt heel vaak, vanmiddag ook weer..): als je in de bus of het bushokje opstaat voor een ouder iemand die aan komt lopen en vraagt: wilt u zitten? Vervolgens gaat de senior in kwestie luid staan zuchten en steunen dat "die jeugd van tegenwoordig ook nooit meer opstaat voor de oudere medemens" sjongejonge, ik VRAAG toch net of u wil zitten?!
Ook irritant (en gebeurt echt heel vaak, vanmiddag ook weer..): als je in de bus of het bushokje opstaat voor een ouder iemand die aan komt lopen en vraagt: wilt u zitten? Vervolgens gaat de senior in kwestie luid staan zuchten en steunen dat "die jeugd van tegenwoordig ook nooit meer opstaat voor de oudere medemens" sjongejonge, ik VRAAG toch net of u wil zitten?!
maandag 14 april 2014 om 23:40
Airmiles! Nooit maar dan ook nooit is er een artikel bij waar je blij van opspringt. En mocht er iets zijn wat je in de verte, misschien ooit wel eens zóu kunnen gebruiken dan kom je altijd 60.000 punten tekort en moet je 12 euro bijbetalen terwijl je het in de Hema voor 4,75 gewoon kunt kopen en in een leukere kleur....
Afgeschaft. Trouwens álle bonnetjes, zegeltjes, spaarkaartjes....
De enige winkel waar ze nog standaard vragen of je ze spaart is Etos. Die vragen überhaupt heel veel bij de kassa: heeft u nog vragen over de paracetamol? (?) heeft u al een kleuternagellakspaarkaart? Wilt u een tasje? Wilt u het bonnetje? En dus: spaart u airmiles?
Afgeschaft. Trouwens álle bonnetjes, zegeltjes, spaarkaartjes....
De enige winkel waar ze nog standaard vragen of je ze spaart is Etos. Die vragen überhaupt heel veel bij de kassa: heeft u nog vragen over de paracetamol? (?) heeft u al een kleuternagellakspaarkaart? Wilt u een tasje? Wilt u het bonnetje? En dus: spaart u airmiles?
dinsdag 15 april 2014 om 00:02
Als ik tegen de wind in moet fietsen erger ik me blauw aan oudere mensen die me voorbij zoeven op en elektrische fiets. Ik trap me kapot, wordt zweterig, kom nauwelijks vooruit en dan komt er iemand van 20 jaar ouder even langszij racen. Wordt ik zo sacherijnig van!
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
dinsdag 15 april 2014 om 01:19
Bij kennissen/collega's/familie:
- mensen die zeuren en zuigen over hun verschrikkelijke leven maar geen actie ondernemen om iets aan de situatie te veranderen
- mensen die geïrriteerd raken als ik eerlijk ben en ze niet naar de mond praat
Wat betreft relaties:
- vrouwen die boos worden op de vrouw die hun vriend heeft verleid.. Arm willoos schaapje is die vent natuurlijk ook.
- in dezelfde categorie: mensen die zeggen "ik vertrouw hem/haar wel maar die ander niet"
- vrouwen die over zich heen laten lopen en achter een vent aanlopen die hen niet wil
- vrouwen die de pil slecht slikken
Van mezelf:
- dat ik slecht met geld kan omgaan en vervolgens elke maand aan het einde krap zit
- als mijn geweldige recept mislukt en ik met lange tanden zit te eten omdat het anders zonde zou zijn
- mensen die zeuren en zuigen over hun verschrikkelijke leven maar geen actie ondernemen om iets aan de situatie te veranderen
- mensen die geïrriteerd raken als ik eerlijk ben en ze niet naar de mond praat
Wat betreft relaties:
- vrouwen die boos worden op de vrouw die hun vriend heeft verleid.. Arm willoos schaapje is die vent natuurlijk ook.
- in dezelfde categorie: mensen die zeggen "ik vertrouw hem/haar wel maar die ander niet"
- vrouwen die over zich heen laten lopen en achter een vent aanlopen die hen niet wil
- vrouwen die de pil slecht slikken
Van mezelf:
- dat ik slecht met geld kan omgaan en vervolgens elke maand aan het einde krap zit
- als mijn geweldige recept mislukt en ik met lange tanden zit te eten omdat het anders zonde zou zijn
dinsdag 15 april 2014 om 02:04
Ik woon in Londen en erger me ontzettend aan:
Iemand die zich voor me wringt en op de knop op de deur van de metro drukt terwijl ik sta te wachten tot de deuren open gaan. De deuren gaan vanzelf open! In heel Londen! (Ik besef me dat toeristen dat natuurlijk niet weten en denken dat ik dom sta te wachten)
Mensen die in de metro op de 'deur knop' drukken.
Mensen die links op de roltrap stil staan
Mensen die gelijk na het uit check poortje hun volgende route gaan bepalen. Daar loop je dus volledig tegenaan als je haast hebt.
Mensen die niet snappen dat je in Londen aan de linkerkant loopt of fietst. En dat dit ook geldt voor de trap in de metrostations tenzij anders aangegeven.
Toeristen op Boris-Barclay fietsen die de hele breedte van het pad innemen en onnoemelijk sloom fietsen terwijl ik naar m'n werk moet.
Iemand die zich voor me wringt en op de knop op de deur van de metro drukt terwijl ik sta te wachten tot de deuren open gaan. De deuren gaan vanzelf open! In heel Londen! (Ik besef me dat toeristen dat natuurlijk niet weten en denken dat ik dom sta te wachten)
Mensen die in de metro op de 'deur knop' drukken.
Mensen die links op de roltrap stil staan
Mensen die gelijk na het uit check poortje hun volgende route gaan bepalen. Daar loop je dus volledig tegenaan als je haast hebt.
Mensen die niet snappen dat je in Londen aan de linkerkant loopt of fietst. En dat dit ook geldt voor de trap in de metrostations tenzij anders aangegeven.
Toeristen op Boris-Barclay fietsen die de hele breedte van het pad innemen en onnoemelijk sloom fietsen terwijl ik naar m'n werk moet.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'