Welke fiets?
dinsdag 15 april 2014 om 20:37
Ik mag met het fietsplan voor de derde keer een nieuwe fiets kiezen en vind het deze keer erg moeilijk.
Vorige twee keer een moederfiets genomen maar dat is niet meer nodig.
Voorkeur gaat uit naar een Gazelle of Batavus, minimaal 7 versnellingen, kinderstoel achterop.
Ik heb geen rijbewijs dus doe alles met de fiets. Over het algemeen zal de fiets gebruikt worden voor kleinere afstanden (10 km) maar ik maak ook regelmatig fietstochten van 75 km dus fiets moet niet te zwaar zijn.
Heeft iemand een tip? Liever geen hybride fiets ivm open kettingkast en ook geen elektrische fiets.
Heb jij de perfecte fiets dan hoor ik dat graag
Vorige twee keer een moederfiets genomen maar dat is niet meer nodig.
Voorkeur gaat uit naar een Gazelle of Batavus, minimaal 7 versnellingen, kinderstoel achterop.
Ik heb geen rijbewijs dus doe alles met de fiets. Over het algemeen zal de fiets gebruikt worden voor kleinere afstanden (10 km) maar ik maak ook regelmatig fietstochten van 75 km dus fiets moet niet te zwaar zijn.
Heeft iemand een tip? Liever geen hybride fiets ivm open kettingkast en ook geen elektrische fiets.
Heb jij de perfecte fiets dan hoor ik dat graag
dinsdag 15 april 2014 om 20:40
Koga, ferrari onder de fietsen! Top ding! Lekker licht, rijdt als een treintje met 27 versnellingen (die je hier in NL uiteraard allemaal nodig hebt)
Zijn wel heul duur, maar meet een beetje mazzel kan je er eentje uit de 'oude collectie' kopen waar de fietsenboer vanaf wil om ruimte te maken voor de nieuwe modellen.
Zijn wel heul duur, maar meet een beetje mazzel kan je er eentje uit de 'oude collectie' kopen waar de fietsenboer vanaf wil om ruimte te maken voor de nieuwe modellen.
dinsdag 15 april 2014 om 21:10
dinsdag 15 april 2014 om 21:23
dinsdag 15 april 2014 om 23:03
quote:vivavo97 schreef op 15 april 2014 @ 22:37:
Bijna 20 euro per maand bruto, minus belasting 30% is iets minder dan 14 euro per maand. Ik ben bijna aan de beurt en ga voor de elektrische... Nog tips? Hoe bevalt de Sparta?Ik heb een Sparta E-Motion C4 2013, topding! Ben er zo blij mee!
Bijna 20 euro per maand bruto, minus belasting 30% is iets minder dan 14 euro per maand. Ik ben bijna aan de beurt en ga voor de elektrische... Nog tips? Hoe bevalt de Sparta?Ik heb een Sparta E-Motion C4 2013, topding! Ben er zo blij mee!
Ab imo pectore
maandag 21 april 2014 om 00:00
Ik heb een rode omafiets van pointer, met 3 versnellingen en een transportrek voor. Pointer word gemaakt in Nederland, Friesland.De velgen en spaken van mijn fiets zijn van RVS, alles is van zeer goede kwaliteit, en de prijs ligt rond de 450 euro. Hij rijd echt super, als je van kwaliteit en een gunstige prijs houd, zou ik zeker voor een pointer gaan.