Thuiszorg winkel vragen
donderdag 17 april 2014 om 21:04
Binnenkort heb ik tijdelijk krukken en een rolstoel nodig. Wanneer zouden jullie die huren? Wil je tijd om te oefenen? Hoe stel je krukken juist af? Of leggen ze dat in de thuiszorg winkel uit?
En moet je uit de thuiszorg winkel uit je eigen woonplaats huren? Of mag dat ook in een aangrenzende plaats?
En moet je uit de thuiszorg winkel uit je eigen woonplaats huren? Of mag dat ook in een aangrenzende plaats?

donderdag 17 april 2014 om 23:03

donderdag 17 april 2014 om 23:34
donderdag 17 april 2014 om 23:48

vrijdag 18 april 2014 om 00:16
quote:mrsnem schreef op 17 april 2014 @ 23:42:
Beliebee
Ik kreeg een rolstoel voor 6 maanden gratis mee hoor. Daarna kost het 10,- per maand.
Aanvullend verzekerd vergoed het nog wel namelijk. Krukken zitten niet meer in de basisverzekering sinds 1-1-13.
Rolstoel is een ander verhaal. Idd 6 mnd uitleen vergoed door de basisverzekering maar daar vroeg TO niet naar. Die vroeg naar krukken.
Beliebee
Ik kreeg een rolstoel voor 6 maanden gratis mee hoor. Daarna kost het 10,- per maand.
Aanvullend verzekerd vergoed het nog wel namelijk. Krukken zitten niet meer in de basisverzekering sinds 1-1-13.
Rolstoel is een ander verhaal. Idd 6 mnd uitleen vergoed door de basisverzekering maar daar vroeg TO niet naar. Die vroeg naar krukken.