Gezondheid alle pijlers

Man weer naar huisartsenpost, ik bloednerveus

18-04-2014 21:57 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn man is de afgelopen maanden erg ziek geweest. Ernstige geelzucht door Pfeiffer. Net nu hij weer begon op te knappen en ons leven er weer wat normaal uit begint te zien, klaagde hij vanmiddag ineens over benauwdheid, kramp in middenrif en pijn. Die pijn breidde zich in de loop van de avond uit naar zijn schouders. Zo erg dat ademen bijna niet meer mogelijk was. In paniek heb ik de huisartsenpost gebeld en hij moest gelijk komen. Iemand is met hem mee, ik ben bij zoontje gebleven.

Ik vind het doodeng, we hebben veel meegemaakt de afgelopen tijd en ik maak me zorgen. Googlen doe ik niet meer sinds de geelzucht. Mag ik hier even komen ontzenuwen?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Beterschap voor je man. Wat een schrik!
Toch een beetje een opluchting denk ik.

Veel beterschap!
Heel veel beterschap
Dank je wel!

Toch nog een terugval van de Pfeiffer. Nu we weten wat het is kunnen we handelen.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
quote:frambloosje schreef op 18 april 2014 @ 22:32:

Toch een beetje een opluchting denk ik.

Veel beterschap!Ja, toch wel. Nogmaals bedankt. Wat een fijn forum is het toch
-Albert Einstein-
Poeh zeg, gelukkig valt het mee. Beterschap!
quote:tanteslankie schreef op 18 april 2014 @ 22:33:

Dank je wel!

Toch nog een terugval van de Pfeiffer. Nu we weten wat het is kunnen we handelen.

Pfeiffer is echt een rot ziekte. Het kan zo lang duren he?

Wat ontzettend sneu voor je man.
Beterschap!

Verwen hem maar lekker (maar vergeet jezelf niet)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wat schrikken zeg! Heel veel sterkte hopelijk valt het mee en is hij snel weer thuis *dikkeknuffel*
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
quote:calvijn1 schreef op 18 april 2014 @ 22:45:

Beterschap!

Verwen hem maar lekker (maar vergeet jezelf niet)We liggen inmiddels samen in bed. Beetje lacherig maar ook wel geschrokken. Morgen plan maken voor meer balans. Het kwartje is nu bij hem ook wel gevallen.
-Albert Einstein-
Ik hoop voor hem, jou en jullie kind dat hij hier nou eens iets van geleerd heeft. Werken is niet alles. Wat is belangrijker? Je gezondheid en je gezin of je werk?

Sterkte er mee. Lijkt me moeilijk om met zo'n workaholic te moeten leven.
Beterschap en slaap lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven