Gezondheid alle pijlers

menstruatie pijn , maar niet ongesteld

30-04-2014 14:40 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben twee week geleden ongesteld geweest , die week daarna had ik hele gevoelige tepels , en nu heb ik gigantische pijn onder in me buik , normaal heb ik nooit echt last van buikpijn als ik ongesteld ben , maar nu ineens wel terwijl ik niet ongesteld ben . ik heb sinds 5 maand ook een implanon in me arm , zou het daar misschien aan kunnen liggen ?
Kan, maar kan ook niet. Je lichaam is geen machine.

Wellicht slim om gewoon ff met je HA te bellen en te overleggen wat je hier mee moet en of je even langs moeten komen? Of zeg ik nu iets heel geks?!
Kan het je eisprong zijn?

Je zit tenslotte middenin je cyclus als ik je goed lees.

Ik voel mijn eisprong vaak, voelt precies als menstruatiepijn maar duurt maar een uurtje of soms twee..
Weet je zeker dat je niet zwanger bent en ipv ongesteld was een bloeding hebt gehad.
quote:patsy_stone schreef op 30 april 2014 @ 18:28:

Kan het je eisprong zijn?

Je zit tenslotte middenin je cyclus als ik je goed lees.

Ik voel mijn eisprong vaak, voelt precies als menstruatiepijn maar duurt maar een uurtje of soms twee..ik heb er al 3 dagen last van , dus denk niet dat dat het is
quote:reisa1978 schreef op 30 april 2014 @ 19:18:

Weet je zeker dat je niet zwanger bent en ipv ongesteld was een bloeding hebt gehad.ik heb een implanon in me arm , en als het goed is werk die gewoon
Wat zegt je bijsluiter? ( db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h21168.pdf )
Wel herkenbaar. Eerste keer was ik zwanger. Nu heb ik het soms, heb spiraal. Zit soms wel een week tussen krampen en de daadwerkelijke ongesteldheid.
Missch een spastische darm? Die pijn lijkt erg op menstruatiepijn.
quote:xjexchica schreef op 30 april 2014 @ 22:24:

[...]

ik heb een implanon in me arm , en als het goed is werk die gewoonJa, als het goed is. Ik zou toch een test doen als je seks hebt gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven