Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!

Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)

Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...

De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).

Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).

Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)

Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!

Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!

Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
Een erge...!

Na mijn scheiding ging ik heel voorzichtig eens op een relatiesite kijken. Ik vond het doodeng, want ik ben helaas gezegend met een volle maat 54 en we weten allemaal hoe de meeste mensen tegen dikke vrouwen aankijken...!

Maar na een tijdje kreeg ik een serieuze reactie van een gescheiden man waarmee het onwijs klikte. We hingen avonden aan de msn, en het was jammer dat we elkaar zo weinig konden zien, want we waren een geweldig stel, hadden aan een half woord genoeg en de sex was ongelooflijk...!

Toen meldde hij me dat hij wegens ernstige ziekte van zijn ouders even minder contact kon hebben. Ik heb hem toen enkele sms-jes gestuurd. Kreeg soms ook reply terug, waarin hij vertelde hoe hij in de weer was met de verzorging en de zoektocht naar een verpleeghuis (ik heb zoiets van dichtbij eerder meegemaakt dus ik begreep dat hij heel veel drukte aan zijn hoofd had...)

En toen ging de telefoon... ZIJN VROUW!!!

Meneer was nooit gescheiden, meneer was gewoon getrouwd, had géén zieke ouders maar een vrouw die iets vermoedde...

Na de eerste schok wist ik haar ervan te overtuigen dat ik werkelijk niets van haar bestaan wist!

Meneer was een enorme leugenaar, die slechts één foutje maakte: mij het telefoonnummer van zijn mobiel geven, waar zijn vrouw ook regelmatig mee belde! En die vroeg zich steeds vaker af waar die lieve sms-jes van kwamen...!!!

Ik heb de lul acuut uit mijn msn en mobiel gewist, heb de vrouw heel veel sterkte toegewenst, en ben vooral verschrikkelijk kwaad geweest. Wat een ongelooflijke eikel!!!!!!!

Tot zover mijn dating-ervaringen, want nu, 2 jaar later, is er nog steeds geen normale reactie op mijn oproep gekomen. Alleen maar kerels die het ook wel eens met een dikke vrouw willen doen, van bdsm houden, of een zielige gehandicapte vrouw hebben en daarom al jaren zonder seks zitten...
[quote]hopeloosenverdrietig schreef op 16 augustus 2006 @ 14:48:

.....Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...

De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).....

Ojee volgens mij heb ik contact met hem (nog niet gedate), komt hij toevallig uit de omgeving van Den Haag? Laat het mij weten alsjeblief zodat ik het kan afkappen...
UP
Een tijdje terug had ik via een vriendin een man leren kennen. We gingen op een avond eten en daarna op stap in stamcafé, waar mijn kliek was. We komen in dat stamcafé aan en hij wou dus laten zien blijkbaar dat hij bij mij hoorde en hij begint mij over mijn rug te wrijven (in cirkels), pakt mijn nek vast en terug over mijn rug, minutenlang. Ik dacht 'ojee, wat is dat hier??' Iedereen in de kliek zag dat dat mij totaal niet ging, maar hij zelf blijkbaar niet, ofwel deed hij alsof. Ik heb gezegd dat ik dringend naar de wc moest en ben daarna op behoorlijk wat afstand van hem gaan staan. Mijn goesting om met hem verder te daten was op dat moment wel over .
Alweer een paar jaar geleden had ik een date via internet. Hij leek een beetje stoer en was spiritueel geïnteresseerd, dat leek me wel wat. De ochtend van de date belde hij om alvast even m'n stem te horen. Hij had een enorm Limburgs accent en daar kun je niks aan doen natuurlijk, maar aantrekkelijk klonk het niet en vooral zijn manier van praten bracht al twijfel. Eigenlijk weet je dan al dat het niks gaat worden natuurlijk, maar goed.

Hij kwam bij mij en bleek wel héél erg 'spiritueel'. Hij vocht allerlei energetische machtsdingesen uit met zijn ex-vriendin, die volgens hem zo ongeveer bezeten was. Hele complottheorieën had hij daarover.

Ik had een schilderij aan de muur hangen dat door een vriendin is geschilderd. Hij zag het schilderij en oordeelde dat die vriendin een kwade invloed op mij had, dat voelde hij! Ook voelde hij duidelijk dat ik energie aan zijn onderste chakra aan het onttrekken was, maar dat vond hij niet erg, dat mocht best.

Goed. We zijn ergens gaan eten en hebben nog gezoend ook. Het allerergste vind ik nog wel dat we hand in hand hebben gelopen, da's op de een of andere manier nog veel intiemer dan zoenen.

Terug in mijn huis was hij nog steeds voornamelijk zelf aan het woord, nogal overheersend. En opeens werd hij kwaad op mij: ik nam mijn verantwoordelijkheid niet! Voor eh, iets spiritueels of zo, ik weet niet meer wat, het was in ieder geval absurd. Hij was echt boos - nou, toen ik ook, wat dacht ie wel niet zeg! Ik heb hem het huis 'uit gezet' en later reageerde hij nog zeer verontwaardigd ook omdat het toen nogal sneeuwde, hij had wel een auto-ongeluk kunnen krijgen!

Nog weer later krabbelde hij terug en mailde hij dat we voor elkaar bestemd waren, dat voelde ik toch ook?

Tja. Dat was gelukkig mijn enige date-ervaring met een mental case.
quote:Puck9 schreef op 01 juli 2008 @ 14:18:

Alweer een paar jaar geleden had ik een date via internet. Hij leek een beetje stoer en was spiritueel geïnteresseerd, dat leek me wel wat. De ochtend van de date belde hij om alvast even m'n stem te horen. Hij had een enorm Limburgs accent en daar kun je niks aan doen natuurlijk, maar aantrekkelijk klonk het niet en vooral zijn manier van praten bracht al twijfel. Eigenlijk weet je dan al dat het niks gaat worden natuurlijk, maar goed.

Hij kwam bij mij en bleek wel héél erg 'spiritueel'. Hij vocht allerlei energetische machtsdingesen uit met zijn ex-vriendin, die volgens hem zo ongeveer bezeten was. Hele complottheorieën had hij daarover.

Ik had een schilderij aan de muur hangen dat door een vriendin is geschilderd. Hij zag het schilderij en oordeelde dat die vriendin een kwade invloed op mij had, dat voelde hij! Ook voelde hij duidelijk dat ik energie aan zijn onderste chakra aan het onttrekken was, maar dat vond hij niet erg, dat mocht best.

Goed. We zijn ergens gaan eten en hebben nog gezoend ook. Het allerergste vind ik nog wel dat we hand in hand hebben gelopen, da's op de een of andere manier nog veel intiemer dan zoenen.

Terug in mijn huis was hij nog steeds voornamelijk zelf aan het woord, nogal overheersend. En opeens werd hij kwaad op mij: ik nam mijn verantwoordelijkheid niet! Voor eh, iets spiritueels of zo, ik weet niet meer wat, het was in ieder geval absurd. Hij was echt boos - nou, toen ik ook, wat dacht ie wel niet zeg! Ik heb hem het huis 'uit gezet' en later reageerde hij nog zeer verontwaardigd ook omdat het toen nogal sneeuwde, hij had wel een auto-ongeluk kunnen krijgen!

Nog weer later krabbelde hij terug en mailde hij dat we voor elkaar bestemd waren, dat voelde ik toch ook?

Tja. Dat was gelukkig mijn enige date-ervaring met een mental case.

Wat een randdebiel zeg...wist niet dat ze bestonden Puck!

Maar wat een vreselijk date zeg!
We want more ! We want more ! :D
Heb jij dan nog sappige deet-verhaaltjes sweetcandy?
Oh ik heb er hier vast al eens een aantal gepost maar ik kan ze nog wel vertellen hahaha! Overigens niet op chronologische volgorde (mooi galgje woord)

1. Ik was al een tijdje aan het msnen met een jongen. Hij woonde aan de andere kant van het land. Ik had hem wel al via de cam gezien en gesproken via skype. En had nou niet het idee van : JA ! dit is een leuke vent. Maar een beetje naief en nieuwsgierig ging ik toch eens naar het westen reizen. Centraal afgesproken op het station. En daar stond me toch een lange slungel! Heel lang (zeker wel 2 meter), heel dun (alle botten kon je tellen) een enorme neus... Spijkerbroek tot zijn oksels opgetrokken en vastgesnoerd een t-shirt daarbij ingestopt (zo kon ik zijn slanke smalle heupjes zien hehehe...) en een petje op zn kop met daaronderuit onverzorgde plukken haar. Mijn eerste indruk was al bagger dus en wilde eigenlijk weer weg. Maar ik had niet voor niets gereisd en dacht: misschien wordt het wel gezellig. Hij vroeg continu wat ik nou van hem vond, want tja.. hij had nog nooit een vriendinnetje gehad. Probeerde zelfs een arm om mij te slaan!! (toen moest ik toch echt plots opstaan voor een wesp). Einde oefening na 2.5 uur

2. Hoe dom.... afspreken met een veel te oude man (opzich geen ramp, maar deze klonk al niet zo snugger... gescheiden ook). Algoed, we zouden een terrasje doen. Elkaar ontmoeten op het CS en dan met de auto naar het centrum (vraag me niet waarom ik in die auto ben gestapt). Hij was trouwens behoorlijk kalende en had vies haar in zijn nek en een onverzorgd gebit.. Bovendien ook een bierbuik en een ouderwetse kledingsmaak.. Maargoed.. ook hier besloot ik om 'gezellig even een drankje te drinken'..... En daar is het uiteraard bij gebleven. Toen ik weer in de bus naar huis zat, kreeg ik nog een sms: ik had je toch wel willen zoenen in de auto, een andere keer maar?? IEUW !! welke andere keer?

3. Hm.. Ook weer een oudere man deze. Een tijdje mee op msn gekletst.. een foto uitgewisseld.. en een keer gebeld. Toch maar afgesproken. Hij was officieel wel aan het werk, dus we moesten wel op die locatie blijven (bosrijk gebied). Nouja, op het station afgesproken. Best een leuke man! Gingen naar de locatie, even koffie drinken en toen lekker wandelen buiten. Langs een kanaal gaan zitten, heerlijk kletsen. En ja, toen gingen we wat zoenen en strelen. Niet slecht! maaaaaar Deze mevrouw werd misselijk. Dus naar binnen en wat eten en drinken. Weer naar buiten.. En ik moest naar de wc.. grmbl. Moest ik in zo'n wc-bak (hoe noem je die dingen ook.. die je niet kunt doortrekken) en wc-papier was er niet eens !... Blegh! Nouja verder wandelen, meer zoenen.. meer misselijk.. Kreeg een rondleiding door gebouwtjes op het terein, want hij had overal de sleutel van.. Best eng eigenlijk als ik zo terug denk, alleen met een oudere man IN gebouwtjes IN een bosrijk gebied. Weer zoenen, en toen moest ik toch wel heeeeeel hard rennen :S zo misselijk..... Einde middag hahahah! oh, en nooit meer gezien...

4. Een warme dag, en 's avonds had ik wel zin in een terrasje. Ik had nog wel iemand in mijn msn-lijst staan die ik nog niet had gezien en in dezelfde stad woonde. Slachtoffer dus! ;D Afgesproken in de stad om een ijsje te gaan eten. En ik schrok me dood toen ik hem in het echt zag! Enorme buik, kalend, een stuk kleiner dan dat ik ben (ik had niet eens hakken aan)...... Drama.. En hij maar vertellen over zijn vader en moeder. Bij alles wat ik zei: oja, nou maar ik........

Dit waren volgens mij wel de meest erge :P
Uhm mijn ergste date was toch wel een jongen die er op eerste gezicht leuk uitzag.. Lang en donker, niet te dun niet te dik.. ook spontaan.. Toen ik met hem de eerste keer ging daten.. viel mij meteen zijn minder leuke eigenschappen op.. hij moest steeds overal om lachen.. maar dan zo'n hele boere irritante harde lach.. en t zoenen.. omg!.. dat was echt vreselijk!! die jongen wist het echt niet.. maar goed ik heb het een kans gegeven.. ik dacht nou ja ik geef het een extra kans.. we zijn tijdens de volgende date naar de bioscoop geweest.. en ja hoor.. had ik achteraf maar geen komedie gekeken.. want wat zat hij super hard te lachen, om de dingen waar de rest niet om lacht.. ik schaamde me dood.. Ik had het idee dat hij al helemaal verliefd was, gaf me de meeste idiote cadeautjes zoals een wierrookdoos tijdens het eerste afspraakje.. ??! zo waren er meer van die dingen.. ik heb daarna maar gezegd dat het beter over is..
Oh mijn allereerste date was ook erg! Gingen eerst wat drinken op een terrasje.. en niveau verschil was duidelijk te merken :S Hij kon geen normaal antwoord bedenken of een mening o.i.d. op iets wat ik vertelde.. Dus gooide ik het maar op actualiteiten (dacht dat ie wel eens iets hoorde of las op de radio/krant)... ook hier totaaaaal niks. Toen maar naar de bioscoop gegaan. En het was op het eerste gezicht geen lelijke jongen (ik had nog geen smaak ontwikkeld denk ik). Beetje armpje wrijven in de bios. Daarna liepen we terug naar het station, want ik moest nog 2.5 uur reizen. En ja.. Zomaar uit het niets, was IK die begon te zoenen hahahahah (ik kan mezelf nog helemaal oppeppen als ik er aan denk :P) Nou goed.. zoenen.. dat was niet oke. Ik omschrijf het nog altijd als: een koude naaktslak die in mn mond werd geduwd... Tja het was mijn allereerste zoen.. Ik moest gaan, de trein zou niet wachten. Ik liep naar de trein en veegde onderweg de kwijlsporen van mn gezicht af hahahaha

Nog 1 keer gedate daarna, was leuk, maar hij was al wat ouder en wilde toch wel meer :P ik nog niet
quote:hopeloosenverdrietig schreef op 16 augustus 2006 @ 16:21:

[...]

Haha, moet me trouwens niet voorstellen om sex met hem te hebben! Komt ie dalijk aan met zn Armani condoom met een goude randje;)whahahah die quote ga ik eens onthouden als ik weer eens van die ontzettende boeiende verhalen moet aanhoren van mensen met hun indrukwekkende 'merk' 'vip' verhalen!! whahhaha
quote:[message=43635,noline]Herstel schreef op 01 juni 2007 .......daarna heeft hij me nog een paar keer gebeld, waarna ik een vriend van me heb laten terugbellen dat hij zijn vriendin niet lastig moest vallen!Okay... creepy verhaal!!!
Geweldig topic, heb flink gelachen.

Paar jaar geleden, was ik op stap met een vriendin, waar ik ook zou blijven slapen. Kom een leuke vent tegen. Gezellig mee zitten kletsen, lekker gezoend. En ach, wel ja, hij kon ook bij die vriendin blijven slapen. Geen sex, want dat vond ik toch niet zo'n geweldig idee. Dagen erna nog een paar keer gebeld, weer afgesproken, vertelt hij op een gegeven moment dat hij al ruimte in zijn kast had gemaakt voor me, zodat ik bij hem in kon trekken , dan kon ik poetsen terwijl hij op de kazerne verbleef (zat in het leger) en of ik me vooral nergens wilde scheren, want hij hield van behaarde vrouwen.

Needless to say dat ik hem na die avond heb gezegd dat er wat mij betreft geen herhaling zou komen van de avond. Hij ging helemaal over de rooie en heeft me nog een paar keer ge-smst, of ik misschien toch nog een keer met hem wilde afspreken... No way!
Gut Rainz, had je het helemaal voor elkaar, laat je zo'n kanjer lopen!

Die mental case van mijn date vertelde me overigens ook nog dat mijn kat 'bezig was met haar stervensproces'. Kat is inmiddels 17 en nog steeds alive and kicking - wat een ziek gedrag van zo'n figuur.
quote:Puck9 schreef op 01 juli 2008 @ 14:18:

Hij kwam bij mij en bleek wel héél erg 'spiritueel'. Hij vocht allerlei energetische machtsdingesen uit met zijn ex-vriendin, die volgens hem zo ongeveer bezeten was.
Tja ik kan helaas ook wel een boekje open doen over slechte date ervaringen :(

Een aantal jaar geleden via datingsite in contact gekomen met een op het gezicht leuk lijkende dame en veel mee aan het mailen/msn'en geweest en dat klikte enorm. Na verloop van tijd een afspraak mee gemaakt om samen uit eten te gaan. Die dag had ik een drukke dag. Allereerst had ik een sollicitatie-gesprek , wat ik naar m'n gevoel verpest had(en dat bleek ook zo te zijn).. Tja balen.. Vervolgens naar parkeergarage gereden met m'n toen 3 maanden oude auto. Garage stond zo goed als vol op een enkel plaatsje dicht bij een betonnen pilaar.. een heel smal plaatsje...Misschien toch last van datingstress etc en een slecht gevoel over het sollicitatie gesprek. Gevolg was dat ik met m'n bumper de pilaar raakte ...1200 gulden schade... zwaar balen! Oke niet leuk dus , maar life goes on... Eenmaal in het restaurant zittende , raakte die date aan de praat met de eigenaar (die een vriend was van betreffende date) .. dit ging zo 30 min door. Al snel legde ze contact met het "buurtafeltje " . Ook dat ging ongeveer 30 minuten door... En zo ging het ongeveer de hele avond door..

In de tijd die we wel voor elkaar hadden, had ze het vooral over haar sexuele escapades etc. Goed .. had weer een boel geleerd die avond . Mocht me ooit nog zoiets overkomen dan zou ik onmiddelijk hebben afgerekend en naar huis zijn gegaan.

Wat dating betreft veel geleerd, maar m'n dag was flink verpest!
Hahaha wat een leuke verhalen!

Ik zou een keer een date hebben via internet, ik was 18 en hij 26, Hij was niet echt mijn type maar wilde het wel proberen hihi, krijg ik op de weg daarheen een berichtje: "ik hoop dat ik me straks in kan houden want ik heb nogal last van mijn hormonen" MY GOD! Ik had nog geen rijbewijs en ging dus met de bus en ben meteen weer omgedraaid haha. Naderhand liet hij nog weten dat hij ontzettend boos was, hij was helemaal voor mij uit Rotterdam naar Eindhoven gekomen en ik moest maar terug komen als ik volwassen was ... hahaha ja sure.
Geweldig topic dit ! Ik heb ook wel een leuk verhaal :

Het was alweer een tijd geleden, ik was 19 jaar, vrijgezel, en mijn vriendinenn vonden dat ik maar es "aan de man moest" (waar ik het dus absoluut niet mee eens was, haha)

Ik ging samen met 2 vriendinnen naar een gezamelijke vriend die een barbecue organiseerde. Het was een mooie zomeravond en er waren een 20tal vrienden op die BBQ.

Mijn vriendin raakte al snel met een of andere gozer in gesprek en al snel was het : hé Razzmatazz, wat voor jou ?? (Tja, enige tact heeft m'n vriendin dus niet...) Ik toch maar een gesprekje aanknopen met die knul...

Na kennisgekaat te hebben was het eerste (!) waar hij het over had dat hij in therapie was voor een of ander vage depressie. Jaaa... Het gesprek vorderde en hiij vertelde me ook al snel hoe geweldig hij zich zelf vond, dat hij altijd naar de sportschool ging (niet aan hem af te zien btw) en dat hij veel vaker sjans had met meiden dan zijn beste vriend (die ook op de BBQ was!!!), en dat hij dat zo sneu voor hem vond... (beste vriend zag er trouwens helemaal niet verkeerd uit, maar dat terzijde)

Op een gegeven moment stelde hij voor om naar buiten te gaan, om een blokje om te lopen. Ik zei, best, maar er wordt niet gezoend ofzo (in sommige gevallen is het het best zo duidelijk mogelijk te zijn :D) Vond hij OK

Dus wij naar buiten, en jawel, meneer probeerde direct me te zoenen. Ik het afgehouden, en daarna begon hij dat hij al 3 dagen (!) een vriendin had, maar dat hij het zo uit zou maken als ik dat wilde... Tja, nee dus.

Daarna moest meneer plassen, en ipv weer naar binnen te gaan (zo'n 3 meter lopen) maakte hij z'n broek open en ging tegen een boom plassen ! :S Als ik me niet omgedraaid zou hebben, had ik alles kunnen zien. Yak.

Daarna weer naar binnen. Hij vroeg m'n telefoonnummer. Ik geen zin om dat te geven natuurlijk, maar ipv dat te zeggen gaf ik een "vals" nummer op (laatste 2 cijfers verdraaid).

Waarschijnlijk probeerde hij me direct daarna te bellen, want m'n vriendin kwam ff later zeggen : ja, ik heb hem maar ff je goede nummer gegeven, hij had namelijk de laatste 2 cijfers verdraaid... Grrr errug handig...

Daarna gingen we naar huis en hij wilde me al direct bellen. Ik was toen met de auto, en had net m'n rijbewijs, dus ik zei dat het geen nut had me te bellen omdat ik toch niet zou opnemen... Gedurende het kwartier dat ik naar huis reed, had hij me 4 (!!!) keer gebeld... Waar ik nog erg zenuwachtig van werd haha

Daarna heeft hij me nog 4 weken gebeld en gesmst totdat ik zei dat ik ECHT ECHT ECHT niet geïnteresseerd was. En toen viel het kwartje... En zei hij dat hij me nooit leuk gevonden te hebben ??!!??

Wat een loser
Ik heb er ook nog wel eentje.....

Poosje geleden een date gehad met een jongen via internet. Eerst een poosje gesproken op msn, toen afgesproken om een drankje te doen in de stad. Mijn date stond al te wachten toen ik aankwam, en omdat we foto's hadden uitgewisseld herkende hij mij. Ik herkende hem niet, omdat die foto minimaal 15 kilo geleden was gemaakt.

Daarna in de kroeg gezeten en na 1 drankje wist ik al dat het hem niet zou worden. De gezellige sfeer van msn was ver te zoeken en ook zn humor was verdwenen. Ik naar de wc gegaan om een vriendin te smsen. Ik loop terug en die vriendin smste mij een kwartier later terug. Hij zei meteen: 'Je hebt haar zeker gsmst op de wc.'. Mijn reactie, recht in zijn gezicht kijkende: 'Ja natuurlijk', en mijn hoop dat hij daar niets op zou weten te zeggen was gegrond.

Ik heb hem verteld dat ik nog even die vriendin wilde opzoeken in de kroeg. Hij heeft de drie drankjes betaald die we gedronken hadden (12 euro). En hij ging mee naar die kroeg waar ik met vriendin had afgesproken. Tja, ik vond het wat lastig om hem af te wijzen.

In de kroeg stonden een stuk of zeven bekenden van mij en we zouden een potje maken om de drankjes te betalen. Hij wilde ook wel 10 euro inleggen, maar moest dan nog wel eerst even pinnen.... Hij had dus erg weinig geld meegenomen.

Het gesprek verliep daarna heel moeizaam en ik had ook vreselijk 'last' van een volle blaas na elk biertje. Een vriend van me heeft het gesprek met hem overgenomen en een andere vriend wilde met me dansen. De date heeft nog een half uur schaapachtig toe staan kijken en is uiteindelijk vertrokken.

Gelukkig nooit meer iets van gehoord!!
haha pop1980... als je jouw verhaal zou omkeren zou jij ook een afgrijselijke date voor hem geweest zijn.

zo van, meisje ging gewoon haar vriendin smsen op de wc en wilde daarna per se daar naar toe. stond ik daar maar mooi verloren bij. ging ze ook nog es met een andere kerel staan dansen. ik ben er toen maar mooi tussen uit genaaid want er was echt niks aan zo. heb nooit meer iets van me laten horen....
Hahaha "je hebt haar zeker gesmst op de wc" ... ik zie het al helemaal voor me.
Nog één: jongen die me mee nam om wat te gaan drinken. Bestemming: de Hema.
quote:GoldenIndy schreef op 03 juli 2008 @ 20:58:

Nog één: jongen die me mee nam om wat te gaan drinken. Bestemming: de Hema.
quote:GoldenIndy schreef op 03 juli 2008 @ 20:58:

Nog één: jongen die me mee nam om wat te gaan drinken. Bestemming: de Hema.Haha, dat vind ik nog best schattig. Valt me trouwens op dat er nog genoeg acties van mannen zijn die nog best wel ok zouden zijn als de vrouw de man wél leuk vond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven