Vriendin aangeboden (Amsterdam) :)

26-04-2014 18:54 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Speciaal voor dit bericht heb ik mijn oude account "opgegraven"; ik lees namelijk al lang mee op Viva, maar heb nog nooit wat gepost. Ik loop al langer rond met het idee hier eens een oproep te plaatsen en nu het weer lente is ga ik het toch maar proberen!

Inmiddels woon ik al een paar jaar in Amsterdam en ben ik derdejaarsstudent. Naast mijn studie, baantje en hobbies heb ik 2 écht goede vrienden gemaakt, met wie ik graag afspreek. Daarnaast heb ik wel veel mensen leren kennen, maar dit zijn meer oppervlakkig contacten. Met die contacten spreek ik af en toe wel af, maar eigenlijk zou ik liever mijn vriendenkring uitbreiden met mensen waarmee ik wel een goede klik heb.

Ik weet van mezelf dat ik niet blij wordt van grote vriendengroepen (of überhaupt veel mensen tegelijk ;) ), verplicht ieder weekend stappen en dat soort dingen. Het lijkt me wél heel leuk om eens af te spreken met nieuwe mensen die ook graag even ergens koffie/theedrinken in de stad, een keer naar de film gaan, lekker thuis iets exotisch koken en praten over vanalles.

Ik ben benieuwd of er iemand is die ook in Amsterdam woont en zich hierin herkent. Zo ja, dan hoop ik dat je hieronder een berichtje achterlaat of me een persoonlijk bericht stuurt!
Ik dacht even dat iemand zijn vriendin uit Amsterdam aanbood omdat ze dronken was geworden tijdens een Koningsdag-feestje, of omdat ze het vertikte om zijn wasgoed-op-de-grond niet wilde oppakken en wassen

Succes! (En je kunt je altijd inschrijven bij nmlk.nl)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Haha, dat had natuurlijk ook best gekund! ;)

Ik heb NLMK even opgezocht, en zie dat de leeftijdsgrens die ze vroeger hadden er niet meer is (het was geloof ik 25).. Maar meestal vind ik dingen leuker 1-op-1, dus ik kijk eerst nog even of het hier wat wordt.

Offtopic: Ik lees al een tijdje mee op dit forum en ik heb de zin onder je berichten eens doorgestuurd aan een meisje dat klaagde over haar figuur; hij is heel leuk!
Hi Basilicumplant!

Wilde je net een privebericht sturen, maar kreeg de melding dat je die niet wilt ontvangen, dus vandaar op deze manier. Zie onderstaande

Hi!

Las net je oproepje op het forum en wilde je er even over berichten. Kan me erg vinden in jouw omschrijving van wat je zoekt. Ben zelf ook niet zo'n groepsmens en wil wel graag nieuwe mensen leren kennen.

Kleine omschrijving van mijzelf; ik ben Tessie, 23 jaar, heb een bachelor aan de UvA afgerond (Europese studies) en heb dit studiejaar een tussenjaar genomen om 2 stages te lopen. In september begin ik dan aan mijn master. Daarnaast heb ik verschillende bijbaantjes en hobbies, waaronder sporten, koken, reizen, lezen, culturele dingen doen en met vrienden afspreken. Vanwege het internationale karakter van mijn studie zitten veel vrienden in het buitenland, dus sta weer helemaal open om nieuwe leuke contacten op te doen!

Wat studeer jij?

Mocht je een keer wat willen ondernemen, let me know

Groetjes Tessie ( tessie_90@hotmail.com)
Hoi Basilicumplant,

Leuk oproepje:) ik heb je een privé berichtje gestuurd, maar heb geen idee of jij hem hebt ontvangen….?

Groetjes, Julia
@Julia: Leuk dat je reageert! Ik had inderdaad je berichtje niet ontvangen en kan hem nergens terugvinden.. Eerder was het me gelukt om iemand een bericht te sturen, dus ik hoop dat je mijn bericht ontvangt Zo niet, zou je het me dan even willen laten weten?

@Tessie: Ik ben je *nu* aan het mailen!
Hey basilicumplant,

Leuk berichtje . Ik heb dezelfde interesses, ik ben 24 jaar, net afgestudeerd en ik vind het ook altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Stuur me gerust een priveberichtje of een reactie op roze_jo@hotmail.com.

Thanks!

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven