Nieuw in Amsterdam!

04-05-2014 15:32 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal!

Misschien ben ik als man zijnde een beetje een vreemde eend in de bijt, hier op Viva, maar echt een goed alternatief is er naar mijn weten nog niet.

Anyway, ik ben 24 jaar oud, heb eerst HBO Logistiek & Economie gedaan en vervolgens nog een jaar Bedrijfskunde aan de VU gedaan. Ik ben eigenlijk pas na mijn studie in Amsterdam komen wonen waardoor ik hier nog niet heel veel mensen ken. Ik heb al op NMLK gekeken maar daar zijn de leden over het algemeen een stuk ouder. Vandaar dat ik nu een oproepje op het Viva forum plaats .

Op dit moment zit ik even in een tussenfase, afgestudeerd, bijbaan die net is gestopt en werk wat helaas niet voor het oprapen ligt.

Ik hou van sporten, reizen, koken, terrasjes, films en series, afspreken met vrienden en festivals.

Zeker nu ik in een fase zit waar ik genoeg tijd over heb voor leuke dingen, mis ik nog wat contacten hier in Amsterdam.

Dus, vind je het geen probleem om een vriend in plaats van een vriendin erbij te krijgen en vind je het leuk om eens wat te drinken, iets te eten, te zonnen in het vondelpark, you name it! Laat dan een berichtje achter
Hey!

Wat leuk, een oproepje van een man! Ik woon vanaf morgen ook in Amsterdam en ken er helaas ook nog niet zoveel mensen.

Ik zit momenteel in het laatste jaar van mijn studie, en ga hierna nog verder studeren. Hou van uitgaan, festivals, in het park chillen etc.. Eigenlijk wel van dezelfde dingen als jij.

Hoe kunnen we het beste met elkaar in contact komen? Misschien kun je me een priveberichtje sturen met je emailadres/nummer oid.

Groetjes!
Ik heb even een berichtje gestuurd met mijn e-mail adres! Laat maar weten of het bericht is aangekomen, anders moeten we wat anders bedenken.

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven