Nieuw in Amsterdam

11-05-2014 14:15 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal!

Wellicht ben ik als man zijnde een beetje een vreemde eend in de bijt, maar een fatsoenlijk alternatief heb ik (nog) niet gevonden. Sinds kort woon ik in Amsterdam, maar ken hier helaas nog niet zoveel mensen. Inmiddels afgestudeerd en werkzoekende, dan wel van plan een tweede master te gaan doen als ik voor de zomer geen baan heb gevonden. Anyway, nu veel tijd over, en dan mis ik de contacten waar je even spontaan wat mee kan afspreken. Het grootste deel van mijn vrienden woont elders, waardoor het lastig is om spontaan wat te doen.

Ik ben 24, ik hou van reizen, festivals, feestjes, terrasjes, culturele dingen doen in de stad, films/series kijken en verder doe ik aan fitness en hardlopen.

Ik zoek naar mensen die het leuk vinden om eens samen wat te eten/drinken, een sportmaatje of een film o.i.d. te kijken.
Echt goed zo'n oproep! Voor mannen al snel taboe en helemaal niet nodig.

Hopelijk krijg je leuke reacties! Misschien is nmlk wat voor je? Even googlen.

Succes!
Thnx! Heb inderdaad al eens op NMLK gekeken, maar daar zitten toch voornamelijk dertigers en veertigers. Vandaar dat ik het nu hier eens probeer. Hoewel viva natuurlijk wel wordt gedomineerd door vrouwen is dat voor mij niet zo'n punt. Een keer een andere invalshoek in de gesprekken is ook wel leuk ;).
Ola!

Ik zag je berichtje over nieuwe mensen ontmoeten rondom A'dam! Zelf woon ik sinds februari in Utrecht en ben zelf ook erg nieuw in omgeving. Geen idee of dit een probleem is?

Zelf ben ik 23 en nog studerende. Ik hou van reizen, sporten, schilderen/tekenen, festivals en gezellige feestjes ! Kortom, the usual! Verder weet ik op het moment, niet zo goed meer te vertellen. Het is tenslotte zondag!

Mocht je het leuk lijken, hoor ik graag van je! Groetjes
...
Aloha,

Leuke oproep. Aangezien ik op zoek ben naar nieuwe mensen om te ontmoeten besloot ik maar te reageren.

Ik ben zelf 20 jaar oud.

Ik studeer nog, maar heb momenteel wel al vakantie tot september

Mijn hobby's zijn:

Reizen. Zowel buiten als binnen Nederland naar de voor mij onbekende plaatsen. Friesland tot Maastricht en van links naar rechts.

Koken/bakken: tja ik hou van lekker eten xD

Muziek. Ik speel gitaar en keyboard en daarnaast hou ik van dansen en daar hoort uitgaan en festival bij.

Films. Ik kijk voornamelijk actie, thriller en horror, maar een goede komedie etc sla ik niet af.

Tekenen.

Sport. Voornamelijk als ik denk oeff ik moet weer even. Maar snowboarden, kanoën,tokkelen, schaatsen,klimmen etc. Doe ik graag, als het maar leuk en spannend is.

Hahaha zo ik denk wel dat dit het voorlopig is xD

Groetjes
accountkiller
@paeonia90

Klinkt goed! Dat je uit Utrecht komt is natuurlijk geen probleem. Samen met Amsterdam toch wel de leukere studentensteden naar mijn mening! Lijkt me leuk om contact te houden. Heb je een e-mail adres o.i.d. zodat we contact kunnen houden?

@jeroenmvd1

Goed om te zien dat mijn initiatief leidt tot volgers (iets met een schaap en een dam ;)?). Soms moet je gewoon even buiten je comfortzone gaan en forums als fok e.d. zijn toch even minder... Ik zal je binnenkort even mailen!
....
@casperh89

Gezellig! Het zijn de steden die onder de leukere studentensteden vallen! Je mag mailen naar saarc90@hotmail.com. Hoop van je te horen.

Mochten anderen zich ook aangesproken voelen, voel je vrij om te mailen
Hi! Goed idee dit, altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.

Ik ben 23, woon in Amsterdam en zit nu in het laatste jaar van mijn studie.

Ik hou van uitgaan, lekker eten en drinken, festivals, fitnessen en reizen. En ik ben altijd wel in voor gezelligheid!

Ik zal binnenkort eens gaan mailen
@ndh262

Leuk, nog een positieve reactie! En redelijk dezelfde interesses ook. Ik stuur je even een PM met mijn e-mail adres :)!
Zijn er trouwens nog mensen die 30 mei a.s. naar diynamic festival (willen) gaan ? Deephouse/Techno feestje in het Amsterdamse bos. Zijn nog steeds kaartjes voor beschikbaar. Merendeel van mijn vrienden is helaas niet zo van de technofeestjes...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven