Heet oventje herkennen

16-05-2014 16:02 201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij het lezen van de posts op dit forum verbaas ik me over de grote concentratie van vrouwen met een flink libido ... wat nogal in schril contrast met de meeste vrouwen waar ik zelf seks mee had of de vriendinnen die me inkijk gaven in hun seksleven.

Zelfs dames die sensueel of ronduit bloedgeil schenen te zijn bleken dan toch in werkelijkheid tante nonnekes.

Daarom deze vraag: hoe herken je ze, die hete oventjes? zijn het halfnaakte sloeries of eerder de potige vrouwen met hoog testosteron ? Zijn het de bedeesde trezebezen die monsters zijn in bed of kan ik het meest verwachten van de potige bakkersvrouw? Kortom, hoe herken je ze? Kan je het ruiken, of kan je enkel proeven?
quote:vandale schreef op 16 mei 2014 @ 16:07:

Het libido van ons vrouwen is afhankelijk van de man waar we seks mee hebben.

Als jouw ervaring is dat vrouwen niet geil van je worden, ben ik bang dat het voor niet weggelegd is....

Dit dus.

Het ligt aan jou, en blijkbaar dus niet alleen aan je taalgebruik want dat alleen doet spontaan opdrogen.
quote:bij_zonder schreef op 16 mei 2014 @ 16:42:

Goedemorgen zeg... Als je IRL net zo praat als in je OP dan verklaart dat wel wat imho. Als ik ergens van afkoel/opdroog dan is het dat soort gekunstelde quasi-grappige "geile" praat. Ook als je het ironie noemt.Vond je bij-zonder dan een ironische woordspeling ? Bij Bijzonder heb je'm ... diepe gedachten zijn dat. Daartegen kan ik inderdaad niet op.
Ik ben een keurige dame, mensen zeggen altijd dat ik zo netjes ben.

Maar ik heb een hoog libido en kom makkelijk klaar, ook van penetratie alleen. Ik kan erop klimmen en de rest volgt vanzelf.

Dus ja, dat jij denkt te zien aan iemands uiterlijk of ze een hoog libido heeft is wel ontzettend dom gedacht hoor. Ik ga me ook niet kleden of gedragen als een half hoertje, de geilheid en sexyness is voor thuis.
Sowieso droog ik op als iemand me veulen noemt. Benen van drie meter die alle kanten op gaan behalve de goede waardoor het niet meer lopen is maar wankelen en struikelen, een te korte nek waardoor grazen alleen kan als die drie-meter-stelten worden dubbel gevouwen en oh ja... Een veulen is een jonkie dat bij moeder drinkt... Nope, that image ain't gonna float my boat...
Oh grutjes, meneer is boos omdat zijn kroegpraat over vrouwen hiet niet aanslaat. Joh, wat doe je hier dan?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Mompelaar zoek een Toverstaf-Mega-Mindy-Ik-Blaf-Je-Vol-Forum op en raaskal daar verder over je hete oventje, spermasilo en zure sloot.
Ik vraag me hetzelfde af als mompelaar hoor. Je gaat denken dat elke dame hier elke avond van huppetee gaat, dag in dag uit.

Is het zo erg toe te geven dat je sex niet zo bijzonder vind?
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Onder een burka moet het ook heel heet zijn.
quote:Vond je bij-zonder dan een ironische woordspeling ? Bij Bijzonder heb je'm ... diepe gedachten zijn dat. Daartegen kan ik inderdaad niet op.

Neuh, daar zit weinig ironie bij hoor, bij mijn nickname. Is het resultaat van een potje gallen hier op het forum waar het stikte van de bijen. Gallen, verwar dat niet met wat er in dit topic gebeurt want dat is peanuts.

Maar vertel eens, wat voor diepe gedachten schuilen er dan achter jouw nickname?
Dames,

Ik val van mijn stoel van verbazing.

Stelt een mens hier een vraag die niemand beledigt, en word dit ineens met de grond gelijk gemaakt. Interesseert het je niet, prima, vind je mijn taalgebruik maar niks, dat kan, ... allemaal geen probleem, maar vanwaar al die defensieve, zelfs licht agressieve reacties ?

Zonder pardon word je hier gedegradeerd tot respectloze kluns en zielig mannetje.

Maar als jullie **** droog staat, dan spijt me dat echt. Hopelijk kunnen jullie sappen op een dag opnieuw rijkelijk vloeien.

(ironie)
quote:clementien schreef op 16 mei 2014 @ 16:52:

Ik vraag me hetzelfde af als mompelaar hoor. Je gaat denken dat elke dame hier elke avond van huppetee gaat, dag in dag uit.

Is het zo erg toe te geven dat je sex niet zo bijzonder vind?Dat was niet de vraag hè. Hij wil weten hoe hij kan HERKENNEN dat een vrouw een heet oventje is. Maar vertel eens Clementien hoe zit dat bij jou? Oven al voorverwarmd?
quote:isa__88 schreef op 16 mei 2014 @ 16:33:

Heel soms vraag ik me af, wat er voor vies geil mannetje zich schuilhoudt achter een nickname
Mannetjes die zichzelf heel grappig vinden maar beledigd zijn als ze een grap terug krijgen, daar droog ik ook spontaan van op.

Echt, serieuze tip: als je in het dagelijks leven ook zo doet snap ik heel goed waarom het niet wil lukken met de vrouwtjes.
Wel veilig doen he. Voor je het weet, wordt heeft het hete oventje een "bun in the oven"

You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
quote:Is het zo erg toe te geven dat je sex niet zo bijzonder vind?Dat is net zo min erg als toegeven dat je sex wel bijzonder vindt.
quote:mompelaar schreef op 16 mei 2014 @ 16:56:

Dames,

Stelt een mens hier een vraag die niemand beledigt, en word dit ineens met de grond gelijk gemaakt. Interesseert het je niet, prima, vind je mijn taalgebruik maar niks, dat kan, ... allemaal geen probleem, maar vanwaar al die defensieve, zelfs licht agressieve reacties ?

Zonder pardon word je hier gedegradeerd tot respectloze kluns en zielig mannetje.

Maar als jullie **** droog staat, dan spijt me dat echt. Hopelijk kunnen jullie sappen op een dag opnieuw rijkelijk vloeien.

(ironie)Als jij je écht afvraagt waarom het andere mannen wel lukt en jou niet....luister eens naar jezelf en probeer objectief te oordelen. Echt joh op "papier" knappen vrouwen al op je af kun je nagaan in real life.
quote:zoembaya schreef op 16 mei 2014 @ 16:43:

O hitsig veulen, blaf mijn zure sloot vol met je puddingbuks!

Zet chipolatapuddinkje weer terug in de koelkast. Bedankt hoor ik kan heel beeldend denken
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:cerulli schreef op 16 mei 2014 @ 16:58:et snap ik heel goed waarom het niet wil lukken met de vrouwtjes.

Is dat zo een van de grappen waar je over schrijft.

Euhm ...

Nee,

ik zie het niet.
quote:boebezoebe schreef op 16 mei 2014 @ 16:51:

Oh grutjes, meneer is boos omdat zijn kroegpraat over vrouwen hiet niet aanslaat. Joh, wat doe je hier dan?+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Het moet ook niet meevallen he. Je weet dat je omringd bent door gloeiende oventjes en jij treft steeds diepvriskisten.
quote:Stelt een mens hier een vraag die niemand beledigt,

Dat jij niemand wilde beledigen wil nog niet zeggen dat het niet beledigend is. Je taalgebruik dan, met de vraag an sich is niks mis.

En zoek eens op wat ironie is want je slaat de plank nogal eens mis.
quote:cerulli schreef op 16 mei 2014 @ 16:58:

Mannetjes die zichzelf heel grappig vinden maar beledigd zijn als ze een grap terug krijgen, daar droog ik ook spontaan van op.

Echt, serieuze tip: als je in het dagelijks leven ook zo doet snap ik heel goed waarom het niet wil lukken met de vrouwtjes.+1
quote:mompelaar schreef op 16 mei 2014 @ 16:56:

Dames,

(ironie)

Ik heb een heel gezond sexleven, sta geen dag droog

Zou je alsnog wil

En aanraden de commentaren door te lezen en ervan te leren
quote:charlottew88 schreef op 16 mei 2014 @ 17:00:

[...]

Zet chipolatapuddinkje weer terug in de koelkast. Bedankt hoor ik kan heel beeldend denken Gaat het inmiddels weer een beetje?
quote:lilalinda schreef op 16 mei 2014 @ 17:04:

[...]

Ik heb een heel gezond sexleven, sta geen dag droog

Zou je alsnog willen aanraden de commentaren door te lezen en ervan te leren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven