Heet oventje herkennen

16-05-2014 16:02 201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij het lezen van de posts op dit forum verbaas ik me over de grote concentratie van vrouwen met een flink libido ... wat nogal in schril contrast met de meeste vrouwen waar ik zelf seks mee had of de vriendinnen die me inkijk gaven in hun seksleven.

Zelfs dames die sensueel of ronduit bloedgeil schenen te zijn bleken dan toch in werkelijkheid tante nonnekes.

Daarom deze vraag: hoe herken je ze, die hete oventjes? zijn het halfnaakte sloeries of eerder de potige vrouwen met hoog testosteron ? Zijn het de bedeesde trezebezen die monsters zijn in bed of kan ik het meest verwachten van de potige bakkersvrouw? Kortom, hoe herken je ze? Kan je het ruiken, of kan je enkel proeven?
Dat was 'quote' ipv 'wijzig', Linda...
quote:zoembaya schreef op 16 mei 2014 @ 17:05:

[...]

Gaat het inmiddels weer een beetje? Het gaat wel weer hoor. Dank je
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Vertel dan eens mompelaar. Hoe spreek jij vrouwen aan?
spermasilo en puddingbuks, hahahahahahaha!
wij slapen nooit.
Ironie is het leven tussen de regels, het is een stijlfiguur maar ook een manier van kijken en benoemen. In de schoolse betekenis is ironie milde spot of iets anders bedoelen dan de letterlijke tekstbetekenis van de woorden. Maar tegelijk is het ook een spel met achterliggende betekenissen. Cruciaal daarbij is dat zender en ontvanger de code op dezelfde manier begrijpen, anders verandert de betekenis.

In elk geval: van uitweidingen over ironie worden alle **** hier nóg droger.
Dit topic is niet helemaal geworden wat je je ervan had voorgesteld hè. Dat vind ik echt heel jammer voor je.
Jeetje, je doet me met de minuut meer denken aan een andere forummer, ook zo'n hoogdravende zwetser.

Echt, met een hoop pseudo intellectueel geneuzel kom je echt niet ironisch of intelligent of grappig over.

Als alle mannen waren zoals jij zou ik spontaan lesbisch worden of het klooster ingaan.
quote:zoembaya schreef op 16 mei 2014 @ 17:12:

Dit topic is niet helemaal geworden wat je je ervan had voorgesteld hè. Dat vind ik echt heel jammer voor je.Neen, inderdaad, het is gewoon een rondje gal spuwen.
het topic is juist heel erotisch geworden.
wij slapen nooit.
quote:mompelaar schreef op 16 mei 2014 @ 17:09:

Ironie is het leven tussen de regels, het is een stijlfiguur maar ook een manier van kijken en benoemen. In de schoolse betekenis is ironie milde spot of iets anders bedoelen dan de letterlijke tekstbetekenis van de woorden. Maar tegelijk is het ook een spel met achterliggende betekenissen. Cruciaal daarbij is dat zender en ontvanger de code op dezelfde manier begrijpen, anders verandert de betekenis.

In elk geval: van uitweidingen over ironie worden alle **** hier nóg droger.***** als in zure viva visgleuven zeker?
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Ik vind het een heel goede vraag.

In het verlengde hiervan: hoe herken je een goede piano? Aan de buitenkant kun je niet zien wat voor geluid eruit komt. Dan zie je zo'n geweldige vleugel, en dan speel je erop: is het nog steeds de vlooienmars. dus graag tips.

Maar dit terzijde.

Gebit niet achterstevoren indoen wil wel eens helpen tegen het mompelen.
Kijk, nou komen we ergens:quote:Cruciaal daarbij is dat zender en ontvanger de code op dezelfde manier begrijpen, anders verandert de betekenis.

Dat op dezelfde manier begrijpen, dat is waar het mis gaat. Zowel met ironie als met je woordgrapjes. Je ontvangers begrijpen het anders als jij het bedoelt.

Dan zou je je af kunnen vragen of het aan de zender of aan de ontvanger ligt. Je ontvangers in dit topic geven er collectief blijk van het anders te ontvangen. En wat doe jij? Je begint te balken dat je ontvangers het verkeerd hebben.

Jij bent een spookrijder. Zo eentje die op de radio een bericht hoort dat er een spookrijder gesignaleerd is en verbaasd uitroept:"Eentje? Ik zie er wel honderd!"
quote:pinkie80 schreef op 16 mei 2014 @ 17:15:

[...]

***** als in zure viva visgleuven zeker?Oooooooh!!! Zure Viva Visgleuf!!! Mijn oventje brandt spontaan een gat in het bankstel!!!!
quote:Wollstonecraft schreef op 16 mei 2014 @ 17:14:

Jeetje, je doet me met de minuut meer denken aan een andere forummer, ook zo'n hoogdravende zwetser.

Echt, met een hoop pseudo intellectueel geneuzel kom je echt niet ironisch of intelligent of grappig over.

Ik heb ook de neiging TO te vragen of z'n naam met een M begint...

Maar ik heb m'n antwoord al: ja
quote:mompelaar schreef op 16 mei 2014 @ 17:14:

[...]

Neen, inderdaad, het is gewoon een rondje gal spuwen.Vind je van jezelf dat je goed bent in het herkennen van ironie?
quote:korenwolf schreef op 16 mei 2014 @ 17:16:

Gebit niet achterstevoren indoen wil wel eens helpen tegen het mompelen.Dit geeft een hele nieuwe betekenis aan de uitdrukking "een tandje harder". Bedankt.
quote:Wollstonecraft schreef op 16 mei 2014 @ 17:14:

Als alle mannen waren zoals jij zou ik spontaan lesbisch worden of het klooster ingaan.Ga dan weg, buiten schijnt de zon. Er loopt een tuinman, ontbloot bovenlijf, kan lezen noch schrijven maar altijd bereid je droge bladeren bijeen te harken ...
quote:cerulli schreef op 16 mei 2014 @ 17:18:

[...]

Maar ik heb m'n antwoord al: ja Ik wacht af tot de onderwerpen 'vieze onderbroeken' en 'massage met happy end' op de proppen komen.
quote:cerulli schreef op 16 mei 2014 @ 17:18:

[...]

Maar ik heb m'n antwoord al: ja Hoi Cerulli, ik dacht meer aan O, iemand die ooit in een topic over HSP met zulk taalgebruik in de weer was.
Er was toch ook iets met een salade van de traiteur?
quote:Wollstonecraft schreef op 16 mei 2014 @ 16:28:

[...]

Ha Scamp

Hoe was je vakantie? Heb je lekker genoten?Het was fantastisch!! Ontzettend genoten de hele week. Dank je wel
quote:bij_zonder schreef op 16 mei 2014 @ 17:21:

Er was toch ook iets met een salade van de traiteur?Oh wee als je over mosselen begint
Trouwens ik werd nog geiler van het wollige taalgebruik in het coalitieakkoord dan van deze tekst..
quote:Oh wee als je over mosselen begint Kzouniedurreve!!
[quote]korenwolf schreef op 16 mei 2014 @ 17:16:

Ik vind het een heel goede vraag.

In het verlengde hiervan: hoe herken je een goede piano? Aan de buitenkant kun je niet zien wat voor geluid eruit komt. Dan zie je zo'n geweldige vleugel, en dan speel je erop: is het nog steeds de vlooienmars. dus graag tips.

/quote]

Korenwolf, exact wat ik bedoel. Een mooie vleugel kan de vlooienmars spelen en een blokfluit een symfonie.

(ik moet je wel waarschuwen: je hebt beeldspraak gebruikt, moet je toch mee oppassen hier)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven