Onze kat is weggelopen :(
donderdag 22 mei 2014 om 19:51
Wat raar zeg dat ze de flyers weghalen. Hier hebben we een winkelcentrum dichtbij daar mochten we hem ook bij de dierenwinkel hangen, en we hebben hem ook in de albert heyn gehangen.
Ik wil ook wel helpen met delen hoor via facebook enzo ik woon in den haag, maar mijn zusje is lid van een facebook groep met allemaal dierenliefhebbers volgens mij worden daar ook wel vaker vermiste katten uit het hele land geplaatst en gedeeld.
Ik wil ook wel helpen met delen hoor via facebook enzo ik woon in den haag, maar mijn zusje is lid van een facebook groep met allemaal dierenliefhebbers volgens mij worden daar ook wel vaker vermiste katten uit het hele land geplaatst en gedeeld.
donderdag 22 mei 2014 om 23:02
Lieve allemaal, HIJ IS TERECHT!! Gezond en wel! Oooooh ik ben zoooo blij!!!
De buurvrouw belde een half uur geleden aan in haar pyjama dat ze zich wild geschrokken was van een mauw in haar slaapkamer. Ik ben er meteen naar toe gerend en hoorde al aan de mauw dat hij het was. En ja hoor dat zat hij heel bangig te schreeuwen onder het gordijn van de buurvrouw!!
We hebben op de avond zelf het hele appartement van haar doorzocht omdat zij de enige was die de voordeur op een kier had staan. Maar net niet in dat hoekje gekeken..... Nh denken we natuurlijk: stom dat we niet overdag nog even bij haar gekeken hebben, maar ja dat is natuurlijk achteraf.
Bedankt allemaal voor de steun en het meedenken, hier heb ik veel aan gehad!
De buurvrouw belde een half uur geleden aan in haar pyjama dat ze zich wild geschrokken was van een mauw in haar slaapkamer. Ik ben er meteen naar toe gerend en hoorde al aan de mauw dat hij het was. En ja hoor dat zat hij heel bangig te schreeuwen onder het gordijn van de buurvrouw!!
We hebben op de avond zelf het hele appartement van haar doorzocht omdat zij de enige was die de voordeur op een kier had staan. Maar net niet in dat hoekje gekeken..... Nh denken we natuurlijk: stom dat we niet overdag nog even bij haar gekeken hebben, maar ja dat is natuurlijk achteraf.
Bedankt allemaal voor de steun en het meedenken, hier heb ik veel aan gehad!
vrijdag 23 mei 2014 om 18:08
Het is zo fijn dat hij weer terug is! Lijkt net of hij nooit weg is geweest. Zijn zusje heeft de hele avond/nacht aan hem zitten ruiken! Heb hem nog wel even streng toegesproken dat hij nóóit maar dan ook nóóit meer zoiets moet doen, want dan word ik niet oud .
Nu maar weer eens flink knuffelen met hem!
Nu maar weer eens flink knuffelen met hem!