'ze heeft randjes'

07-07-2008 11:50 608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een hele rare vraag.

Een hele tijd geleden hadden een paar mannelijke collega's een gesprek over of Daphne Bunskoek nou wel of niet een leuke vrouw is. Ze waren het met elkaar eens dat ze haat maar zo-zo vonden, want : " ze heeft een beetje randjes ".

De heren weigerden vervolgens om aan mij uit te leggen wat ze daar onder verstonden.

Los van de kinderachtigheid van t geheel, en t feit dat ik Daphne Bunskoek juist wél leuke vrouw vind, wil ik nu zo onderhand wel eens weten wat het betekent als een vrouw 'randjes' heeft.

Heeft er iemand n idee / wild guess?

Het enige wat ik kan bedenken is ranjes onder haar nagels, maar daar heb ik daphne nog nooit op betrapt.

(NB, ik weet ook niet of it op beautypeiler thuis hoort, misschien ging t wel om karakter, geen idee)
Werkelijk geen enkel idee.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Love handels?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Misschien bedoelden ze helemaal niks maar zaten ze gewoon een beetje te etteren.

Of ze bedoelen scherpe kantjes?

Geen idee...
Zou het niet zoiets kunnen zijn als brede heupen. Dus een lage broek waar dan een vetrolletje overheen dreigt te kiepen?

Dat zou ik me nog kunnen voorstellen bij 'randjes'. Anders zou ik het ook niet weten.
Ik ben heel benieuwd of iemand dit weet. Ik heb er ook nog nooit van gehoord. Ze is superslank dus 'randjes over de broekriem' zullen ze ook niet bedoelen.
The time is now
Of gewoon net niet dingetjes. Dat het allemaal net niet is.
randjes zei je??

Hm ja ik ben geen expert maar ik dacht meteen aan haar heupen, je weet wel van die zijkantjes, de o zo gehete zwembandjes al moet ik zeggen dat ik me niet kan voorstellen dat zij die heeft?!

Een andere optie kan zijn dat ze haar karakter bedoelen, van goh ze heeft een leuke persoonlijkheid maar ze heeft wat randjes, wat vervelende kanten.. maar dan zou ik nog niet begrijpen waarom die mannen dat niet wilde vertellen.

Goed ik hou maar op voordat ik mij meer voor schut zou kunnen zetten aangezien ik er heel erg naast zit misschien haha Ik ben benieuwd wat de andere zeggen!!
Rimpeltjes?
ja scherpe kantjes heb ik ook aan gedacht. zou dat t zijn?
Ik denk het Twinkel, gewoon kantjes die minder zijn.
Hmm vind het bij Daphne bunskoek nog wel meevallen, maar idd wel een beetje.

Aanwijzing voor de niet-begrijpers: Sarah Kroos en Sanne Wallis de Vries hebben het ook een beetje. Dat is niet uit te leggen, een bepaald type vrouw heeft dat.
Nou, daar wordt het niet veel duidelijker van, costello!
The time is now
Sarah Kroos...ja snap wel wat je bedoelt. Die heeft ook randjes
Heeft wát Costello?

Wat zijn dan randjes?

Of is dit weer zo'n topic waarvan iedereen weet dat het over een onzinonderwerp gaat?
Ik denk dat ik 'm wel vat
hmmmm. intrigerend Costello.

lijkt me wel iets heel persoonlijks.

ik geloof dat ik m ook wel n beetje vat.
Sanne weet ik niet zo, maar bij Sarah Kroos heb ik het wel een beetje...net dat iets wat afstoot. Als dat bedoeld wordt met randjes dan denk ik dat ik wel snap waarom dat bij Daphne Bunskoek wordt gezegd.
welke mannen hebben er randjes?
Dat is ook heel persoonlijk denk ik.
Maar waarom heet dat dan randjes, waar verwijst dat dan naar? (haha, ik word er helemaal onrustig van)
The time is now
Weinig mannen hebben het, maar misschien omdat ik daar wat minder op let.

Kluun lijkt me wel zo iemand...
Als het betekent dat iemand iets irritants over zich heeft, iets wat je mateloos irriteert, dan heeft Sanne Wallis de Vries geen randjes, maar RANDEN
de randjes verwijzen dan dus denk ik naar 'minder leuke kantjes'.

dus dat iemand op t 1e gezicht wel leuk lijkt, maar t toch net niet helemaal is.

er komen 2 mannen bij me op

Ferry Somogyi en Victor Reinier.

begrijp ik t dan een beetje?
ja! en Kluun idd!

hahaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven