'ze heeft randjes'

07-07-2008 11:50 608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een hele rare vraag.

Een hele tijd geleden hadden een paar mannelijke collega's een gesprek over of Daphne Bunskoek nou wel of niet een leuke vrouw is. Ze waren het met elkaar eens dat ze haat maar zo-zo vonden, want : " ze heeft een beetje randjes ".

De heren weigerden vervolgens om aan mij uit te leggen wat ze daar onder verstonden.

Los van de kinderachtigheid van t geheel, en t feit dat ik Daphne Bunskoek juist wél leuke vrouw vind, wil ik nu zo onderhand wel eens weten wat het betekent als een vrouw 'randjes' heeft.

Heeft er iemand n idee / wild guess?

Het enige wat ik kan bedenken is ranjes onder haar nagels, maar daar heb ik daphne nog nooit op betrapt.

(NB, ik weet ook niet of it op beautypeiler thuis hoort, misschien ging t wel om karakter, geen idee)
Is er sprake van enige correlatie tussen het 'hebben van randjes' en het zijn van een 'plork'?
Nee, dat niet. Je kunt een plork zijn zijn randjes.
Maar Jochum van Gelderen heeft wat dat betreft weer geen randjes...
Nee klopt yoyo, toen begreep ik het (toch) nog niet helemaal. Jochem is gewoon een engerd
The time is now
Johnny Depp heeft ook wel een beetje 'randjes' vooral als Jack Sparrow zijnde ...

Maar blijft toch weer heel mooi om naar te kijken.
quote:Miss Moneypenny schreef op 07 juli 2008 @ 12:45:

[...]

da's ook een hele goede, *ril*Bij deze normineer ik Hugo Borst.
Ik vraag me toch af of we op de goede weg zitten hoor.

Daphne Bunskoek en Jochum van gelderen vallen niet echt binnen de "viezige" categorie.
als randjes hebben viezig zijn is (Giel is dan wel de opperrand overigens), dan heeft daphne toch geen randjes?! Yolanthe wel trouwens, dat komt ook een beetje door die tanden en een lichte snor..
Misschien kunnen mannen toch geen randjes hebben en moeten we ze onder de vrouwen zoeken.
The time is now
En tygo gernandt moet dan ook randjes hebben.

(maar volgens de definitie hebben vooral vrouwen dit? )
Zelden zo'n load of bullshit gelezen hahahaa
Ja tygo is ook uitermate viezig.
The time is now
Ik denk dat je bloedmooi kunt zijn ... maar tegelijktijd 'randjes' kunt hebben. Daphne is in mijn ogen heel erg mooi, alles lijkt perfect maar ... inderdaad een randje. Ik heb het nooit kunnen benoemen. Ben dus blij met deze uitdrukking.

zoals ik al eerder aanhaalde. Johnny Depp vind ik absoluut een van de mooiste mannen op aarde maar toch, toch heeft hij een 'randje' en hetzelfde geldt voor Angelina Jolie
Misschien betekent het gewoon; 'niet fris'.
The time is now
Eindelijk weet ik wat er niet klopt aan Daphne. Het zijn de randjes Floortje Dessing is er ook zo een. Het is gewoon iets armoeiigs wat deze mensen over zich hebben. En inderdaad Nikki van Idols heeft dat ook.
Johnny Depp kun je je gewoon van voorstellen dat hij soms twee dagen zijn tanden niet poetst (net als overigens een hoop viezerikken die hier genoemd worden), maar van daphne niet hoor. En vrouwen in het algemeen minder. Ik denk dat we het in de categorie 'kan zeurderig zijn' moeten zoeken.
Dan heeft David Beckham ook randjes..
elev het had toch niets met karakter te maken?
Floortje dessing heeft idd randjes!

Maar verder is die ook gewoon erg irritant
Ik zie ineens costello voor me: breed grijnzend en achterover leunend achter zijn scherm.....en wij maar spartelen...
The time is now
quote:yoyo2 schreef op 07 juli 2008 @ 12:59:

elev het had toch niets met karakter te maken?oh, ik dacht dat daar geen uitsluitsel over was. Tja, dan weet ik het echt niet. Maar ik wil het wel graag horen!
Anouk heeft ook randjes...
The time is now
en alanis morisette
The time is now
Julia Roberts
We moeten nog 2 uur wachten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven