kont likjes

28-05-2014 15:38 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin is gek van kontlikken , en ik doe het graag voor haar ook.

Als ik dan ook nog haar klitje vinger, dan gaat ze helemaal naar de 8st hemel. Een tijdje geleden stelde ze voor om mijn kont te likken.... en ik genoot er heeeel erg van... eigenlijk wist ik niet dat ik daar als man ook van zou genieten... of ben ik ab-normaal ? Zijn er nog mannen die daarvan genieten / dromen ? Of vrouwen....
quote:mrs.sunshine schreef op woensdag 28 mei 2014 18:03 En ik maar denken dat mijn vent de enige was die dat lekker vond...Nee hoor, hordes mensen die hier s'avonds een gaatje voor vrijmaken
quote:nimpie schreef op 28 mei 2014 @ 18:07:

[...]

Nee hoor, hordes mensen die hier s'avonds een gaatje voor vrijmakenJuist, dat doen we met een klysma!
Karma is a funny thing
De anus is gewoon een gevoelig lichaamsdeel, net zo goed als andere erogene zones dat (kunnen) zijn. Bovendien kan bij de man de prostaat via de anus worden gestimuleerd, wat extra genot kan veroorzaken.

Vies? Alles is vies als je de boel niet goed schoonhoudt en niet goed wast voor "gebruik". Een penis die al enkele dagen geen washand heeft gezien, is ook vies. Een vagina idem dito. En iemand kan nog zulke gevoelige oren hebben, als daar van weken lang vuil en smeer in zit, wil je er ook niet in de buurt komen. En iemand zoenen die voor het laatst een tandenborstel heeft gebruikt toen hij zijn melktanden nog had, is ook geen lol. Dus niet zo bekrompen. Lichaamsdelen die goed gereinigd worden (dagelijks) en nog even fris gewassen worden voor "de daad" zijn geen van allen "smerig".
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 28 mei 2014 @ 18:12:

geen washand .Gadverdamme, gebruik jij een washand? Da's pas smerig.
quote:StoraHuntur schreef op 28 mei 2014 @ 18:27:

[...]

Gadverdamme, gebruik jij een washand? Da's pas smerig.Zou niet weten waarom. Elke wasbeurt een brandschone. Heb er zeker 50 liggen in de badkamer. Na gebruik direct de was in. Of dacht jij dat ik de hele week met 1 washandje doe?
Sproeiertje erop lijkt me iets hygiënischer, maar hee wat weet ik ervan
50 washandjes, voor elk likje 1.
Gut ik dacht dat dat dit een kattentopic was.

Onze oudste kat doet dit nl. ook bij de jongste kat en ik dacht dat ik hier eindelijk het antwoord op het waarom zou vinden. Helaas.
quote:nimpie schreef op 28 mei 2014 @ 18:41:

Sproeiertje erop lijkt me iets hygiënischer, maar hee wat weet ik ervanDenk jij dat ik met droge washandjes aan de gang ga dan?
50 washandjes? Jeetje wat overdreven.

En dit is de stomste topic titel aller tijden geloof ik.

On topic: Ja, dat is normaal.
quote:Scamp schreef op 28 mei 2014 @ 18:54:

50 washandjes? Jeetje wat overdreven.Dat weet je niet; mss likt ze elke dag 15 keer kont.
quote:Wollstonecraft schreef op 28 mei 2014 @ 16:32:

Oh heerlijk, en dan lekker met je tong zover mogelijk naar binnen, nog wat restjes half verteerd ontbijt opslurpen. Mjamm.....
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:StoraHuntur schreef op 28 mei 2014 @ 19:06:

[...]

Dat weet je niet; mss likt ze elke dag 15 keer kont.

Aha, een washandje voor de kont en een voor de tong, na.

Ik snap hem
quote:nimpie schreef op 28 mei 2014 @ 17:02:

8ste hemel? Waar zit die?.In Noorwegen natuurlijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 28 mei 2014 @ 19:12:

[...]

In Noorwegen natuurlijk.Bij Oslo linksaf.
quote:boerderijgeit028 schreef op 28 mei 2014 @ 17:22:

[...]

Nee joh, dit is Ab Normaal

[afbeelding]Woont hij dan in de achtste hemel?
quote:waffeltje schreef op 28 mei 2014 @ 17:18:

Hepatitis, Risico

Door je partner te rimmen (kontlikken) kun je geen hiv oplopen, maar wel een besmetting met hepatitis A en B of met andere virussen en bacteriën die in poep zitten.

Soa

Ook bestaat er kans op een soa in je keel. Als je zelf wordt gerimd, dan loop jij geen risico op hiv. Wel kunnen op deze manier herpes en andere soa in de mond of keel van je partner worden overgedragen.

Tegen hep A en B kun je je laten inenten
quote:Tuorrebout schreef op 28 mei 2014 @ 18:48:

Gut ik dacht dat dat dit een kattentopic was.

Onze oudste kat doet dit nl. ook bij de jongste kat en ik dacht dat ik hier eindelijk het antwoord op het waarom zou vinden. Helaas.Was dat niet om de stoelgang op gang te brengen bij kittens ?
quote:charlottew88 schreef op 28 mei 2014 @ 19:12:

[...]

In Noorwegen natuurlijk.Volgens mij moet het de achterste hemel zijn hoor.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
En als ie nu onwijs veel konthaar heeft?
ik dacht dat het ging over collega's die slijmen bij de baas
quote:Doreia schreef op 28 mei 2014 @ 21:12:

En als ie nu onwijs veel konthaar heeft? Waar is de bleek ? Mijn ogen, mijn ogen...
quote:sabbaticalmeds schreef op 28 mei 2014 @ 21:14:

ik dacht dat het ging over collega's die slijmen bij de baasDat is met de lipjes getuit
De achterste hemel hahahahhahahaha..
quote:quattro35 schreef op 28 mei 2014 @ 20:44:

[...]

Tegen hep A en B kun je je laten inentenDag dokter, wilt u mij a.u.b. inenten tegen hepatitis A en B, mijn vriend en ik willen graag kont likjes doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven