Mode & Beauty alle pijlers

Combinatie

05-06-2014 12:54 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand me zeggen of deze combinatie past of niet?

http://i58.tinypic.com/zim1s9.jpg
Oh, voor een man, dan kan het wel ja. Maar hoe deftig is deftig in België? Bij deftig in Nederland denk ik meer aan een pantalon en overhemd met mooie manchetknopen.
Precies.. Wat is deftig. Voor een etentje bij de lokale Chinees kan het wel.
Voor een gewoon etentje is het keurig, alleen geen zwart t-shirt er onder aantrekken maar een witte.
Heb je geen wit overhemd? Ik vind die lichte broek met zo'n zwarte of donkerblauwe trui persoonlijk mooier met een wit overhemd eronder. Dit gestreepte overhemd is erg druk en zou ik liever zien zonder trui er over en op een donkere broek (donkerblauw, zwart, donker denim).
quote:smartie90 schreef op 05 juni 2014 @ 13:45:

Heb je geen wit overhemd? Ik vind die lichte broek met zo'n zwarte of donkerblauwe trui persoonlijk mooier met een wit overhemd eronder. Dit gestreepte overhemd is erg druk en zou ik liever zien zonder trui er over en op een donkere broek (donkerblauw, zwart, donker denim).Bv. een gewoon wit hemd met dan een zwarte pull erover?
Is dat zwarte ding geen t-shirt?
Is dat donkere een trui voor over het overhemd als het koud is, of een t-shirt eronder?

Als het een shirt is, zou ik een witte doen.

Een chino met een casual shirt is geen deftige, (denk sterren restaurant) outfit.
Nee, het is een trui (lange zwarte mouwen) om over het hemd aan te doen ;)
quote:bruges4life schreef op 05 juni 2014 @ 13:55:

[...]

Bv. een gewoon wit hemd met dan een zwarte pull erover?

Ik bedoel dus gewoon dat blauw/wit gestreepte overhemd vervangen door een witte versie en dan inderdaad zwarte of donkerblauwe pull/trui er over aan.

Ben het er verder mee eens dat het niet deftig genoeg is voor een sterrenrestaurant, maar voor een gewoon restaurant zou ik het prima vinden. Netter is een wit overhemd op een pantalon met stropdas en eventueel ook een colbert?

Kan wel zijn dat het erg warm is met die trui er over.
quote:smartie90 schreef op 05 juni 2014 @ 14:15:

[...]

Ik bedoel dus gewoon dat blauw/wit gestreepte overhemd vervangen door een witte versie en dan inderdaad zwarte of donkerblauwe pull/trui er over aan.

Ben het er verder mee eens dat het niet deftig genoeg is voor een sterrenrestaurant, maar voor een gewoon restaurant zou ik het prima vinden. Netter is een wit overhemd op een pantalon met stropdas en eventueel ook een colbert?

Kan wel zijn dat het erg warm is met die trui er over.

Ook niet de bedoeling om hiermee naar een sterrenrestaurant te gaan hé :D.

Wil eerder deftig overkomen hebben ;)

Bedankt voor de tips!
Geen trui

Dat blauwe hemd is echt afzichtelijk, breng die alsjeblief terug.

Gewoon zwart overhemd op die broek. Dan zit je goed. Wil je nog 'deftiger' dan een pantalon onder die zwarte blouse
Deftig in het vlaams betekent geloof ik gewoon netjes.
Ik vind het nogal student achtig, een student bouwkunde ofzo, zie ik zo wel rondlopen.

Of een accountant van een jaar of 40 die met zijn vrouw en bloedjes van kinderen naar een pannenkoekenrestaurant gaat, op een warme zondagmiddag.
Ik stoor me vooral aan de vouwen/kreukesl in de broek.

Gebruik volgende keer een lage centrifugestand, dan krijg je niet zo snel "harde" kreukels.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Heb je niet een shirt in de kleur van de broek, of beter, een andere broek?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ja hoor, geen hele spannende outfit, maar wel gewoon prima.

Overigens vind ik het geen outfit voor heel erg luxe uit eten gaan, maar wel prima als je gewoon tapas gaat eten of gaat wokken of iets in die richting.
Euwh, ik vind dat soort broeken echt afschuwelijk en de blouse ronduit lelijk. Sorry.

Ik zou voor een donkere nette spijkerbroek met een zwart overhemd gaan. Die combinatie kan iedereen hebben, én is netjes!
Silence is golden. Duct tape is silver.
Bij de blouse en trui staat een blauwe spijkerbroek beter. Of zoals iemand hier al zei inderdaad een wit overhemd met zwarte trui en kaki broek.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb trouwens geen moment gedacht dat het om een combinatie vrouwenkleding zou gaan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je bent een man mag ik hopen?

Antwoord op je vraag; Nee
zo te zien past het wel, maar of het mooi is?
Wordt het in België minder heet de komende dagen? Lijkt me niet toch? Of is de date over een tijdje pas?
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven