Combinatie
donderdag 5 juni 2014 om 12:54
donderdag 5 juni 2014 om 13:45
donderdag 5 juni 2014 om 13:55
quote:smartie90 schreef op 05 juni 2014 @ 13:45:
Heb je geen wit overhemd? Ik vind die lichte broek met zo'n zwarte of donkerblauwe trui persoonlijk mooier met een wit overhemd eronder. Dit gestreepte overhemd is erg druk en zou ik liever zien zonder trui er over en op een donkere broek (donkerblauw, zwart, donker denim).Bv. een gewoon wit hemd met dan een zwarte pull erover?
Heb je geen wit overhemd? Ik vind die lichte broek met zo'n zwarte of donkerblauwe trui persoonlijk mooier met een wit overhemd eronder. Dit gestreepte overhemd is erg druk en zou ik liever zien zonder trui er over en op een donkere broek (donkerblauw, zwart, donker denim).Bv. een gewoon wit hemd met dan een zwarte pull erover?
donderdag 5 juni 2014 om 14:15
quote:bruges4life schreef op 05 juni 2014 @ 13:55:
[...]
Bv. een gewoon wit hemd met dan een zwarte pull erover?
Ik bedoel dus gewoon dat blauw/wit gestreepte overhemd vervangen door een witte versie en dan inderdaad zwarte of donkerblauwe pull/trui er over aan.
Ben het er verder mee eens dat het niet deftig genoeg is voor een sterrenrestaurant, maar voor een gewoon restaurant zou ik het prima vinden. Netter is een wit overhemd op een pantalon met stropdas en eventueel ook een colbert?
Kan wel zijn dat het erg warm is met die trui er over.
[...]
Bv. een gewoon wit hemd met dan een zwarte pull erover?
Ik bedoel dus gewoon dat blauw/wit gestreepte overhemd vervangen door een witte versie en dan inderdaad zwarte of donkerblauwe pull/trui er over aan.
Ben het er verder mee eens dat het niet deftig genoeg is voor een sterrenrestaurant, maar voor een gewoon restaurant zou ik het prima vinden. Netter is een wit overhemd op een pantalon met stropdas en eventueel ook een colbert?
donderdag 5 juni 2014 om 14:19
quote:smartie90 schreef op 05 juni 2014 @ 14:15:
[...]
Ook niet de bedoeling om hiermee naar een sterrenrestaurant te gaan hé
.
Wil eerder deftig overkomen hebben
Bedankt voor de tips!
[...]
Ook niet de bedoeling om hiermee naar een sterrenrestaurant te gaan hé
Wil eerder deftig overkomen hebben
Bedankt voor de tips!
vrijdag 6 juni 2014 om 10:39
vrijdag 6 juni 2014 om 21:07