Hoe eng is de Islam?

15-05-2014 14:05 1978 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... er_dood_dan_moslim__.html

Kippenvel toen ik dit bericht las... hoe gestoord kan een geloof zijn!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:mariamm schreef op 05 juni 2014 @ 14:52:

Ik heb ZEKER bewijs! Het ultieme bewijs is de Koran, het letterlijke woord van God gericht aan Zijn schepping, dus niet alleen aan een groep mensen.

Zie hieronder het bewijs:

Wonderen van de Koran 1

http://youtu.be/iAv_TnO7jMs

Zie:

MoreThan 69 Miracles of ISLAM, that none can Deny

http://youtu.be/2ekIMXhEYh8

Zie ook:

Één bewijs dat de Islam de waarheid is, het wonder van de Koran.

http://youtu.be/SST4-_hlnIc

Kom jij nu maar met jouw bewijzen, of weerleg de bewijzen van hierboven.Een godsdienst waar dieren gruwelijk geslacht worden ter ere van een niet bestaand figuur. Een boek dat door mensen is geschreven, een geschiedenisboek dat oproept ongelovigen te doden. Wat een waarheid.
verba volant, scripta manent.
mariamm, zie je zelf hoe fanatiek je bent in het verdedigen van iets waarvan anderen niet zo van onder de indruk zijn? Dat fanatisme is wat mensen de stuipen op het lijf jaagt omdat het van discussie zo kan overspringen naar afslachten van "ongelovigen". Je bent hier net zo bezig met zendingsdrang als de rest van de malloten die denken dat zonder bijval de wereld uiteen valt.

Als je je zo geroepen voelt om iets te bewijzen, dan twijfel je zelf in de kern over of wat je geloof wel de "ultieme" waarheid is. Belijd je geloof en doe dat in stilte.
Miriamm, hoe sta jij tegenover het christendom en tegenover Joden?
quote:devima schreef op 05 juni 2014 @ 15:07:

[...]

Ik ga geen tegenbewijs leveren omdat jij uit je kont loopt te lullen.

Reageren op Iemand die dusdanig geïndoctrineerd is dat zij blind achter de doctrine islam aanloopt, is verspilde moeite. Ik vind het zorgwekkend dat mensen van kind af aan zodanig gebrainwashed worden dat ze dit soort onzin uitkramen. Het wordt voor mij wel steeds duidelijker waarom er steeds meer extreme moslims bijkomen.
quote:mariamm schreef op 05 juni 2014 @ 14:52:

Ik heb ZEKER bewijs! Het ultieme bewijs is de Koran, het letterlijke woord van God gericht aan Zijn schepping, dus niet alleen aan een groep mensen.

Nee hoor, je hebt het over slechts een boek, en iedere malloot die schrijven kan, kan zijn/haar gedachtenspinsels neerpennen.

Dan zou het bestaan van de Mahabharat en de Edda, het bewijs vormen van het bestaan van Indiase en Europese goden en godinnen.
quote:malu3 schreef op 05 juni 2014 @ 15:22:Reageren op Iemand die dusdanig geïndoctrineerd is dat zij blind achter de doctrine islam aanloopt, is verspilde moeite.Ik weet het....
Je moet iedereen een kans geven vind ik, dus ik heb de moeite genomen om het eerste filmpje van Miriamm te bekijken voor een minuut of tien.

Die bewijzen gaan dus nergens over. Ik vind trouwens dat dit scheppingsverhaal verdacht veel lijkt op het scheppingsverhaal verhaal uit de bijbel.

Ik kan me best vinden in het feit dat er een schepper bestaat, maar volgens mij hebben alle geloven het over dezelfde zonder dat ze dit zelf in de gaten hebben.

Hetgeen wat zij voelen als God is het licht, alleen is het steeds anders geïnterpreteerd. Erg strenge verklaring zorgen voor een strenge God en wat luchtigere verklaringen maakt het allemaal gemakkelijker.

Maar hoe je het ook wendt of keert, het is de mens zelf die betekenis geeft aan de teksten. Het is hoe hij de waarheid ziet en niet wat de waarheid is.
odi et amo
quote:Paekzwart schreef op 05 juni 2014 @ 14:52:

http://www.telegraaf.nl/b ... om_oproep_jihadist__.html

do 05 jun 2014, 11:14

Jihadist wil meer aanslagen als in Brussel

Justitie in België maakt zich grote zorgen over een oproep van een prominente Antwerpse Syriëganger aan moslimjongeren. De man hoopt dat zij zich laten inspireren door de dodelijke aanslag op het Joods Museum in Brussel.

Mehdi Nemmouche Foto: AFP

[afbeelding]

,,Moge Allah meer jongeren laten opstaan die een voorbeeld nemen aan degene die de aanslag heeft gepleegd in het Joods Museum", zo schrijft Azeddine Kbir Bounekoub op Facebook. ,,Het martelaarschap kan je niet alleen vinden in Syrië, maar ook in België. Wees een doorn in het oog van die vijanden van de islam."

Bounekoub was een bekend lid van het extremistische moslimnetwerk Sharia4Belgium. Momenteel zit hij in Syrië, waar hij met andere jihadisten vecht tegen het regime van Assad.

Europa erkent inmiddels dat meer internationale samenwerking nodig is in de strijd tegen Syriëgangers en jihadisten. Nog dit jaar komt er een Europees kenniscentrum terreurbestrijding.
bedankt mariamm, waanzinnige filmpjes
odi et amo
In bijna elke godsdienst gaat het over de pracht van de natuur, mensheid, het ontstaan van het heelal, wonderen die gebeurden en gebeuren zoals Mariabeeldjes die spontaan gaan huilen of iemand die ineens weer kan lopen na een handoplegging, een god of meerdere goden die vanalles kunnen zien en levensmanieren opleggen of zeggen hoe mensen het beste kunnen leven, er is een profeet of een wijze die woorden van deze God of Goden of het Universum doorkreeg of de waarheid wist, vaak discipelen of volgers die de verhalen opschreven, over hoe mensen in elkaar zouden zitten en er is ofwel een paradijs, hemel, beloning na de dood ofwel al dan niet ook een hel, nare dingen. Zonden, man- vrouwverhoudingen en seksuele beperkingen of juist verkrachtingen/vrouwen die hun lichaam in dienst stellen van de man of waarbij vrouwen vaak de schuld krijgen van bijvoorbeeld het aannemen van fruit in het paradijs van de slang en zij zorgt voor de zondeval, verleidingen, een satan, meestal wordt er ook een volk of groep als vijand van dat geloof aangewezen en zijn er verschillende rituelen die gevolgd moeten worden van de rozenkrans bidden, biechten, betalen, in een bepaalde richting bidden en dingen die je niet mag doen, vaak ook met dieren zoals dat je een koe geen strobreed in de weg mag leggen of het varken niet mag eten. Veel verhalen hebben dezelfde elementen. De geboorte van een kind zoals Jezus kwam ook in tijden ver daarvoor voor zoals bij Isis en Horus. Ook zijn er vaak straffen die mensen krijgen als ze iets van dat geloof niet goed doen, uitgevoerd door weer anderen of karma genoemd en leefregels hoe je met de groep omgaat of met vreemden waarbij er regelmatig gebouwen zijn om samen te komen of te offeren met allerlei gebruiken en mensen, meestal alleen mannen, die in naam van deze God, Goden uitleg mogen geven in zijn, haar naam.

Geloven hebben vaak veel overeenkomsten in zowel hun dalen als hun pieken. Je hebt vaak binnen een geloof een liefdevolle gevoelskant met veel gematigde mensen maar ook vaak extremisten waarbij goede dingen al snel omslaan in haat, angst en oorlogen. Extremisten kunnen een grote stempel zetten op gematigde groeperingen die dan al snel het onderspit kunnen delven.

De meeste overeenkomsten waar mensen het in hun hart het meest snel wel mee eens zijn is als ze worden geboren is dat hun inborst vaak en ze aan de liefdevollere kant voor iedereen zitten en dat je anderen niets aan moet doen, dat de hogere almacht vrede en liefde is en ze proberen dat te doen en na te streven, leven het liefst in vrede en zullen anderen niet dwingen.

De extreme dalkant is vaak elkaar uitmoorden, vinden dat jouw geloof het alleenrecht heeft en dat zover doorvoeren dat er dwang toegepast wordt en mensenrechten ernstig worden geschonden.
quote:noesa schreef op 05 juni 2014 @ 15:57:

[...]

Dus dan hebben we nu extremisten in de westerse wereld wonen die mensen van een andere groep/geloof in die westerse wereld proberen uit te moorden en daar nu ook de vaardigheden voor hebben terwijl we hier vredig naast elkaar konden wonen.

Deze zelfde groep als die mij, en andere westerse vrouwen met mij, hoeren noemt en vindt dat we het over ons afroepen als "hun" mannen ons ernstig lastig vallen, willen aanranden of verkrachten.
dit gebeurt in Nederland
odi et amo
quote:Paekzwart schreef op 05 juni 2014 @ 16:27:

[...]

Dus dan hebben we nu extremisten in de westerse wereld wonen die mensen van een andere groep/geloof in die westerse wereld proberen uit te moorden en daar nu ook de vaardigheden voor hebben terwijl we hier vredig naast elkaar konden wonen.

Deze zelfde groep als die mij, en andere westerse vrouwen met mij, hoeren noemt en vindt dat we het over ons afroepen als "hun" mannen ons ernstig lastig vallen, willen aanranden of verkrachten.Er was van de week een flits op tv van zo'n islamengerd. Als je verkracht wordt als vrouw dan is dat je eigen schuld, want de dijbeenspieren van de vrouw zijn het sterkst ontwikkeld en als je die gebruikt dan is verkrachting onmogelijk. Sorry, het is eigenlijk te triest om te lachen
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 05 juni 2014 @ 16:32:

[...]

Er was van de week een flits op tv van zo'n islamengerd. Als je verkracht wordt als vrouw dan is dat je eigen schuld, want de dijbeenspieren van de vrouw zijn het sterkst ontwikkeld en als je die gebruikt dan is verkrachting onmogelijk. Sorry, het is eigenlijk te triest om te lachen

Oh jee dat is toch te triest voor woorden. Zender?

Net zoiets als de heksenjacht. Bleef ze drijven was ze een heks en moest ze dood. Verdronk ze, dan was ze geen heks, maar toch dood.

Als vrouw mag je met zo'n gedachtenkronkel altijd verkracht worden omdat je altijd als vrouw de penis van een man tegen zou kunnen houden als deze zich in één van je lichaamsopeningen wil wringen, het is trouwens niet veel anders dan je het als vrouw sowieso altijd over je afroept als een man jou wil lastig vallen, aanranden of verkrachten.

Dat soort uitlatingen moeten zwaar gestraft gaan worden nu we hiermee te maken krijgen. Het is het aanvallen van mij als westerse vrouw in mijn integriteit waarbij ík en ík alleen bepaal wat er met mijn lichaam gebeurt en geen enkele man aangezet mag worden tot dit soort haatdaden, mij willen vernederen, letsel toebrengen op fysiek en geestelijk vlak.

Ook al is het een idioot die niets van biologie snapt, niet hier op school gezeten?

Die had Xenia Onatopp gezien in de James Bond film of zo?

Lesje biologie is hard nodig.

quote:devima schreef op 05 juni 2014 @ 15:31:

[...]

Nee hoor, je hebt het over slechts een boek, en iedere malloot die schrijven kan, kan zijn/haar gedachtenspinsels neerpennen.

Dan zou het bestaan van de Mahabharat en de Edda, het bewijs vormen van het bestaan van Indiase en Europese goden en godinnen.En Rien poortvliet heeft ooit een paar erg goede boeken over kabouters geschreven. Met leefgewoonten, verschillende ondersoorten, enz. Het ultieme bewijs natuurlijk dat kabouters bestaan.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik weet niet meer bij wat het was. Het kwam ineens voorbij. Ik heb nog wel een poging gedaan om het op youtube terug te vinden, maar dat is nog niet gelukt.
odi et amo
Jammer, ik vind het interessant om te weten waarom mensen bepaalde dingen denken en hoe ze daar toe komen. Zeker met een onderwerp als verkrachting waarbij mannen denken dat zoiets mag.

Zelf ook nog gezocht maar niet gevonden inderdaad (nog).

[...]

Er was van de week een flits op tv van zo'n islamengerd. Als je verkracht wordt als vrouw dan is dat je eigen schuld, want de dijbeenspieren van de vrouw zijn het sterkst ontwikkeld en als je die gebruikt dan is verkrachting onmogelijk. Sorry, het is eigenlijk te triest om te lachen Dat heb ik gezien, Nieuwsuur? Brandpunt? Kan het ook niet vinden.

[...]

Er was van de week een flits op tv van zo'n islamengerd. Als je verkracht wordt als vrouw dan is dat je eigen schuld, want de dijbeenspieren van de vrouw zijn het sterkst ontwikkeld en als je die gebruikt dan is verkrachting onmogelijk. Sorry, het is eigenlijk te triest om te lachen

Nu en dan duikt er ook wel een west Europese of Amerikaanse engerd op die dan bijvoorbeeld beweert dat een vrouw in een strakke spijkerbroek niet verkracht kan zijn. Want met zo'n strakke broek lukt dat toch niet?

Wat een droeftoeters van mannen bestaan er toch.
ziekelijk
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 05 juni 2014 @ 17:14:

ziekelijkNogal.
quote:lamaatje schreef op 05 juni 2014 @ 17:14:

ziekelijk

Hm, gemaakt met Google translate? Wat een beroerd Nederlands....

Het maakt mij eigenlijk geen zier uit of er een fatwa is, of imam die zoiets beweert. Belangrijker lijkt mij, is hoe erop gereageerd wordt door moslims. Negeren die zulke teksten, keuren ze het af, of vinden ze het prima?

Je kunt ook wel in de bijbel gruwelijke teksten vinden, en er zijn ook wel dominees of godgeleerden met heel dubieuze meningen, maar zo lang geen hond ernaar luistert of ernaar handelt, lijkt mij dat niet zo'n probleem.
quote:lamaatje schreef op 05 juni 2014 @ 16:28:

dit gebeurt in NederlandWat ontzettend fijn dat deze vrouw na 2 huwelijken met verschrikkelijke mannen deze leuke man gevonden heeft. En erg dapper dat zij haar familie en geloof achter zich gelaten heeft en zelf is gaan nadenken i.p.v. slaafs te volgen zoals de koran dat voorschrijft voor vrouwen.
http://www.telegraaf.nl/b ... ter_naar_Nederland__.html

Bedreigingen zijn aan de orde van de dag.
Kindhuwelijken.

http://www.trouw.nl/tr/nl ... kindhuwelijken-voor.dhtml

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven