Schilderij babykamer

06-06-2014 00:43 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik zoek dus een schilderij / afbeelding voor de babykamer. Er is nog een wand die niet wordt gebruikt en die wil ik wat aankleden. Nu dacht ik aan een schilderij of afbeelding, maar andere suggesties zijn ook welkom. En oh ja, ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar iets aparts / niet standaards. Om het makkelijk te makem .
Fortis et liber

https://www.etsy.com/nl/l ... _to=NL&ga_search_type=all
Geniet van elke dag!
ik maak graag schilderijen met verschillende materialen.

dus bv kleur van de verf die gebruikt is,stuk stof van gordijnen of andere materialen die gebruikt worden in de babykamer.

3d is mogelijk afhankelijk van het materiaal wat er gebruikt wordt.
Zelf een afbeelding zoeken en af laten drukken op glas/aluminium/hout/canvas
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Wachten tot de baby er is en dan een mooie foto maken en uitvergroten op een mooi canvasdoek
Zelfmaakkunst met spijkers en touw: http://www.morethanhip.nl/masterpieces-patroonblad.html

Wij hebben de haas op de babykamer hangen. Groene achtergron met donkergrijs touw. Heel schattig, redelijk origineel en goed te doen voor mensen die niet overdreven creatief zijn :-)
Wij hebben een muursticker.Kun je googlen, zitten echt hele leuke tussen.

Succes!
Wij hebben een muursticker. Erg leuk en makkelijk weer te verwijderen over een paar jaar.
Weet je al wat het is? Als het een meisje is zou ik zoiets maken:

Bij een jochie zou ik zoiets doen met luchtbalonnen.

Als je ergens een beamer kunt lenen is het erg makkelijk om zelf schilderijen op de muur te maken.
Wij hebben zo'n mdf muurboom. Erg mooi! We hebben hem in een leuke kleur geschilderd. Kijk eens op pinterest bij woood.

Muursticker heb ik ook aan gedacht, maar ik wilde een hele specifieke kleur en die hadden ze niet.
Kijk anders even op Pinterest; daar stikt het van de leuke creatieve net-ff-anders-dan-standaard- ideeën....!
quote:jules schreef op 06 juni 2014 @ 09:11:

We hebben hem in een leuke kleur geschilderd. Kijk eens op pinterest bij woood.Oeps, mosterd
Een muursticker wordt het niet. Ben echt op zoek naar een mooie kleurige afbeelding / schilderij. En dan niet met zo'n standaard prinsessen of olifanten afbeelding. Via internet kom ik eigenlijk nog niet tegen wat ik wil. Ga welke nog eens goed doorspitten. Mooi klusje voor deze zonnige dag .
Fortis et liber
quote:Ephina schreef op 06 juni 2014 @ 09:10:

Weet je al wat het is? Als het een meisje is zou ik zoiets maken:

[afbeelding]

Bij een jochie zou ik zoiets doen met luchtbalonnen.

Als je ergens een beamer kunt lenen is het erg makkelijk om zelf schilderijen op de muur te maken.Dit vind ik heel erg leuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat vind je hiervan?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20197109/

Je zou er een gekleurde lijst omheen kunnen doen om het nog kleurrijker te maken of juist een simpele witte lijst om het toch rustig te houden.

sonjamengkowski.werkaandemuur.nl
Kijk eens op stocksites zoals shutterstock en istock voor een mooie afbeelding. Je kunt die kopen en dan laat je het net als een gewone foto op canvas printen.
Wat een leuke schilderijen/platen Nouschi!

Kunst van Rita Vjodorowa. Zoet, maar mooi.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven