Gezondheid alle pijlers

preventie salmonella?

14-06-2014 18:10 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net bij mijn ouders gaan eten die lekker dinertje hebben klaargemaakt alleen ben ik helaas toch ietsje boos geworden..

Ik zit midden in mijn tentamens en ben al een aantal dagen beetje ziekig..

Nu bij de eerste gang kregen we tomatensoep met een romig mengsel erover heen. Omdat ik het best apart vond smaken vroeg ik wat dat mengsel was... iets met slagroom en rauwe ei? Nou.... fijn..

De laatste keer dat ik rauwe ei had gegeten kan ik me nog heel goed herinneren aangezien ik toen de hele avond boven de wc heb gehangen -_-

Nu had ik ook al meer dan de helft van de soep op, dus ja er valt niks meer aan te doen... Binnen paar uur zal ik vast wel merken of ik deze keer ook weer pech heb of niet, aangezien mijn weerstand al ontzettend laag is de afgelopen dagen doordat ik al ziekig ben, ben ik er maar bang voor..

Bedankt moeders!

Zijn er nog dingen die ik kan doen of ervoor te zorgen dat het niet toeslaat of hoe ik er zo snel mogelijk vanaf kom mocht het vanavond dus niet goed gaan?
quote:Yavanna schreef op 14 juni 2014 @ 19:11:

[...]

Gaston? [afbeelding]
De mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest!
Geschilde uien afwassen? Dat heb ik echt nog nooit gedaan en ook nog nooit iemand zien doen, ook niet in de restaurants waar ik heb gewerkt!
Zeg maar Spijker.
quote:Kirikou schreef op 14 juni 2014 @ 18:33:

Je stelt je aan.

Je moeder (vader) dacht vast: dochter heeft het zwaar met haar tentamens, laat ik haar eens verwennen met een lekker maal. En dan krijgt ze dit!

Denk je dat je ouders zelf graag ziek worden?+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hoeveel ei heb je gekregen?

Room en ei gingen over de hete soep. Dan wordt dat ei dus al genoeg verhit om geen rauw ei meer te zijn hoor!
Ik heb je even geloept, maar denk idd dat er grote kans is dat je heul, heul ziek wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven