Doorstromers topic
maandag 16 juni 2014 om 22:42
dinsdag 17 juni 2014 om 04:34
Jaaaa.... Ze is er!!! Om half 1 geboren na een snelle bevalling, met knip. (Helaas) Maar die was nodig omdat het hartje wat dipte, dat kwam, bleek later, doordat de navelstreng om het nekje zat.
Bevalling begin eigenlijk pas echt om half 11. Maar jeetje, heb de boel bij elkaar gevloekt... De rust die ik wilde bewaren was ik volledig kwijt.
Meiden wat is dit toch mooi en ongelooflijk....
Bevalling begin eigenlijk pas echt om half 11. Maar jeetje, heb de boel bij elkaar gevloekt... De rust die ik wilde bewaren was ik volledig kwijt.
Meiden wat is dit toch mooi en ongelooflijk....
dinsdag 17 juni 2014 om 07:23
Oh minni wat spannend! Hoe is het nu? Nog steeds bloedverlies of is het gestopt? Het hoeft niets te betekenen he, een aantal van ons hebben ook bloedverlies gehad en zijn nu al (ruim) de 12 weken voorbij! Hou je taai!
Ik ga vanavond de rest allemaal lezen en beantwoorden hoor! Moet nu naar mijn werk, nog 4 daagjes! Kijk er naar uit. Tot straks!
Ik ga vanavond de rest allemaal lezen en beantwoorden hoor! Moet nu naar mijn werk, nog 4 daagjes! Kijk er naar uit. Tot straks!
dinsdag 17 juni 2014 om 20:29
Minni, nog 2 nachtjes tot de echo! Hoop dat je geen bloedverlies meer hebt en dat alles goed blijkt donderdag. Ik duim keihard!
De groeiecho was helemaal ok. Onze zoon woog 1810 gram en was helemaal gemiddeld verder. En omdat bij de 20 weken echo de foto's niet zo mooi waren ivm een kapotte printer heeft ze dat bij deze echo goed gemaakt door een 3D echo er achteraan te doen! Heel leuk, anders hadden we dat niet gedaan omdat we zoveel echo's al hebben gehad.
Mijn cervix is ook nog keurig van lengte, dus de kans op vroeggeboorte neemt af, dat is natuurlijk erg fijn!
We zijn inmiddels ook uit de naam gelukkig, dus we kunnen een kaartje gaan maken! Helemaal zin in.
Voor wie t nog niet weet; onze trouwdag was hartstikke leuk. Prachtig weer en Hopenman was in pak met das! Nooit gedacht, super leuk. Heb op mijn jurk ook heel veel leuke reacties gehad dus dat is altijd leuk
afgelopen zaterdag nog met vrienden gevierd dat we getrouwd zijn, was ook heel gezellig en we zijn erg verwend, echt lief van iedereen.
Biscuit, heerlijk nog 4 weken, lekker aftellen!
Ook hier is de koopgekte toegeslagen, heb bij Noppies zijn eerste pakjes gekocht die mee naar het zhs gaan! Zo spannend ineens. Verder moet ik alleen nog aankleedkussen hoezen en een flessenborstel, die heb ik namelijk gebruikt om alle gaatjes en hoekjes in de wasmachine te poetsen, omdat die plotseling verschrikkelijk smerig was! Hoezo nesteldrang ...
Kissy, alles nog onder controle?
South, ook hier nogmaals gefeliciteerd! Fijn dat er weer een mooie babygirl geboren mocht worden!
De groeiecho was helemaal ok. Onze zoon woog 1810 gram en was helemaal gemiddeld verder. En omdat bij de 20 weken echo de foto's niet zo mooi waren ivm een kapotte printer heeft ze dat bij deze echo goed gemaakt door een 3D echo er achteraan te doen! Heel leuk, anders hadden we dat niet gedaan omdat we zoveel echo's al hebben gehad.
Mijn cervix is ook nog keurig van lengte, dus de kans op vroeggeboorte neemt af, dat is natuurlijk erg fijn!
We zijn inmiddels ook uit de naam gelukkig, dus we kunnen een kaartje gaan maken! Helemaal zin in.
Voor wie t nog niet weet; onze trouwdag was hartstikke leuk. Prachtig weer en Hopenman was in pak met das! Nooit gedacht, super leuk. Heb op mijn jurk ook heel veel leuke reacties gehad dus dat is altijd leuk
Biscuit, heerlijk nog 4 weken, lekker aftellen!
Ook hier is de koopgekte toegeslagen, heb bij Noppies zijn eerste pakjes gekocht die mee naar het zhs gaan! Zo spannend ineens. Verder moet ik alleen nog aankleedkussen hoezen en een flessenborstel, die heb ik namelijk gebruikt om alle gaatjes en hoekjes in de wasmachine te poetsen, omdat die plotseling verschrikkelijk smerig was! Hoezo nesteldrang ...
Kissy, alles nog onder controle?
South, ook hier nogmaals gefeliciteerd! Fijn dat er weer een mooie babygirl geboren mocht worden!
dinsdag 17 juni 2014 om 21:34
Hoe gaat het nu met je minnie?
En south ook hier van harte gefeliciteerd!! Lekker genieten van jullie meisje!
Het gaat hier wel ok. Heb af en toe best wat flinke krampen in mijn onderrug/buik en denk dan al meteen whaaa zou het toch zelf beginnen. Maar het zet niet door.
Verder was ijzergehalte nu aan de lage kant hetgeen verklaart dat ik de laatste dagen zo moe ben. Verder heel spannend vrijdag. Dan 37 weken en kijken wat we wanneer gaan doen.
En south ook hier van harte gefeliciteerd!! Lekker genieten van jullie meisje!
Het gaat hier wel ok. Heb af en toe best wat flinke krampen in mijn onderrug/buik en denk dan al meteen whaaa zou het toch zelf beginnen. Maar het zet niet door.
Verder was ijzergehalte nu aan de lage kant hetgeen verklaart dat ik de laatste dagen zo moe ben. Verder heel spannend vrijdag. Dan 37 weken en kijken wat we wanneer gaan doen.
dinsdag 17 juni 2014 om 21:54
South gefeliciteerd met je mooie meisje! Geniet er van!
Kissy wat goed om te horen, bijna 37 weken. Spannend.
Hopen gefeliciteerd! En wat fijn dat je bruiloft zo leuk was. Ik mag ook bijna.
Hier gelukkig vandaag geen bloedverlies meer gehad, afscheiding weer bijna de normale kleur. Wel steeds een gespannen gevoel in mijn onderbuik, maar geen krampen of zo. Herkent iemand dat? Ben nu 7 weken. Zit me nog helemaal niet lekker, maar over 2 nachtjes de echo. Kijk er naar uit, maar toch ook niet. Het is zooo spannend. Bedankt voor jullie meeleven, dat helpt me wel
Kissy wat goed om te horen, bijna 37 weken. Spannend.
Hopen gefeliciteerd! En wat fijn dat je bruiloft zo leuk was. Ik mag ook bijna.
Hier gelukkig vandaag geen bloedverlies meer gehad, afscheiding weer bijna de normale kleur. Wel steeds een gespannen gevoel in mijn onderbuik, maar geen krampen of zo. Herkent iemand dat? Ben nu 7 weken. Zit me nog helemaal niet lekker, maar over 2 nachtjes de echo. Kijk er naar uit, maar toch ook niet. Het is zooo spannend. Bedankt voor jullie meeleven, dat helpt me wel
dinsdag 17 juni 2014 om 23:25
Fijn dat t bloeden gestopt is! Ik had ook een zwaar gevoel in mijn onderbuik in t begin. Vond ik ook wel spannend. Geen kramp is gunstig! Kan me voorstellen dat je t nu heel spannend vindt dat de echo al bijna is! Probeer een beetje te ontspannen! Hopelijk is t snel donderdag en hebben jullie een mooie echo! Toi, toi, toi!
dinsdag 17 juni 2014 om 23:53
Ahh wat fijn dat het bloeden gestopt is minni! Ik heb bij deze zwangerschap ook bij 8,5 week een halve dag bloedverlies gehad. Niet duidelijk is geworden waardoor dit kwam en het bleef bij die enkele keer.
Verder in het begin ook regelmatig menstruatie-achtige krampen. Er gebeurt natuurlijk ook van alles in je lichaam en je baarmoeder begint te groeien en allerlei banden worden opgerekt.
Hopelijk krijg je donderdag een super mooie echo met een mooi kloppend hartje!
Verder in het begin ook regelmatig menstruatie-achtige krampen. Er gebeurt natuurlijk ook van alles in je lichaam en je baarmoeder begint te groeien en allerlei banden worden opgerekt.
Hopelijk krijg je donderdag een super mooie echo met een mooi kloppend hartje!
woensdag 18 juni 2014 om 08:58
donderdag 19 juni 2014 om 10:01
Jaaaa er is een wormpje met een hartslag gevonden in mijn baarmoeder
Helaas wel wat kleiner dan gedacht (dat vind ik eng want dat was de vorige keer ook zo bij de eerste echo) maar verder zag het er uit zoals het hoort (voor zover je dat nu kunt zien dan). Stap 2 is weer gezet, op naar de volgende echo!
donderdag 19 juni 2014 om 13:15
Ohh minni wat fijn dat er een kloppend hartje te zien was! Snap da je onzeker wordt van dat het nog klein is, maar (ik weet het niet hoor?) kunnen ze dat bij deze termijn al redelijk precies meten? Als je straks een week of 10-11 bent en de termijnecho krijgt is het wat nauwkeuriger lijkt me? Anyway; heel spannend en hopelijk snel een tweede goede echo!
donderdag 19 juni 2014 om 14:00
Nee ze kunnen nog niet zo goed meten, omdat het nog zo klein is. Heb ook een foto met een vlekje waar je met fantasie de vorm van een gekrulde worm uit moet halen Ze zei voor nu ziet het er goed uit, meer garanties kan ik je niet geven. Zag zelf wel al heel snel de hartslag, die was heel duidelijk dus dat was fijn. Vruchtzakje zat er ook netjes naast. Ik mag 30 juni alweer komen, dus dat is fijn, niet te lang wachten.
donderdag 19 juni 2014 om 15:24
Ik kom ook even updaten. Morgen is ons meisje alweer 3 weken en slaapt al 2 nachten door
Beginnersgeluk??
Heel fijn in ieder geval. Kan ik mooi even opladen. Vandaag slaapt ze sowieso al de hele dag.
Gaat top dus. Ze weegt 4364 en is 54 cm. In het begin krampjes gehad maar de infacol en het inbakeren doen goed z'n werk.
Met mijn herstel van de keizersnede gaat t top. Eigenlijk was ik dag 1 alweer op de been. Heb echt nergens last van gehad. Doe gewoon alles. Waarschijnlijk ook geluk gehad want je hoort weleens anders.
M'n moedergevoelens hebben wel even moeten groeien. Ik was meteen verliefd maar je moet zo n kleintje toch even leren kennen en in je rol als moeder groeien. Tenminste, dat had ik.
En ben nog steeds een stuntelkampioen in die kleertjes aan en uit doen. Poeh, die vingertjes zijn zo klein. Ik word wel steeds sneller maar stuntel er nog op los.
Hoe ist met jullie allemaal?
Beginnersgeluk??
Heel fijn in ieder geval. Kan ik mooi even opladen. Vandaag slaapt ze sowieso al de hele dag.
Gaat top dus. Ze weegt 4364 en is 54 cm. In het begin krampjes gehad maar de infacol en het inbakeren doen goed z'n werk.
Met mijn herstel van de keizersnede gaat t top. Eigenlijk was ik dag 1 alweer op de been. Heb echt nergens last van gehad. Doe gewoon alles. Waarschijnlijk ook geluk gehad want je hoort weleens anders.
M'n moedergevoelens hebben wel even moeten groeien. Ik was meteen verliefd maar je moet zo n kleintje toch even leren kennen en in je rol als moeder groeien. Tenminste, dat had ik.
En ben nog steeds een stuntelkampioen in die kleertjes aan en uit doen. Poeh, die vingertjes zijn zo klein. Ik word wel steeds sneller maar stuntel er nog op los.
Hoe ist met jullie allemaal?
donderdag 19 juni 2014 om 17:48
Hoera Minni!! Gefeliciteerd!
Ik ben ook eerst achteruit gezet 2 dagen bij de vroege echo en dat bleef zo tot de 11 weken echo, toen toch weer 6(!) dagen vooruit, dus probeer je daar inderdaad niet te nerveus om te maken. 1 mm is bij deze termijn bijna een week verschil. O ik ben zo blij voor je en hoop natuurlijk dat t snel de 30e is en je weer een prachtige echo hebt! Ik pas straks de tabel aan hoor! Wanneer trouw je nou?
Dominoo wat heerlijk! Hopelijk blijft ze doorslapen! Kan me voorstellen dat je even in je rol als mama moet groeien, klinkt mij niet raar in de oren iig
geniet ervan!!
Ik ben ook eerst achteruit gezet 2 dagen bij de vroege echo en dat bleef zo tot de 11 weken echo, toen toch weer 6(!) dagen vooruit, dus probeer je daar inderdaad niet te nerveus om te maken. 1 mm is bij deze termijn bijna een week verschil. O ik ben zo blij voor je en hoop natuurlijk dat t snel de 30e is en je weer een prachtige echo hebt! Ik pas straks de tabel aan hoor! Wanneer trouw je nou?
Dominoo wat heerlijk! Hopelijk blijft ze doorslapen! Kan me voorstellen dat je even in je rol als mama moet groeien, klinkt mij niet raar in de oren iig
vrijdag 20 juni 2014 om 09:04
Wat fijn Domino dat het zo goed gaat met jullie meisje. Heerlijk dat ze nu al doorslaapt. En fijn dat je niet te veel last van de keizersnede hebt gehad.
Ik ben bij de echo 5 dagen terug gezet. Dat vind ik best veel omdat ik mijn eisprong weet en ook wanneer ik getest heb, maar goed ze kunnen er niks van zeggen verder dus afwachten. Vind het vooral spannend door het verleden dat ik hiermee heb, maar weet dat dat ook niets zegt. Geduldig wachten tot de volgende echo maar!
Ik ben bij de echo 5 dagen terug gezet. Dat vind ik best veel omdat ik mijn eisprong weet en ook wanneer ik getest heb, maar goed ze kunnen er niks van zeggen verder dus afwachten. Vind het vooral spannend door het verleden dat ik hiermee heb, maar weet dat dat ook niets zegt. Geduldig wachten tot de volgende echo maar!