Sorry schat, ik heb hoofdpijn

25-06-2014 20:31 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_202805 wijzigde dit bericht op 09-07-2014 09:04
Reden: bericht verwijderen
% gewijzigd
De ene keer helpt, de andere keer verergert de hoofdpijn. Hoofdpijn is bij mij geen excuus, maar wel een reden, af en toe.

Soms krijg ik ook (inspannings?)hoofdpijn van seks.
Later is nu
Nee, ik zeg altijd dat ik kut-pijn heb.
.
anoniem_202805 wijzigde dit bericht op 09-07-2014 09:05
Reden: berichten verwijderen
% gewijzigd
Wat is het doel/de vraag van dit topic?
Als ik echt erge hoofdpijn heb, heb ik echt geen zin in seks. Dan neem ik toch echt liever een paracetamol (maar gelukkig heb ik bijna nooit hoofdpijn).
Nieuws uit een oude doos.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Een orgasme helpt ook bij ongesteldheidskrampen.
quote:StoraHuntur schreef op 25 juni 2014 @ 20:35:

Nee, ik zeg altijd dat ik kut-pijn heb.Neem een yoni-massage, schijnt te helpen
Bij mij heeft seks het altijd alleen maar erger gemaakt. Al die bewegingen als je hoofdpijn hebt, ik snap niet dat mensen dan nog kunnen klaarkomen. Ik ga van de pijn kotsen.
Ik heb migraine, en seks bevordert bij mij de hoofdpijn. Tijdens de seks is het inderdaad weg (seks niet mogelijk tijdens een aanval, wel bij opkomende aanval of de naweeën) maar na de seks komt de hoofdpijn 2 keer zo hard terug.

Dus nu maar roepen dat dit onzin is, vind ik erg, heel erg dom. Het is nogal persoonlijk.

Het komt me erg dwingend over allemaal, alsof je dan seks af kunt dwingen ofzo. Maar als ik kotsmisselijk met een bonkend hoofd in een donkere geluidsarme kamer ligt moet er niemand aankomen met seks.

Echt, dat werkt niet. Dus als ik net herstellend ben vam een aanval, en ik ga seks hebben, ben ik dus verder van huis.

En ik heb alles geprobeerd hoor.
Kan wel zijn, maar ik ga toch echt geen seks hebben tijds een migraine-aanval. Denk ook niet dat mijn vriend dat overgeven van mij zo aantrekkelijk vindt
quote:mblaas schreef op 25 juni 2014 @ 20:38:

[...]

Dat kan!

HAS betekent Headaches Associated with Sexual Activity, oftewel hoofdpijn samenhangend met seksuele activiteit. Hoofdpijn tijdens de seks ontstaat vaak tijdens de opwindingsfase of het orgasme en komt 3 a 4 keer vaker voor bij mannen dan bij vrouwen.

Er zijn drie soorten HAS.

De eerste is een doffe pijn die in nek en schouders begint bij opwinding en naarmate je opgewondener raakt heviger wordt. Dit wordt veroorzaakt door samentrekking van de nekspieren. Er zal dan een aanhoudende pijn aan de achterkant van het hoofd ervaren worden.

De tweede is een hevige plotselinge pijn die na het orgasme plaatsvind (postcoïtale hoofdpijn). Deze pijn wordt veroorzaak door de samentrekking van bepaalde bloedvaten in de hersenen en het is gelijkwaardig aan migraine. Deze pijn kan kloppend, aanhoudend of stekend zijn en na een uur zal de hoofdpijn doorgaans wegtrekken. De mensen die hier last van hebben, hebben doorgaans ook last van migraine. Bij mensen die lijden aan migraine kunnen seksuele prikkelingen dus een trigger zijn voor een migraineaanval.

De meeste mensen hebben echter een combinatie van deze hoofdpijnen. Hun hoofdpijn zal dus toenemen bij seksuele opwinding en zal zeer krachtig zijn bij een orgasme.

Ja, dat weet ik dat dat kan, want dat heb ik dus.

Heb ik weer, komt vaker bij mannen voor.. en bij mij
Later is nu
quote:Annelaure schreef op 25 juni 2014 @ 21:46:

Bij mij heeft seks het altijd alleen maar erger gemaakt. Al die bewegingen als je hoofdpijn hebt, ik snap niet dat mensen dan nog kunnen klaarkomen. Ik ga van de pijn kotsen.Mensen met clusterhoofdpijn krijgen vaak bewegingsdrang tijdens een aanval, dat scheelt al een hoop denk ik.
quote:viva-amber schreef op 25 juni 2014 @ 20:49:

Nieuws uit een oude doos.+1
Oud nieuws
Het lijkt wel of het Viva-forum een plek is geworden om blogs uit te proberen......
quote:isolde55 schreef op 25 juni 2014 @ 22:17:

Het lijkt wel of het Viva-forum een plek is geworden om blogs uit te proberen......Ik gok op een leerling/student van de Hanzehogeschool.
T zal allemaal best maar als ik een migraine aanval heb dan is sex wel t laatste waar ik aan denk! En of ik de smoes wel eens heb gebruikt? Schat ik heb ze allemaal uit t boekje wel eens de revue laten passeren maar sinds ik volwassen ben en een gelijkwaardige relatie zeg ik voortaan gewoon dat ik niet zo'n zin heb, mocht dit het geval zijn.
Oud nieuws, wat wil je met dit topic?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven