Outlet trouwpakken?
zondag 29 juni 2014 om 22:52
Weet iemand of er een outlet zit in de buurt van Den Bosch voor trouwpakken? Mijn aanstaande man is opzoek naar een pak. Alleen zijn de prijzen er ook naar. Voor een mooi pak ben je zo al 1000,- euro kwijt. En dan heb je alleen nog maar het pak.
Dus; Kent iemand een outlet in Brabant voor trouwpakken, of een gewone winkel waar de prijzen niet zo hoog liggen. Hoor ik dat graag.
Dus; Kent iemand een outlet in Brabant voor trouwpakken, of een gewone winkel waar de prijzen niet zo hoog liggen. Hoor ik dat graag.
zondag 29 juni 2014 om 23:01
Niet naar een speciale trouwpakkenwinkel gaan
Vandaag vriend zijn trouwpak gekocht bij een gewone nette herenmodezaak. Als je me een PB stuurt wil ik je de naam en eventueel prijzen van wat ik gezien heb wel doorgeven.
Vriend was onder de 500 euro kwijt voor jasje, broek, riem (75 fucking euro), stropdas en schoenen. 450 euro voor alles.
En dan had ie nog dure schoenen ook
Misschien is het wel in jouw regio, ik woon in West-Brabant.
Stuur me gerust een PB als je naam wilt, was erg tevreden over de zaak.
Vandaag vriend zijn trouwpak gekocht bij een gewone nette herenmodezaak. Als je me een PB stuurt wil ik je de naam en eventueel prijzen van wat ik gezien heb wel doorgeven.
Vriend was onder de 500 euro kwijt voor jasje, broek, riem (75 fucking euro), stropdas en schoenen. 450 euro voor alles.
En dan had ie nog dure schoenen ook
Misschien is het wel in jouw regio, ik woon in West-Brabant.
Stuur me gerust een PB als je naam wilt, was erg tevreden over de zaak.
668, the neighbour of the Beast
zondag 29 juni 2014 om 23:12
Ik vind echte trouwpakken meestal sowieso vreselijk. Ga gewoon naar een leuke herenmodezaak en koop een gewoon pak. Die zaken hebben trouwens ook regelmatig uitverkoop of kortingsacties. Heb je tenminste een pak waar je naderhand ook nog wat aan hebt.
Mijn man trouwde in een antraciet Hugo Boss pak, gewoon van de confectielijn. Zijn stropdas had ik laten maken van de stof van mijn jurk, die had namelijk nogal een aparte roodtint. Dat laatste was wel vrij duur overigens, er is veel stof nodig voor een das aangezien deze diagonaal geknipt wordt uit een stuk zijde.
Mijn man trouwde in een antraciet Hugo Boss pak, gewoon van de confectielijn. Zijn stropdas had ik laten maken van de stof van mijn jurk, die had namelijk nogal een aparte roodtint. Dat laatste was wel vrij duur overigens, er is veel stof nodig voor een das aangezien deze diagonaal geknipt wordt uit een stuk zijde.
zondag 29 juni 2014 om 23:14
Daarom, Hugo Boss pak zit rond de 500-700 euro en die zijn supermooi.
Mijn vent trouwt in een gewone Hugo Boss broek en een afgeprijsd jasje
Ik heb bij die herenmodezaak complete pakken zien hangen (colbert, pantalon, overhemd én stropdas geloof ik) voor 299 euro.
En dan heb je een prachtig pak.
Veel pakken voor rond de 300 euro, veel losse colberts zelfs al onder de 200 euro.
Mijn vent trouwt in een gewone Hugo Boss broek en een afgeprijsd jasje
Ik heb bij die herenmodezaak complete pakken zien hangen (colbert, pantalon, overhemd én stropdas geloof ik) voor 299 euro.
En dan heb je een prachtig pak.
Veel pakken voor rond de 300 euro, veel losse colberts zelfs al onder de 200 euro.
668, the neighbour of the Beast
zondag 29 juni 2014 om 23:24
Mijn man paste toen ook eens een jasje bij Zegna, de verkoper vertelde van alles over de wol enzo. Op een gegeven moment ontdekte mijn man een labeltje met een nummer en vroeg gekscherend of dat hetjaar van makelij soms was. Dat was de prijs......laat maar.....
Zegna heeft overigens ook confectie hoor, dat is wel redelijk geprijsd. En dat merk bleek ook jasjes te hebben speciaal voor mannen met buikjes, nou ja...buiken.
Zegna heeft overigens ook confectie hoor, dat is wel redelijk geprijsd. En dat merk bleek ook jasjes te hebben speciaal voor mannen met buikjes, nou ja...buiken.
zondag 29 juni 2014 om 23:34
Hier is man getrouwd in een pak dat hij al had. Komt namelijk toch alleen de kast uit voor bruiloften en begrafenissen. Overhemd kocht ik de dag dat ik mijn jurk ook kocht zag het het liggen en het moest zo zijn; zijn favoriete merk overhemd, precies de kleur paars van mijn jurk. Dusse: 50 euro voor een overhemd, trouwoutfit klaar.
zondag 29 juni 2014 om 23:48
maandag 30 juni 2014 om 09:17
Wij zijn een maand geleden getrouwd. Hij kreeg 500 van zn moeder om uit te geven.
Het pak gewoon bij een warenhuis gekocht. Het was afgeprijsd van 300 naar 150!
Een hemd van 69. Hemd was fantastisch! Kreukelde niet.
Stropdas en pochet waren 89.
Schoenen 250 en bijpassende riem 89.
Het was even zoeken maar uiteindelijk gevonden.
Bij de Zara online had je ook leuke pakken.
We waren ook bij een pakkenzaak en de afd trouwpakken verkocht pakken vanaf 800..
Veel te duur dus.
Het pak gewoon bij een warenhuis gekocht. Het was afgeprijsd van 300 naar 150!
Een hemd van 69. Hemd was fantastisch! Kreukelde niet.
Stropdas en pochet waren 89.
Schoenen 250 en bijpassende riem 89.
Het was even zoeken maar uiteindelijk gevonden.
Bij de Zara online had je ook leuke pakken.
We waren ook bij een pakkenzaak en de afd trouwpakken verkocht pakken vanaf 800..
Veel te duur dus.