Keelpijn
woensdag 2 juli 2014 om 16:30
Hoi!
Ik heb sinds gisteravond hele erge keelpijn, ik had de hele dag geen last ervan... Maar ik dacht dat het vandaag wel weer over zou zijn, maar het werd alleen maar erger... Ook nog eens verkouden. Ik heb strepsils gekocht, maar het helpt niet echt... Ook drink ik kruidenthee en eet honing. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik heb zaterdag NK en dan wil ik er van af zijn! Eigenlijk wil ik er morgen al vanaf zijn, iemand tips hoe ik hier snel vanaf kom?
Ik heb sinds gisteravond hele erge keelpijn, ik had de hele dag geen last ervan... Maar ik dacht dat het vandaag wel weer over zou zijn, maar het werd alleen maar erger... Ook nog eens verkouden. Ik heb strepsils gekocht, maar het helpt niet echt... Ook drink ik kruidenthee en eet honing. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik heb zaterdag NK en dan wil ik er van af zijn! Eigenlijk wil ik er morgen al vanaf zijn, iemand tips hoe ik hier snel vanaf kom?

woensdag 2 juli 2014 om 16:44
Een ui in ringen snijden, dan in een glas laagje ui, eetlepel bruine suiker, laagje uit, eetlepel bruine suiker etc. Afdekken aan de bovenkant en nachtje laten staan.
Onderin ontstaat nu een vloeibare suiker-uiensap. Niet heel lekker, maar een klein slokje nemen af en toe helpt wel.
En verder zuurtjes, thee met honing of suiker.
Onderin ontstaat nu een vloeibare suiker-uiensap. Niet heel lekker, maar een klein slokje nemen af en toe helpt wel.
En verder zuurtjes, thee met honing of suiker.
woensdag 2 juli 2014 om 16:52
Probeer Strepfen in plaats van Strepsils. Die zijn pijnstillend èn ontstekingsremmend, want dat zit er eigenlijk op dit moment in je keel, een ontsteking.
Nog 1 tip, als je thee met honing drinkt, doe de honing pas in je thee als deze drinkbaar is. Doe je de honing er direct in dan zul je alle werkzame stoffen in de honing gelijk kapot maken.
Beterschap!
Nog 1 tip, als je thee met honing drinkt, doe de honing pas in je thee als deze drinkbaar is. Doe je de honing er direct in dan zul je alle werkzame stoffen in de honing gelijk kapot maken.
Beterschap!
Dump the horse. Ride a cowboy!

zondag 6 juli 2014 om 14:47
Keelspray van uhuh...wit met blauw doosje. Niet praten. Veel kleine slokjes drinken. Iets vets en zouts eten. Gorgelen met zout water. Keelpijn is meestal viraal. Als het heel erg is soms bacterieel en alleen in dat geval helpt ab. Keelpijn en huisarts, dan sta ik binnen een minuut weer buiten, haha.