Plaatjesplakken? Mail ons en vraag het aan
woensdag 2 juli 2014 om 23:40
quote:ikbenik schreef op 02 juli 2014 @ 23:31:
[afbeelding]
(Even testen of het me al lukt...)
Je hebt de ppf al, je zet hem hier verkeerd neer. Plaatjes van Mijnalbum moet je wel zetten in het vakje rechtsboven dit veldje met het schilderijtje, even de http weghalen en dan de url van je plaatje uit mijnalbum er zetten.
[afbeelding]
(Even testen of het me al lukt...)
Je hebt de ppf al, je zet hem hier verkeerd neer. Plaatjes van Mijnalbum moet je wel zetten in het vakje rechtsboven dit veldje met het schilderijtje, even de http weghalen en dan de url van je plaatje uit mijnalbum er zetten.
donderdag 3 juli 2014 om 20:58
donderdag 3 juli 2014 om 21:00
quote:ikbenik schreef op 03 juli 2014 @ 19:45:
Maar dat DOE ik al. Eerst op het schilderijtje klikken, dan http weghalen, dan link plakken....
[afbeelding]
en dan krijg ik dus dit...
wat gaat er mis...?Je zet je muis niet op de foto
Je klikt daarna niet op rechts
en je kopieert dus niet de afbeeldingsinformatie/link van de foto en wel de link van de pagina waarop de foto staat.
Maar dat DOE ik al. Eerst op het schilderijtje klikken, dan http weghalen, dan link plakken....
[afbeelding]
en dan krijg ik dus dit...
wat gaat er mis...?Je zet je muis niet op de foto
Je klikt daarna niet op rechts
en je kopieert dus niet de afbeeldingsinformatie/link van de foto en wel de link van de pagina waarop de foto staat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 3 juli 2014 om 21:01
quote:JuniorModeratorViva schreef op 03 juli 2014 @ 20:58:
[...]
Wil je dit plaatje plakken (even kijken of het mij lukt)
[afbeelding]
Mocht je het plaatje zien, dan had het zo geplaatst moeten worden.
Dit is met `schilderijtje` gedaan.
Hier werkt ook om [img] ervoor de echte link en [/img] erachter te plaatsen, aan elkaar. Bij dit dus niet de url enz erbij zetten.
Sorry, uiteraard
mvg,
Junior.
[...]
Wil je dit plaatje plakken (even kijken of het mij lukt)
[afbeelding]
Mocht je het plaatje zien, dan had het zo geplaatst moeten worden.
Dit is met `schilderijtje` gedaan.
Hier werkt ook om [img] ervoor de echte link en [/img] erachter te plaatsen, aan elkaar. Bij dit dus niet de url enz erbij zetten.
Sorry, uiteraard
mvg,
Junior.
donderdag 3 juli 2014 om 23:58
Het spijt me. Ik voel me echt superdom, maar het lukt me niet op mijn tablet...ik herinner me nog wel dat het zo werkt zoals jullie omschrijven op de vaste computer, maar op mijn tablet lukt het me niet. Heb er nu al zoveel tijd in gestoken.
Schaam me rot... Oprecht bedankt voor jullie tijd en moeite..!
vrijdag 4 juli 2014 om 00:01
quote:ikbenik schreef op 03 juli 2014 @ 23:58:
Het spijt me. Ik voel me echt superdom, maar het lukt me niet op mijn tablet...ik herinner me nog wel dat het zo werkt zoals jullie omschrijven op de vaste computer, maar op mijn tablet lukt het me niet. Heb er nu al zoveel tijd in gestoken.
Het hoeft je niet te spijten of te schamen, we willen graag dat het jou ook lukt. Zou je willen kijken of het lukt op je pc? Dan kunnen we anders kijken hoe we je nog verder kunnen helpen.
mvg,
Junior.
Het hoeft je niet te spijten of te schamen, we willen graag dat het jou ook lukt. Zou je willen kijken of het lukt op je pc? Dan kunnen we anders kijken hoe we je nog verder kunnen helpen.
mvg,
Junior.
zondag 6 juli 2014 om 01:33
quote:JuniorModeratorViva schreef op 04 juli 2014 @ 00:01:
[...]
mvg,
Junior.
Dankjewel! Maar ik zit tegenwoordig 99% v de computertijd op mijn tablet, dus wil ik het graag kunnen op mijn tablet. Op de pc lukt het al.
Volgens mij heb ik het nu ook door:
[...]
mvg,
Junior.
Dankjewel! Maar ik zit tegenwoordig 99% v de computertijd op mijn tablet, dus wil ik het graag kunnen op mijn tablet. Op de pc lukt het al.
Volgens mij heb ik het nu ook door:
donderdag 10 juli 2014 om 12:19
quote:SoMiDi schreef op 09 juli 2014 @ 18:22:
Hoi Viva Mod,
Mag ik ook al gaan plakken?
Merci,
Somidi.
Beste SoMiDi,
Qua aantal lijkt het mij geen probleem dat je de `plaatjesplakfunctie` kan krijgen. Zie OP, zou je een email willen sturen naar forum@viva.nl o.v.v. `plaatjesplakrechten`?
Dan moet het goed komen.
mvg,
Junior.
Hoi Viva Mod,
Mag ik ook al gaan plakken?
Merci,
Somidi.
Beste SoMiDi,
Qua aantal lijkt het mij geen probleem dat je de `plaatjesplakfunctie` kan krijgen. Zie OP, zou je een email willen sturen naar forum@viva.nl o.v.v. `plaatjesplakrechten`?
Dan moet het goed komen.
mvg,
Junior.