Help! Oud bloed op dag 16, innesteling?

04-07-2014 14:53 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag dames!

Ik ben mezelf helemaal gek aan het maken dus hier mijn verhaal aan jullie. Hoop op wat steun en informatie..

Ben al een jaar gestopt met de pil. Heb een hele onregelmatige menstruatiecyclus. Afgelopen half jaar verschilt dit van 27 tot 36 dagen, waarbij mijn laatste 33 dagen was. Mijn vriend en ik willen graag een kleintje maar hebben besloten om niet constant uit te rekenen hoe, wat en wanneer.

Nu is het zo dat ik eergisteravond 2 juli, met naar de wc gaan wat oud bloed opmerkte in mijn slipje, gisteren nog wat bruinige afscheiding en vandaag nog wat slijmerig bruin bloed. Ik zat eergisteren op dag 16 van mijn cyclus. Afgelopen maandag 30 juni intiem geweest en de dinsdag 24 juni daarvoor ook. Als dit een innesteling is geweest moet mijn eisprong ergens tussen dag 11 en 13 zijn geweest (27/29 juni). Maar ik lees nu ineens ook over ovulatiebloedingen waarbij de meeste vrouwen zeggen meer en rood bloed te verliezen gepaard met pijn. Dit heb ik nooit gehad dus dit lijkt me onwaarschijnlijk. Last van tussentijdse bloedingen heb ik ook nooit. En als de innesteling mislukt komt dit er dacht ik met de menstruatie uit...... Heel puzzelverhaal, maar wat denken jullie dat het is?

Groetjes Shantje
Te vroeg voor innesteling.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Dan zou je bevruchting dus twee of vijf dagen geleden zijn, vijf dagen na je bevruchting een innesteling zou kunnen, maar is wel behoorlijk snel, twee dagen erna kan echt niet.
Broedkippetje; En waarom dat dan zo..? Als ik op dag 11 een bevruchting heb gehad, en op dag 16 een innestelingsbloeding zou hebben, zit hier dus 5 dagen tussen. Te vroeg voor innesteling zou ik dus zeker niet zeggen.
Het kan zeker wel een innestelingsbloeding zijn. Ik zit in het topic zwanger worden na een miskraam en deze maand zijn er 3 dames die dit hadden en zwanger bleken te zijn. Spannend hoor.
Inderdaad, 2 dagen kan niet, dat dacht ik zelf ook. Maar het was meer omdat ik de late nacht van de 23e/ vroege ochtend van de 24e intiem ben geweest, of dan inderdaad de kans groot kan zijn dat er ongeveer de 27e een bevruchting plaats heeft gevonden. Dan zou mijn eisprong dus op dag 11 ongeveer zijn geweest.
Ohh vervelend hoor kiki! Hoop voor je dat het deze keer goed gaat! Zal duimen! Ik heb zo nu en dan ook af en toe een steekje/pijnscheut rechts in mn buik of onderbuik. Ben zeer benieuwd. Ik twijfel toch wel heel erg vanwege mijn onregelmatige cyclus. Zou die toch zomaar ineens deze maand weer rond de 28 dagen moeten zitten. En anders weet ik toch echt geen andere verklaring voor dat oud bloed.
Zaadcellen blijven meestal niet drie dagen 'goed', maar er kan natuurlijk altijd een uitzonderlijk sterke tussen gezwommen hebben.

Meer doen dan afwachten kan je nu eigenlijk niet, wel spannend voor je!
Ja inderdaad afwachten, jeeejj.... hahahh

Heb alleen geen idee wanneer ik zou kunnen testen dan. Moet ik uitgaan van een cyclus van 28 dagen?
het kan nog alle kanten op...

maar ik had in mijn laatse cyclys ook wat heeel licht bloedverlies eigenljk alleen bij afvegen, had ik anders nooit en had dus de hoop dat het een innesteling was maar ben ongesteld geworden dus zal het waarschijnlijk een ovulatiebloeding geweest zijn... terwijl ik pas 3 weken later ongesteld werd.

Je weet het gewoon niet totdat je een positieve test hebt of ongesteld wordt is mijn ervaring.
ik hoop het voor jullie!! zoals je zegt heb je een onregelmatige cyclus,dat kan dus ook betekenen dat je deze x een vroege ovulatie heb gehad en dat het dus nu wel innesteling is...spannend dit joh! x
De innestelingsbloeding is meestal rond de tijd of vlak voor de verwachte menstruatie, of zelfs nog later (en dan is het ook oud bloed).

Een innestelingsbloeding 3 tot 5 dagen na de bevruchting en meer dan een week voor de verwachte menstruatie is echt heel vroeg. En dan is het ook nog oud bloed.

Alles kan, maar het lijkt me niet logisch.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:siska74 schreef op vrijdag 04 juli 2014 15:17 Zaadcellen blijven meestal niet drie dagen 'goed', maar er kan natuurlijk altijd een uitzonderlijk sterke tussen gezwommen hebben.

Meer doen dan afwachten kan je nu eigenlijk niet, wel spannend voor je! Wel hoor. Een eitje sterft snel maar een zaadcel kan wel 72 uur leven
Lees net zelfs dat ongeveer 70% van de vrouwen met onregelmatige cyclus, zwanger word net na de menstruatie rond dag 9/10. Of ze nou een lange of korte cyclus hebben. Misschien heb ik dan toch geluk!
Hier een late update. Zit inmiddels op dag 40 van mijn cyclus en nog geen menstruatie te bekennen. Op dag 24 en dag 38 negatieve testen. Heb al meer als 2 weken menstruatie-achtig gevoel, steekjes, opgezette buik vooral overdag, bultjes op tepels en streepje onder navel meer zichtbaar(?), bmm hard en al een tijd witte afscheiding. Bruinverlies is ongeveer op dag 23 gestopt. Weet echt niet wat ik nu moet denken, wil toch onderhand wel zekerheid..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven