vriend wil geen condoom om

05-07-2014 16:02 89 berichten
Uhm ja zoals de titel zegt mijn vriend wil geen condoom om zelf vind ik het ook fijn maar heb het wel liever dat ie het doet. Ik slik de pil is dat zeer betrouwbaar
Hee je bent terug! Waar was je al die tijd?

Hij krijgt geen seks zolang hij niet met condoom wil. Eens kijken hoe lang hij het vol houdt!
Haha ja had het druk vandaar
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je twee middelen gebruiken; én condoom én de pil?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Moeten wij nu tegen hem zeggen: doe een condoom om!?!
Ja, inderdaad dat lijkt me simpel. Geen condoom=geen seks.

Als jij het niet zonder wilt moet je daar gewoon geen discussie over voeren.

Fijn dat je er weer bent overigens!
quote:barbiee, 6 minuten geleden

Uhm ja zoals de titel zegt mijn vriend wil geen condoom om zelf vind ik het ook fijn maar heb het wel liever dat ie het doet. Ik slik de pil is dat zeer betrouwbaar

Als je lid bent van het viva-forum is er, zo is aan de vele topics te zien, een grote kans dat je door de pil heen zwanger wordt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Roep hem maar even, zeggen wij wel dat hij moet luisteren

Of eerst een soa test.
Je hebt condooms en condooms.

Durex vind ik ook heel vervelend.

Wij hebben verschillende merken getest en de fijnste meer van besteld.
Been there, done that, got the T-shirt.
Als je elkaar -nog- niet zo goed kent, niets vasts hebt samen, dat je dan twee voorbehoedsmiddelen gebruikt,...ja. Maar in dit geval?

Beetje onzinnig.

Bij goed!!! gebruik is de pil absoluut veilig. Dat door de pil heen zwanger raken is een kwestie van niet de bijsluiter lezen en het IQ hebben van een tulpenbol.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 juli 2014 @ 16:08:

Waarom wil je twee middelen gebruiken; én condoom én de pil?Omdat als je alleen de pil gebruikt en het gaat mis het hele forum over je heen krijgt omdat je het óók met condooms had moeten doen.
Maar in de praktijk wordt per jaar ongeveer 3% van de vrouwen die de pil slikt toch zwanger. Dit is te wijten aan gebruikersfouten. De betrouwbaarheid neemt sterk af als je: · één of meer pillen vergeet. Tussen twee pillen mag nooit meer dan 36 uur zitten. · de stopweek langer maakt dan 7 dagen. · diarree hebt. Bij waterige diarree langer dan één dag moet je gewoon doorgaan met slikken, maar daarnaast condooms gebruiken. Is je maag weer hersteld, blijf dan nog 7 dagen condooms gebruiken. · binnen vier uur na het innemen van de pil moet braken. Neem dan opnieuw een pil, maar wel uit een reserve strip. Bij langdurig braken (langer dan 4 uur) moet je t/m 7 dagen nadat je gestopt bent met braken condooms gebruiken. · bepaalde geneesmiddelen slikt. Krijg je medicijnen voorgeschreven of koop je deze bij de apotheek, ga dan even na of deze inwerken op de pil (bijvoorbeeld door de bijsluiter goed te lezen). Huisartsen vergeten je wel eens te waarschuwen. Van alle anticonceptie methoden heeft de anticonceptiepil de hoogste betrouwbaarheid.
quote:nina1966 schreef op 05 juli 2014 @ 16:15:

[...]

Omdat als je alleen de pil gebruikt en het gaat mis het hele forum over je heen krijgt omdat je het óók met condooms had moeten doen.

Het gaat mis?

Je slikt dat ding niet zoals het hoort, bedoel je?
Laat je vriend 'n knoopje leggen, dan mag ie er op zonder condoom.
Wat een lul. Als jij liever seks hebt met condoom, heeft ie zich maar te schikken. Jouw lijf, jouw beslissing.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Een condoom is verstandig als je nog niet zo lang samen bent, je nog geen negatieve soa-test hebt gedaan.

Als dit allebei wel het geval is zou ik dat condoom weglaten, de pil volgens voorschrift gebruiken is dan voldoende bescherming, anders is een condoom wel verstandig en zal je vriend zich er bij neer moeten leggen dat jij het niet zonder doet.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 05 juli 2014 @ 16:18:

Wat een lul. Als jij liever seks hebt met condoom, heeft ie zich maar te schikken. Jouw lijf, jouw beslissing.Zo werkt het toch niet in een relatie? Niet in een liefdevolle relatie, tenminste.
quote:blijfgewoonbianca, 10 minuten geleden

Waarom wil je twee middelen gebruiken; én condoom én de pil?

Waarom niet, het is niet verboden als je de pil slikt om ook condooms te gebruiken. Als zij dat nou wil, lijkt mij einde discussie.
quote:barbiee schreef op 05 juli 2014 @ 16:02:

pil én condoom? Verstandige vrouw!

Zo leerden wij dat ook op school vroeger bij sexuele voorlichting: pil én condoom.

Je zou eens de topics moeten lezen hier van de vrouwen die door de pil heen zwanger zijn geraakt.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 05 juli 2014 @ 16:20:

[...]

Waarom niet, het is niet verboden als je de pil slikt om ook condooms te gebruiken. Als zij dat nou wil, lijkt mij einde discussie.

Nee, het is niet verboden.

Maar als je je afvraagt of de pil wel " helpt " , dan lijkt het me nuttiger om je daar over goed voor te laten lichten, ipv dat je uit ONWETENDHEID twee middelen gebruikt.
Heb je nou je lippen laten opspuiten?

Ontopic, je hebt een paar opties.

Neuken zonder condoom.

Neuken met condoom zonder je vriend.

Niet neuken.

Succes!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 juli 2014 @ 16:16:

Maar in de praktijk wordt per jaar ongeveer 3% van de vrouwen die de pil slikt toch zwanger. Dit is te wijten aan gebruikersfouten. De betrouwbaarheid neemt sterk af als je: · één of meer pillen vergeet. Tussen twee pillen mag nooit meer dan 36 uur zitten. · de stopweek langer maakt dan 7 dagen. · diarree hebt. Bij waterige diarree langer dan één dag moet je gewoon doorgaan met slikken, maar daarnaast condooms gebruiken. Is je maag weer hersteld, blijf dan nog 7 dagen condooms gebruiken. · binnen vier uur na het innemen van de pil moet braken. Neem dan opnieuw een pil, maar wel uit een reserve strip. Bij langdurig braken (langer dan 4 uur) moet je t/m 7 dagen nadat je gestopt bent met braken condooms gebruiken. · bepaalde geneesmiddelen slikt. Krijg je medicijnen voorgeschreven of koop je deze bij de apotheek, ga dan even na of deze inwerken op de pil (bijvoorbeeld door de bijsluiter goed te lezen). Huisartsen vergeten je wel eens te waarschuwen. Van alle anticonceptie methoden heeft de anticonceptiepil de hoogste betrouwbaarheid.En als ze seks heeft gehad en later die dag ziek wordt? Lijkt me dat die condooms dan weinig meer kunnen voorkomen. Het zaad is dan al binnen en de pil wordt de dagen daarna misschien niet meer opgenomen door ziekte. Dus ik zou toch niet álle ongeplande zwangerschappen tijdens de pil wijten aan gebruikersfouten.
quote:blijfgewoonbianca, 2 minuten geleden

Zo werkt het toch niet in een relatie? Niet in een liefdevolle relatie, tenminste.Kan je ook tegen hem zeggen. Zij wil dat graag en er valt ook wel wat voor te zeggen om beiden te gebruiken. Samen verantwoordelijkheid nemen is ook liefdevol, respect hebben voor de wens van je partner wat betreft beslissingen die vooral haar lichaam aangaan is ook liefdevol. Of telt alleen het gevoel van de man tijdens de penetratie serieus nemen als liefdevol?
Koop op condoom-anoniem.nl oid van een aantal verschillende merken en maten een pakje met 3 condooms en probeer ze gewoon uit samen.

Pasante sensitive bijvoorbeeld.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:marco321 schreef op 05 juli 2014 @ 16:22:

[...]

En als ze seks heeft gehad en later die dag ziek wordt? Lijkt me dat die condooms dan weinig meer kunnen voorkomen. .Snap jij jezelf wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven