Estoril Portugal

06-07-2014 05:00 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Ik heb een vakantie geboekt naar Estoril (Portugal), auto erbij gehuurd dus ook zo in Lissabon Ik ga pas in September maar tijdens lange nachtdiensten als deze zit ik lekker op internet te kijken wat ik allemaal zou willen zien en doen.

Is er iemand al eens in de buurt Estoril-Cascais-Lissabon geweest? Wat vond je er van en heb je nog tips?
Ik vind Estoril niet zo leuk. Cascais is wel erg leuk. Leuk dat je een auto hebt gehuurd, dat wilden wij ook doen maar is er niet meer van gekomen. Erg jammer want ik was zo benieuwd naar de kleinere, minder toeristische dorpjes er omheen. Lissabon is niet groot maar wel leuk om een keer doorheen te lopen.

Veel plezier!
Idd cascais is leuk. Bezoek ook Sientra in de bergen. Het is er wat koeler.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wij zaten in cascais,erg leuk!lissabon is een superleuke stad.ook sintra is idd een echte aanrader!en in september heb je heerlijk weer.
Ik weet niet of je het weet, maar Lissabon is beter bereikbaar met de trein vanaf estoril dan met de auto. Verder ken ik Estoril niet, wij zaten in Cascais en dat was ook heel leuk.

Sintra zou ik zeker aanraden om te bezoeken.

Fijne vakantie!! Want het is daar echt genieten
Sintra mag je niet missen eigenlijk inderdaad.

Er gaat trouwens een trein vanuit Estoril naar het station in het centrum van Lissabon. Goedkoper en makkelijker wellicht dan de auto.

Tips de vissersdorpjes Peniche, van waaruit je een boottocht kunt ondernemen naar de Berlenga eilanden, en Nazare.
Bedankt voor de tips! Leuk om te zien dat Sintra en Cascais duidelijke aanraders zijn. Bedankt voor de tips om Lissabon met de trein te bezoeken. Goed om te weten dat dat makkelijker is.

Kylie_ ja wij hebben ook een auto gehuurd juist om de kleinere niet toeristische plekjes te bezoeken

norahdubois bedankt voor de tips ook ben benieuwd naar Penice, de boottocht en Nazare.

Kan sowieso niet wachten om te gaan
Ik lees mee! Ik ga over 2 wkn:)
quote:masque schreef op zondag 06 juli 2014 18:03 Ik lees mee! Ik ga over 2 wkn:)Ow leuk! Laat me weten hoe je het vond!
Heb je ook een auto gehuurd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven