Gezondheid alle pijlers

alternatief voor cetomacrogol creme

09-07-2014 10:13 11 berichten
Hoi,

weet iemand welke creme die je gewoon kan kopen een goede tijdelijke vervanger kan zijn voor cetomacrogol creme?

Ik ga op vakantie en kan maar een beperkte voorraad meenemen. Weet niet precies hoe lang ik wegblijf. (ik ga naar Engeland)

Ik gebruik cetomacrogol omdat ik allergische reacties (eczeem) heb op veel andere producten.
Dat is toch niet meer en niet minder dan gewoon vette creme?

Vaseline lanette misschien?
Alle reacties Link kopieren
Waarom kun je maar een beperkte voorraad meenemen? Zo'n tube doe ik echt maanden mee trouwens.

Verder denk ik dat je in Engeland bij een apotheek ook wel dit soort creme kunt kopen.
Even vragen bij de apotheek?

Of wellicht kun je bij een engelse apohteek, wanneer je de verpakking laat zien gewoon nieuwe halen?
Je kunt het volgens mij gewoon ook in de UK bij de apotheek kopen zonder recept, net als hier
Hoi,

Ik wist niet dat je het hier gewoon kunt kopen zonder recept! ( )

Dan is het geen probleem, zal dat in Engeland ook wel zo zijn. Anders kan ik inderdaad misschien kijken voor vaseline lanette.

Bedankt dames, ik kan met gerust hart op reis.
Ze verkopen het gewoon bij Boots. Zorg dat je een recept of kleine tube mee hebt en waarschijnlijk gaat het je gewoon lukken het daar te kopen.

http://www.boots.com/weba ... catalogId=11051#container
Ik zou Lanette nemen, kun je zo kopen en is (vind ik) fijner dan cetomacrogol. Smeert veel lekkerder :-)
quote:Wollstonecraft schreef op 09 juli 2014 @ 10:26:

Hoi,

Ik wist niet dat je het hier gewoon kunt kopen zonder recept! ( )

weer wat geleerd
In de UK staat het zelfs gewoon in de Tesco, hoeft je geen apotheek voor in
Gewoon te koop bij Kruidvat
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven