Gezondheid alle pijlers

fexofenadine/telfast/stp free iemand ervaring?

09-07-2014 21:57 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze van de dokter gekregen, voor allergie.maar nog niet in durven nemen :p

Heeft iemand hier ervaring mee?

Wordt je er moe van? Krijg je er erg droge slijmvliezen van?
Vraag e.a. na bij de apotheek. Het is een middel waarbij in de bijsluiter staat dat bijwerkingen zelfden optreden. Waar maak je je zo druk over?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dat ik heel slecht tegen medicijnen kan en liever niks slik :p
quote:donniedarko schreef op 09 juli 2014 @ 22:23:

Dat ik heel slecht tegen medicijnen kan en liever niks slik :pWaarom haal je ze dan op bij de apotheek?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Heb ze nog niet opgehaald
Heb alleen het receptje gekregen.
Hoezo kun je slecht tegen medicijnen? Dat kun je toch niet in het algemeen zeggen?
Ik heb geen bijwerkingen bij de fexofenadine, maar dat zegt toch niks over jou?
Ik slik ze dagelijks, geen enkel probleem.
Fex en telfast heb ik geslikt, geen bijwerkingen. Als je bang bent dat je er moe van wordt kun je ze innemen voor je gaat slapen. Maar vraag het na bij de apotheek; die mensen hebben ervoor geleerd.
Ik slik al 5 maanden 4 tabletten fex per dag, geen last van, itt de prednison die ik erbij mee :/

Volgens mijn dermatoloog is telfast fexofenadine maar onder een andere merknaam.
Ik slik al ruim 15jaar telfast/fexofenadine, nog nooit ergens last van gehad. Ik zou het gewoon proberen, zo'n ramp is het toch niet om een keertje moe te zijn? Als blijkt dat je er er heel moe van word kun je er gewoon mee stoppen..
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Die moeheid, mits je daar last van krijgt neemt af.

Ik had er enorm last van. 's Morgens met koffie op met jas aan, en tas om klaar om te vertrekken, en dan neerstorten op de bank en in slaap vallen.

Ben de fexofenadine toen maar 's avonds gaan innemen. Sliep er heerlijk op. Totdat ik gewend raakte. Nu kan ik slikken wat ik wil zonder vermoeidheid.
Oke ik ga ze dan wel ff proberen! Thnx voor de reacties

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven