Moroccanoil
woensdag 9 juli 2014 om 09:53
woensdag 9 juli 2014 om 09:57
vrijdag 11 juli 2014 om 18:56
vrijdag 11 juli 2014 om 19:01
quote:Star schreef op 09 juli 2014 @ 10:32:
[...]
Arganolie. Ik koop het bij de Turkse supermarkt hier.Hoi Star, hoeveel kost het daar? En als je geen Turkse supermarkt in de buurt hebt, zijn er dan ook andere winkels waar je het kunt kopen? Ik heb arganolie bij De Tuinen gekocht en ik vond het vrij duur. Verder vind ik de geur niet zo heel erg lekker, hebben meer mensen dat?
[...]
Arganolie. Ik koop het bij de Turkse supermarkt hier.Hoi Star, hoeveel kost het daar? En als je geen Turkse supermarkt in de buurt hebt, zijn er dan ook andere winkels waar je het kunt kopen? Ik heb arganolie bij De Tuinen gekocht en ik vond het vrij duur. Verder vind ik de geur niet zo heel erg lekker, hebben meer mensen dat?
vrijdag 11 juli 2014 om 19:07
quote:LunaLoona schreef op 11 juli 2014 @ 19:01:
[...]
Hoi Star, hoeveel kost het daar? En als je geen Turkse supermarkt in de buurt hebt, zijn er dan ook andere winkels waar je het kunt kopen? Ik heb arganolie bij De Tuinen gekocht en ik vond het vrij duur. Verder vind ik de geur niet zo heel erg lekker, hebben meer mensen dat?
Euhm.... flesje was 13,- geloof ik. Doe er al driekwart jaar mee.
Zijn tig sites waar je het kan bestellen ook. Soms hebben winkels als de Action of de Big Bazaar het ook staan.
[...]
Hoi Star, hoeveel kost het daar? En als je geen Turkse supermarkt in de buurt hebt, zijn er dan ook andere winkels waar je het kunt kopen? Ik heb arganolie bij De Tuinen gekocht en ik vond het vrij duur. Verder vind ik de geur niet zo heel erg lekker, hebben meer mensen dat?
Euhm.... flesje was 13,- geloof ik. Doe er al driekwart jaar mee.
Zijn tig sites waar je het kan bestellen ook. Soms hebben winkels als de Action of de Big Bazaar het ook staan.
vrijdag 11 juli 2014 om 19:14
Dan heb ik nog een heleboel vragen. Is het pure arganolie? En hoeveel zit er in zo'n flesje? Dat is namelijk de helft van de prijs die De Tuinen vraagt... (100 ml voor ¤25,99)
Ik heb het ook wel online gezien, maar dan meestal met allerlei olieën vermengd, dat vond ik niet prettig.
En dan nog één vraag: zijn er meer mensen die vinden dat arganolie een beetje stinkt?
Ik heb het ook wel online gezien, maar dan meestal met allerlei olieën vermengd, dat vond ik niet prettig.
En dan nog één vraag: zijn er meer mensen die vinden dat arganolie een beetje stinkt?
vrijdag 11 juli 2014 om 19:39
Haha! Ik dacht dat de Moccrolover zijn weg naar het forum weer had gevonden.
enn wijzigde dit bericht op 11-07-2014 19:42
Reden: Dat had hij wel maar het was een ander topic! haha.
Reden: Dat had hij wel maar het was een ander topic! haha.
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 12 juli 2014 om 15:32