Gezondheid alle pijlers

tips voor hete dagen loopgips

11-07-2014 12:29 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit voor 3 weken in loopgips met mijn onderbeen. Niks gebroken, meer voor totale rust van enkel. Maar op zulke dagen is zo vreselijk warm, en ik zoek tips die me kunnen helpen met die lastige warmtestuwing in mijn voet.
Oeh, vervelend zeg, lijkt me echt naar. Ik zou vooral vaak even gaan liggen met je voet hoger dan je hoofd: dus plat liggen en dan je been echt twintig centimeter hoger, zoals op de rand van de bank. Misschien ook een fijn coolpack op je tenen leggen als je zo ligt?
Gelpacks halen en met verband oid om je been binden.

gekoeld gips is een gekoeld been. En verder met je been omhoog en genoeg water drinken.
Is ook naar zou graag willen zwemmen ofzo maar gaat lastig haha. Ben blij dat niet op vakantie nog om heb. Ik lig de hele dag op de bank, met 2 kussens onder mijn voet. Af en toe loop ik uiteraard wel, want een stil zitter ben ik niet
Dus je kan gewoon met een cold pack op het gips leggen
Wel even iets ertussen ivm vocht.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Dank jullie wel voor deze tips!!

Ik heb die van kruidvat, daar zit al een hoes om en ik heb er ook nog een theedoek tussen. Het voelt wel stuk beter aan
Oef, dat is niet fijn! :( Ik heb ooit midden in de zomer 6 weken lang een gipscorset gehad (1 kant van knie tot borst, andere kant van billen tot borst). Wat mij het beste hielp was rustig blijven en me er letterlijk bij neer leggen dat het nu eenmaal zo was. Juist van druk maken (niet alleen fysiek maar ook mentaal) kreeg ik het nog warmer. Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven