Mode & Beauty alle pijlers

sweaters

12-07-2014 11:12 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ff wat online aan het kijken voor een paar nieuwe sweaters ( heb net wat oude weg gedaan om dat ze uitmodel waren ).

Was op zoek naar een mooie lange , kijk ik op zalando kom ik een leuke sweater tegen , lees ook de reviews en wat lees ik in de laatste comment: http://www.zalando.nl/nak ... -grijs-2na21j02q-c11.html

Maar lijkt toch niet........
beetje bi is niet bah
Sweaters kunnen niet bij vrouwen en mannen.

Maar das mijn mening...
Ik kan me zo voorstellen bij een modebewuste metroman dat het best leuk kan staan.
Ik zou het een beetje raar vinden staan denk ik.

Maar ach, er lopen ook mannen met leggings en Uggs.

Nog erger. Denk ik.
Ach, ik heb wel vreemdere dingen gezien.
Leuke trui, gewoon kopen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Sweaters zijn leuk als ze smal vallen, zoals die van Zoe Karssen.

Deze is niet charmant voor vrouwen, maar helemaal niet leuk voor mannen.

Mijn man hoeft er niet mee thuis te komen.
lijkt me best een leuke trui. Niet voor mij, met mijn figuur, maar ik ken jou niet.
Hou nou toch eens op met deze vragen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Fijne truien van naketano! Ik heb de korte versie hiervan in het rood. Maar vind het wel echt iets voor vrouwen.
quote:Nouschi schreef op zaterdag 12 juli 2014 13:18 Hou nou toch eens op met deze vragen.Ik kan er geeneens een vraag uithalen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik vind het een leuke sweater voor een man. Lekker stoer.

Mijn man draagt ook zulke sweaters, alleen minder lang. Spijkerbroek eronder, stoere schoenen of laarzen, helemaal leuk!
quote:Fame schreef op 12 juli 2014 @ 13:23:

[...]

Ik kan er geeneens een vraag uithalen.Klopt. Maar zeg gewoon dat je geilt op vrouwenkleding, klaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het is een jurk/sweater.

Geen hetero die dit draagt hoor.
Loepje..

Rare opblaasbare dildo verhalen, mannen in vrouwenkleding.. ik weet het niet hoor ..
Oh, en vergeet de zoektocht naar een body voor haar bijna volwassen zoon, en lingerie voor mannen topic niet..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven