Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik ben van mijn geloof gevallen...deze komen volgende week mijn kant op (helaas konden die benen niet besteld worden)

quote:Bieb2.0 schreef op 12 juli 2014 @ 17:00:

Vakantie geboekt.

http://zon.sunweb.nl/grie ... ppartementen_angelina.htmLekker Bieb!! Wanneer?
Leuke jurreken Vooral die eerste vind ik heel gaaf!

26 juli t/m 4 aug.

10 dagen relaxen.
Nog wel even vingers gekruist hoor... boeking op aanvraag.

Sunweb gaat nou eerst volgende week contact opnemen met de eigenaar van het app. of de laatste kamer idd voor ons is.
Dat ziet er mooi uit Bieb! Daar ga je je wel vermaken.
Jurken net gemist, maar die zien er ook goed uit. Maareh, hoezo van je geloof afgevallen Olijf? Nooit iets met print aan?
Her merk denk ik desidinges?
Gaaf Bieb, ik ga duimen!

Leuk hoor Olijf, ondanks Desidinges. Net als Bieb: vooral die eerste!
Het is idd Desidinges, het merk wat ik zo verafschuwde omdat je het ineens o-ver-al zag, al die vrouwen in zo'n herriejas, kek montuurtje erbij 'kijk mij eens hip en blij zijn'. Gruwel. Gelukkig is de ergste hype nu wel over.

Ik was al weken op zoek naar leuke zomerjurkjes in een normaal model. Je ziet nu overal van die hele korte flodderdingen met elastiek in de taille of juist lang en dat staat mij voor geen meter. Dus ik kwam steeds bij Desidinges uit en nu in de sale dacht ik: mwaaaah, we proberen het gewoon Ik hoop dat de bovenste idd past, die hadden ze alleen nog in S of XL (voor die leuke prijs) en bij de tweede dacht ik: áls ik dan Desigual koop, dan ook maar een échte . En als ze niet bevallen gaan ze hop, retour
quote:Deedot schreef op 12 juli 2014 @ 16:56:

Oh dat moet ik nu ook hebben voor poes. Volgens de da moet ik droogvoer hebben met renal er op. Is dat ook wat jij hebt Slof? Ik heb gezocht maar volgens mij heeft alleen Royal Canin renal voer.

Dee, renal betekent eigenlijk nier. Dus je hoeft niet persé Royal Canin te geven. DA's willen dat wel graag, want als je het bij hun koopt verdienen ze lekker! Zelfde geldt voor Hill's (KD van Hill's is nierdieet).

Sanimed is ook een goed merk. Kijk maar eens bij de Dierapotheker. En mocht je toch besluiten om voor RC te gaan, koop het dan bij de Dierapotheker; dat scheelt echt!

Alle merken hebben ook blik/zakjesvariant. Ik zou M. zeker ook het natvoer erbij geven, omdat ze dan gelijk weer wat vocht binnenkrijgt en das belangrijk voor zo'n oud dametje!
Oké, thanks Slof. Ik ga eens ff kijken. Het hoeft van mij niet persé RC zijn hoor. Is best duur.... Als er net zo goed droogvoer is en het is ietsie goedkoper ben ik blij. En poes ook. We hebben nu Urinary voer van One gekocht. Vind ze lekker. Eet ze goed van. En drinken doet ze genoeg, er staan 2 waterbakken in de tuin en als het geregend heeft drinkt ze dat graag.
Van Kattovit moet je de Low Protein hebben. Ze hebben ook zakjes van 200 gram, das handig om eerst te testen misschien?
Inderdaad een nierdieet Slof.

Leuke jurrekies Olijf

En ziet er goed uit Bieb, ik duim mee voor je
quote:Pilou schreef op 13 juli 2014 @ 17:32:

Inderdaad een nierdieet Slof.

Teun eet zowel de brok als blikvoer. Tis alleen een beetje goochelen met al dat verschillende voer

Ik hoop ook dat je boeking doorgaat, Bieb!

Ik kom er ook net weer in na de zondagse ronde van asiel, vriendin en ouders (lees was doen )
....en al de hele dag geen verbinding met whatsapp
Ik had gister een leuke date
aha! Leuk! Vertel!
Ik heb hem leren kennen met de pubquiz en hij was dus zaterdag hier. Zijn we hapje gaan eten en filmpje kijken maar het eind van de film niet gezien

Hij is blijven slapen. En nu kom ik weer in die 'hij reageert niet op WA, nu vintie me vast niet meer leuk'flow
Gewoon even rustig afwachten. Het was pas 815 toen je dit schreef, dus ik stel me voor dat hij amper de deur uit was? Maarre, klinkt als een leuke date, hoor!

Grr lekker dan, ik heb gisteravond een glas wijn omgegooid en er kwam iets over het toetsenbord en nu doet mijn backspace het niet meer
Haha Plou, je houdt de spanning er lekker in.

Open je een topic als hij vanmiddag nog niet gereageerd heeft?

Zou het toetsenbord moeten drogen ofzo? Iemand tips, want ik gebruik die backspace toch wel heel erg veel, merk ik
Leuk hé Pilou dat daten
quote:Slofje schreef op 14 juli 2014 @ 10:10:

Zou het toetsenbord moeten drogen ofzo? Iemand tips, want ik gebruik die backspace toch wel heel erg veel, merk ikKIJK!

das een goeie tip!
quote:Slofje schreef op 14 juli 2014 @ 10:10:

Zou het toetsenbord moeten drogen ofzo? Iemand tips, want ik gebruik die backspace toch wel heel erg veel, merk ikGewoon in 1x goed typen, hoef je ook geen backspace te gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven