Heeft hij me geblokkeerd op whatsapp?

12-07-2014 18:39 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ter achtergrond, ik ben op reis geweest en heb een leuke jongen ontmoet. We hebben 4x gedate. Inmiddels ben ik terug, en we hadden nog leuk whatsappcontact, en ineens komen mijn berichtjes niet meer aan! Midden in een leuk gesprek! Heeft hij me geblockt?

Eerst verdween zijn profielfoto, en nu zie ik ook alleen een nummer en geen naam meer. Zijn last zien functie had hij nooit aan. Ik zie nu ook 'hey there i am using whatsapp' terwijl hij er wat anders had staan. Als ik het chatvenster open staan er 2 blokjes: block en add. Iemand zei dat als iemand je geblockt heeft, dat je diegene dan niet toe kunt voegen aan een groep. Maar dat lukt bij mij wel (we zitten dus nu samen in een groep (ook awkward).

Als hij me geblockt heeft laat ik het zitten, maar zou het zo jammer vinden als het gewoon iets technisch was en dat we nu alletwee denken dat we elkaar hebben geblockt!

Any thoughts?
Hoezo weet je nu ineens zeker dat hij je geblockt had??
quote:pearle schreef op 13 juli 2014 @ 13:17:

Ik had pasgeleden ook een paar contacten waar ik opeens niks meer van hoorde, foto en status weg

Volgende dag waren ze er weer, storing bij providerHeeft niks met provider te maken, deze gegevens staan lokaal op je telefoon.
Nou, dat was te verwachten. Misschien had hij je niet eens geblokkeerd. Les voor de volgende keer; niet zo hysterisch doen. Houden mannen niet van.
Als iemand je geblokkeerd heeft zie je z'n profiel foto en z'n status niet. Jjj ziet z'n status wel dus je bent niet geblokkeerd
Meen je niet...

Ik zie: hey there i am using whatsapp. Maar hij heeft een andere status ingesteld.

Shit.. Dan heb ik het zowiezo verpest nu..

:(

Ik dacht het zeker te weten aangezien een vriend van hem een screenshot heeft gemaakt van een whatsapp gesprek van gisteren en die op fb heeft geplaats. Zijn whatsapp is dus nog steeds in de lucht. Die van mij ook.
quote:pejeka schreef op 13 juli 2014 @ 11:57:

[...]

Niks ouderwets aan. Persoonlijk contact kan je niet vervangen door een beeldscherm. Ik heb ooit een kennis gehad die met haar vriendje een ruzie ging zitten uitpraten via SMS-jes. Echt.

Van die berichtjes zijn heel handig. Om even te melden dat je later komt, dat je trein vertraging heeft, te vragen of je vriend op weg naar huis nog even een pond gehakt wil halen, je moeder te laten weten dat je weer veilig thuis bent, enz. Maar niet als vervanging van een persoonlijk gesprek.

Precies, ex en ik hebben het ook afgeschaft.

Het werd een chaos, op een bepaald moment weet je niet meer op welke SMS je een antwoord krijgt
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Je kunt toch sorry zeggen. Bel en zeg, ik ben een beetje voorbarig geweest, kort door de bocht wat dan ook. Een mens kan zich vergissen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja.. Had hem gewoon een belletje moeten geven zoals jullie zeiden. Baal ervan!
Maar het is toch ook raar dat die jongen helemaal niks meer van zich heeft laten horen? Je hebt hem op FB, is hij daar wel actief?
Ja hij is elke dag op fb.. Is ook raar ja
Waarom reageer je dan ook meteen zo overdreven?

Je zou 'm via FB een berichtje kunnen sturen, maar ik zou me ook voor kunnen stellen dat ie behoorlijk op je afgeknapt is.
Bij android toestellen kun je instellen wie wat ziet: laatst gezien, profielfoto en status. Dan kun je kiezen of iedereen, je contacten of niemand (een van deze) gegevens ziet.

Daardoor kan het lijken alsof je geblokkeerd bent terwijl de ontvanger gewoon alles heeft afgeschermd.

Jammer dat je een overhaaste conclusie hebt getrokken maar er komt vast wel weer een leuke man die niet aan de andere kant van de wereld woont in je leven!
Bij iPhones kan dat ook.
quote:Nemesis. schreef op 13 juli 2014 @ 22:22:

Bij iPhones kan dat ook.Ik ben dus duidelijk geen iPhone gebruiker
Als je kunt zien dat ie online is op Facebook, waarom stuur je hem dan niet een berichtje? Dan is het toch duidelijk? Wat een gemiep, dit....
En heb je hem al gebeld?
Leef met de dag.
Laten we aannemen dat hij haar niet geblokt heeft maar dat zijn toestel kapot ofzo. Dan is het toch nog steeds raar dat hij niet op een andere manier contact opneemt? (facebook). Als je gek bent op iemand die je er alles aan om diegene te bereiken als je tel stuk gaat. Dan wil je toch niet dat de ander denkt dat je hem/haar negeert?

Je zou nog een FB berichtje eraan kunnen wagen. In de trant van; Ik kan je niet meer op je tel nr bereiken, is er wat met je toestel? (niet noemen dat sms gestuurd hebt). Als hij dan niet reageert weet je het zeker.
Maar als hij jou net zo leuk zou vinden als jij hem, dan zou hij zelf toch wel de moeite hebben genomen om je op een andere manier te bereiken? Stel zijn telefoon was kapot, had hij je via Facebook een berichtje kunnen sturen dat hij telefonisch niet bereikbaar is.

Denk je niet dat hij dat had gedaan als hij veel waarde aan het contact met jou had gehecht?
Tja, weet je.... ongeacht of hij je nu wel of niet geblokkeerd heeft.... hij reageert hoe dan ook niet op je blijkbaar. Of je berichten nou ben hem aankomen of niet. Dat op zichzelf is al de conclusie waard dat dit hem niet gaat worden.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
en volgende keer niet zo hysterisch reageren, daar knapt iedereen op af
quote:lovesmile schreef op 13 juli 2014 @ 23:10:

En heb je hem al gebeld?

Inderdaad.

We zijn nu al vanaf zaterdag 18:00 aan het neuzelen over blokken, appen, Facebook, online zijn e.d. terwijl al de vragen van TO in een telefoontje van 1 minuut opgelost had kunnen worden.

In de tijd dat je de OP typte had je kunnen bellen
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Hij heeft vandaag een foto van mij geliked op fb..

Ik snap er niets van!

Nee, nog niet gebeld, vind het nu genant na mijn sms
Even een vraag: als iemand je blokkeert op whatsapp, ontvangt diegene dan nog wel sms'jes?
Iigt eraan , je kunt beide kanalen blokken.
quote:roodkapjeendewolf schreef op 14 juli 2014 @ 11:09:

Iigt eraan , je kunt beide kanalen blokken.Ah, ok. Dank je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven