De parodiëttes draven door (III)

23-12-2012 08:46 3464 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw parodietopic. Zo hoort het.

We komen van hier , waar Blijftgewoonbonken wilde mieten en grieten met Brilloo.

Nieuwe parodiëttes zijn van harte welkom, en HAPPY NEW TOPIC natuurlijk!
TOdis trek je niks aan jou van die zure zuigende viva's. Ik zou zelf alle multimedia communicatie wegdoen hoor. Je weet het maar nooit. Je kan toch gewoon in de baas zn tijd even online komen?
quote:dubiootje schreef op 15 juli 2014 @ 20:26:

Kom je gezellig meeschrijven in het Borstvrij Topic op de Borstenpijler, Medsonder?Bedankt voor de uitnodiging Idiootje. Is er ook een nablaat topic op die pijler?
quote:Thordis schreef op 15 juli 2014 @ 21:03:

Ik dacht dat je hier geholpen werd zeg.Ik heb je gestaft DooieVis
Lekker dan SabbaticalNsb, waarom ?
Alle gekheid op een stukje natuurlijk. Allemaal even opgelet. Ik heb namelijk een probleem. morgen moet ik ETEN verzorgen voor mijn gezin. 9 personen, 2 honden. WAT moet ik maken? Het mag niet te duur zijn en ze eten graag vlees
quote:Thordis schreef op 15 juli 2014 @ 21:23:

Lekker dan SabbaticalNsb, waarom ?waarom niet?
Ik zou gewoon via mp een hond/kat/konijn kopen en die op de bbq gooien SubsMads. Lekker sausje er bij, wat sla en je bent klaar. Ze geven die beesten zo aan iedereen mee hoor, maar wel even overlegen met je moeder.
Alle reacties Link kopieren
@ SappigGeklets

Bonzo
De twee honden verwerken tot babi pangang Sabbaticalmeds. Je hebt bij de Lidl nu Asian weken, allerlei lekkere sausjes.

Je kunt ook foto's maken van het hele proces, jezelf onherkenbaar, en daar een facebookpagina mee openen waarbij je zogenaamd de daders van dit afschuwelijke misdrijf zoekt.

Kun je heel lang van eten! Ik zie geen andere oplossing maar je moet het zelf weten natuurlijk.

Je kunt ook in de slachtofferrol blijven hangen. Jouw keuze.
Kan je geen shoarma halen, Submetbaconenvet?
Dames HELP ik heb een probleem.

Ik ben iemand die van nieuwe dingen houdt. Is er een nieuwe hype, ik ga er helemaal voor. Zo heb ik met scoobiedoes nieuwe gordijnen gemaakt, ik heb een complete boekenkast vol met flippo's, ik struin internet af naar knutsels volgens de laatste mode (gemaakt van producten van een aantal goedkope winkels) en nu ben ik dus helemaal into de looms. De hele buurt loopt met armbandjes, die ik heb gemaakt, mijn letterbak heb ik opnieuw ingericht met diertjes, gemaakt van looms en ik ga nu voor de uitdaging: een vliegengordijn.

EN nu is mijn man het zat, zegt hij. Hij is mijn hobby's zat. Hij wil ook wel eens aandacht, hij wil weer rustig op de bank zitten, zonder allerlei frutsels aan de kant te hoeven schuiven en hij wil wel weer eens aan tafel kunnen eten, maar daar liggen natuurlijk mijn knutselspullen.

HELP wat moet ik doen? Kan ik hem het huis uitzetten? Dat geeft mij gelijk weer extra ruimte in de klerenkast. Hoe doe ik dat?
Later is nu
Beste Dammer,

Loom een tuinhuis/hondenhok voor je man en stal hem daar. Volgens mij kun je dan ook nog best huurrekenen hoor, voor niets gaat de zon op enzo. Is dan toch een win/win situatie lijkt me zo
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 juli 2014 @ 21:21:

[...]

Bedankt voor de uitnodiging Idiootje. Is er ook een nablaat topic op die pijler?Niet nodig, we hebben alle niet-kindervrijen onder de negeer staan.
Ga in therapie!
quote:Dreamer schreef op 15 juli 2014 @ 22:12:

Dames HELP ik heb een probleem.

Ik ben iemand die van nieuwe dingen houdt. Is er een nieuwe hype, ik ga er helemaal voor. Zo heb ik met scoobiedoes nieuwe gordijnen gemaakt, ik heb een complete boekenkast vol met flippo's, ik struin internet af naar knutsels volgens de laatste mode (gemaakt van producten van een aantal goedkope winkels) en nu ben ik dus helemaal into de looms. De hele buurt loopt met armbandjes, die ik heb gemaakt, mijn letterbak heb ik opnieuw ingericht met diertjes, gemaakt van looms en ik ga nu voor de uitdaging: een vliegengordijn.

EN nu is mijn man het zat, zegt hij. Hij is mijn hobby's zat. Hij wil ook wel eens aandacht, hij wil weer rustig op de bank zitten, zonder allerlei frutsels aan de kant te hoeven schuiven en hij wil wel weer eens aan tafel kunnen eten, maar daar liggen natuurlijk mijn knutselspullen.

HELP wat moet ik doen? Kan ik hem het huis uitzetten? Dat geeft mij gelijk weer extra ruimte in de klerenkast. Hoe doe ik dat?Dat is niet zo mooi Diarree. Het beste is de zaak om te draaien. Zeg dat je zijn passiviteit en verveling zat bent en dat het hoog tijd wordt dat hij eens een hobby neemt. Geeft hem een vishengel als startpunt voor jullie new en improved relatie
quote:dubiootje schreef op 16 juli 2014 @ 00:15:

[...]

Niet nodig, we hebben alle niet-kindervrijen onder de negeer staan.Dat mag niet he? Heb je de zwarte piet discussie soms gemist?
Discussie: vuilnis buiten zetten.

Ik loop hier nu een uur of 6 rond en ik heb inmiddels precies door hoe het Vivaforum werkt en hoe de Vivavrouwen in elkaar steken. Ik weet dus ook dat niemand van jullie zelf de vuilnis buiten zet. Hoe kan het dat jullie zo zogenaamd feministisch en vrijgevochten zijn en toch die klus aan de mannen overlaten?

Graag verlicht ik jullie.

Mahatma Gandhi.
Ga in therapie!
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 juli 2014 @ 00:23:

[...]

Dat mag niet he? Heb je de zwarte piet discussie soms gemist?Ja, die staat ook onder de negeer.
Ga in therapie!
als jullie je toch vervelen dan wil ik graag een discussie starten over het onderstaande. Het is GEEN ONDERZOEKJE VOOR EEN OPLEIDING OFZO. Dus graag 1 voor 1 reageren en als je literatuur gebruikt dan graag met bronvermelding. En GEEN TAALFOUTEN.

“... that gender is a choice, or that gender is a role, or that gender is a construction that one puts on, as one puts on clothes in the morning, that there is a 'one' who is prior to this gender, a one who goes to the wardrobe of gender and decides with deliberation which gender it will be today.”

“As a result, gender is not to culture as sex is to nature; gender is

also the discursive/cultural means by which “sexed nature” or “a natural sex” is produced and established as “prediscursive,” prior to culture a politically neutral surface on which culture acts”

― Judith Butler, Gender Trouble: Feminism and the Subversion of Identity
Sorry maar ik ken geen Frans.
Ga in therapie!
Lieve Sabathmess,

Wat naar dat je zo twijfelt over je gender. Ik ben normaal een stille meelezer maar voor jou een nick aangemaakt. Ik wil je gewoon even heel veel sterkte wensen want je bent echt een fijne forumster.
ik ben tegen.
quote:prior schreef op 16 juli 2014 @ 11:11:

Lieve Sabathmess,

Wat naar dat je zo twijfelt over je gender. Ik ben normaal een stille meelezer maar voor jou een nick aangemaakt. Ik wil je gewoon even heel veel sterkte wensen want je bent echt een fijne forumster.

Geheel eens met Priksnor.

Lieve meid knul Plasserofmuds,

Je probeert in je post te verhullen dat dit eigenlijk over jezelf gaat. Nergens voor nodig en niets om je voor te schamen. Er zijn vele vele personen die net als jij niet specifiek tot het mannelijk, of vrouwelijk geslacht behoren. De hele indeling in maar twee sekses die de maatschappij ons opdringt, is een beperkende en repressieve visie op de mens.

Er bestaat naar mijn idee nog een derde sekse en daar ben jij een prachtig en lichtend voorbeeld van.

Steek je energie niet langer in het worstelen met je genderidentiteit, maar wees blij met wie je bent.

Je credo zou moeten zijn: Proud to be Meds!!!

Beste PO,

Ik heb in je TO gelezen wat je probleem is. Ik zou er een nieuw forum voor willen openen, maar ik weet niet hoe de pijler heet.

groetjes,

ik doe er even een fotootje bij van mezelf

Een derde sekse? Dat is precies zo beperkend en generaliserend als 2 sekses. Ik pleit derhalve voor procentuele seksualiteit. Zo van: 60 % man, 30% vrouw, 10 % meds.
http://quizdoo.com/what-is-your-true-gender-mix/quiz

ik heb er al een test voor ontwikkeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven