Spontaan feestje?

15-07-2014 20:07 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Omdat ik opeens donderdag en vrijdag vrij ben, en niemand *sad face* mee uit wil, probeer ik het hier!

Wie lijkt het leuk om donderdagavond mee uit te gaan in Amsterdam?

Ik ben 24 jaar oud, en vind heel veel prima en leuk, behalve r&b en Nederlandstalig. Het dagelijks leven vul ik met studeren, werken, werken, festivals, en vakantie. Ik hou niet van typische vriendinnenclubjes en * dinntjes * (brrr...), haha. Ik hou wel van tattoo's (don't worry, heb er zelf 1tje), wijn en eerlijkheid!

Nou, spreekt dit je aan? Laat het maar weten
Spontaan? Tis dinsdag.
Nice!!!

Waar gaan we heen?
Lijkt me heel gezellig! Maar helaas moet ik gewoon werken deze week en zit Amsterdam nu niet echt om de hoek... Maar succes! Hoop dat je een leuke avond hebt :-)
Leuk alleen houd ik wel van r&b en nederlandstalig hahahah
Jimmy? Sugar? Studio 80? Chicago?

Haha :D

Hoe meer zielen hoe meer vreugd ;)
Hallo!

Omdat ik opeens donderdag en vrijdag vrij ben, en niemand *sad face* mee uit wil, probeer ik het hier!

Wie lijkt het leuk om donderdagavond mee uit te gaan in Amsterdam?

Ik ben 24 jaar oud, en vind heel veel prima en leuk, behalve r&b en Nederlandstalig. Het dagelijks leven vul ik met studeren, werken, werken, festivals, en vakantie. Ik hou niet van typische vriendinnenclubjes en * dinntjes * (brrr...), haha. Ik hou wel van tattoo's (don't worry, heb er zelf 1tje), wijn en eerlijkheid!

Nou, spreekt dit je aan? Laat het maar weten

(p.s. mijn blonde-persoonlijkheid heeft per ongeluk de vorige berichtenreeks gesloten , ik hoop dat alle enthousiastelingen weer reageren ;P)
Je hebt er al een topic over lopen, mét reacties.

Spontaan feestje?

Vraag even aan de mods of ze het topic "open"willen maken
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Centraal Moderatortopic I
Spontaan? Tis dinsdag...
quote:misspoez schreef op 15 juli 2014 @ 23:00:

Spontaan? Tis dinsdag...Haha vind je je bericht echt zò geestig dat je het 2 keer moet posten?
Het is open.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee die andere moest eigenlijk open... Maar zie hem niet meer? En deze mag dicht
quote:twintignul schreef op 15 juli 2014 @ 23:05:

Nee die andere moest eigenlijk open... Maar zie hem niet meer? En deze mag dicht Ik heb het even voor je gevraagd
Mod gaat even een sleutel zoeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven