Homeopatie als keuze
vrijdag 18 juli 2014 om 00:15
Ik zie veel topics over het gebruik van homeopatische medicijnen op dit forum.
Nu dames, even serieus.
Ik heb wat moeite om mensen (dus niet alleen vrouwen) die dit doen te begrijpen.
Dit omdat ik typisch iemand ben die gaat voor de reguliere geneeskunde en homeopathie eigenlijk terecht een niet erkende geneeswijze vind waar ik mijn gezondheid liever niet aan overlaat.
Maar dit is natuurlijk slecht mijn opvatting.
Maar toch, ondanks dat het een persoonlijke keuze is is het toch algemeen bekend dat homeopathie niet erkend is.
Ik ben daarom ook erg nieuwsgierig wat iemand dan toch tot die keuze beweegt.
Zouden zowel de voor als de tegenstanders hun argumenten hier kenbaar willen maken?
Dank u allen.
Nu dames, even serieus.
Ik heb wat moeite om mensen (dus niet alleen vrouwen) die dit doen te begrijpen.
Dit omdat ik typisch iemand ben die gaat voor de reguliere geneeskunde en homeopathie eigenlijk terecht een niet erkende geneeswijze vind waar ik mijn gezondheid liever niet aan overlaat.
Maar dit is natuurlijk slecht mijn opvatting.
Maar toch, ondanks dat het een persoonlijke keuze is is het toch algemeen bekend dat homeopathie niet erkend is.
Ik ben daarom ook erg nieuwsgierig wat iemand dan toch tot die keuze beweegt.
Zouden zowel de voor als de tegenstanders hun argumenten hier kenbaar willen maken?
Dank u allen.

vrijdag 18 juli 2014 om 00:31

vrijdag 18 juli 2014 om 00:41
quote:dewijze schreef op 18 juli 2014 @ 00:39:
[...]
Ook niet bij vaginale of anale inname?
Werkt Berenburg ook prima bij.
Maar geen vagina en/of reet uit.
[...]
Ook niet bij vaginale of anale inname?
Werkt Berenburg ook prima bij.
Maar geen vagina en/of reet uit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.