Vriend verrassen
maandag 28 juli 2014 om 17:49
Hey!
Mijn vriend is binnenkort jarig en naast het geven van een cadeau wil ik hem eens verrassen. Ik heb t niet over 'n uitgebreid etentje ofzo, maar echt iets dat romantisch is en uitdraait op seks. Ik heb het ritmegevoel van een slak, dus strippen en alles wordt nogal klungelig vermoed ik. Hebben jullie leuke tips die altijd goed vallen bij een man? Leuk lingeriesetje etc, maar op welke manier kan ik hem verrassen zonder dat het meteen lachwekkend en lullig wordt?
Mijn vriend is binnenkort jarig en naast het geven van een cadeau wil ik hem eens verrassen. Ik heb t niet over 'n uitgebreid etentje ofzo, maar echt iets dat romantisch is en uitdraait op seks. Ik heb het ritmegevoel van een slak, dus strippen en alles wordt nogal klungelig vermoed ik. Hebben jullie leuke tips die altijd goed vallen bij een man? Leuk lingeriesetje etc, maar op welke manier kan ik hem verrassen zonder dat het meteen lachwekkend en lullig wordt?
maandag 28 juli 2014 om 18:13
Je vraagt wel iets wat wij moeilijk kunnen beantwoorden. Ik verras mijn vriend ook wel eens met een spannend avondje maar de ene houdt van dit of dat en een ander juist weer niet.
Ik zou iets van lingerie kopen wat je nog nooit voor hem aangetrokken hebt. En als je niet wilt/durft te dansen en strippen voor hem, misschien dan een lapdance? Hoef je wat minder ritmegevoel voor te hebben dan dansen. Gewoon googlen en je ziet voldoende voorbeelden.
Mss een body massage? En zo is er zoveel te bedenken.
Suc6!
Ik zou iets van lingerie kopen wat je nog nooit voor hem aangetrokken hebt. En als je niet wilt/durft te dansen en strippen voor hem, misschien dan een lapdance? Hoef je wat minder ritmegevoel voor te hebben dan dansen. Gewoon googlen en je ziet voldoende voorbeelden.
Mss een body massage? En zo is er zoveel te bedenken.
Suc6!
maandag 28 juli 2014 om 18:33
Erotisch spel halen bij Christine le duc. Als het jou zelf tenminste wat lijkt. Wij hebben hier Sensations en SexXxweb, hebben we veel plezier van!
Als je ervan houdt... Seksspeeltje(s) halen, waarmee je jezelf kunt verwennen als hij toekijkt (moet je wel durven!) of een die je samen kunt gebruiken. Ik weet uit ervaring dat de We-Vibe 4 erg fijn is , kost wel wat. Maar dan heb je ook wat!
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
maandag 28 juli 2014 om 19:30
Ik zei afgelopen week als grapje tegen mijn jarige man dat ik een verrassing had voor hem die avond. Aangezien ik niet zo spannend ben normaal gesproken, had ik wat speciaals voor hem geregeld. Een avondje uit naar fun 4 two! Zijn gezicht...priceless! uit eten gegaan dus gewoon hier haha! Maar misschien is het wel wat voor jullie?
maandag 28 juli 2014 om 19:42
maandag 28 juli 2014 om 19:48
Chocolade bodypaint
Lichtgevende bodypaint
Kaars die , als hij smelt, massage olie wordt
Body to body massage op een oud badlaken en een hele grote fles olie
Doe het een keer anaal. Of doe het een keer niet anaal.
Bind hem vast. Laat je vast binden.
Koop een pruik in een andere haarkleur dan je eigen kleur en koop een verpleegsterspakje oid.
Lichtgevende bodypaint
Kaars die , als hij smelt, massage olie wordt
Body to body massage op een oud badlaken en een hele grote fles olie
Doe het een keer anaal. Of doe het een keer niet anaal.
Bind hem vast. Laat je vast binden.
Koop een pruik in een andere haarkleur dan je eigen kleur en koop een verpleegsterspakje oid.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 28 juli 2014 om 22:14
Een kennis van mij gaf zichzelf gewoon cadeau: sprong uit een versierde doos, een mooie strik op haar buik en achterop haar string (als je bodystrik googled, vind je ze wel), en allemaal kaartjes aan zichzelf gehangen, wat ze samen gemeen hebben, en waar ze elkaar van kenden etc. Hij vond het fantastisch!