januari2015

21-06-2014 10:20 956 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen kan zelf zijn gegevens aanpassen in de tabel door in te loggen op het account januari2015

Naam Leeftijd + partner Geslacht # Kindje Uitgerekend: Bijzon.heden chocotoetje 35/34 jongen 2e 17-1-2015 20 wkn echo 3 sept Zomerse

vlaflip 30/40 2e 25-1-2015 moet nog vk bellen Pixeltje79 35/36 Meisje 1e 11-1-2015 27-08 20 weken echo Draakjenoah 39/42 jongen 3e 12-1-2015 Mazzel31 32/33 Meisje 1e 22-1-2015 18-11 groeiecho Mani88 26/31 1e 26-1-2015 30-5 intake vk Zoe87 26/31 1e 7-1-2015 30-6 echo Marielle

8484 29/33 1e 15-1-2015 26-6 1e echo Vlinder 27/29 meisje 1e 31-01-2015 Mv38 38/47 Meisje 3e 19-1-20151/9 20wk echo 9.30 Lili 30/34 1e 26-1-201525/6 termijnecho Sealight 25/30 jongen 1e 22-12015 1-07 2e echo en intake vk le-lies 27/30 Blijft verrassing! 1e 20-1-2015 03-09 20 weken echo Isis_83 30/32 Jongen! 3e 29-12-2014 whoaa 36/28 1e 31-1-2015 15-09 20 weken echo naffie 27/33 1e 16-1-2015 Mow1986 27/30 2e 20-1-201510-6 echo/vk Miracle75 38/37 3e 17-6 eerste echo Liene85 28/32 Meisje 2e 25-01-2015 03-09 20 weken echo nici2222 30/31 1e 24-6 echo 27/6 vk Badeend84 29/31 1e 28-1-2015 23-6 1e echo en intake vk Amsterdam

mertjexxx 27/28 1e 4-1-2015 11/8 20weken-echo daddycool77 28(v)/36(m) Jongen 1e 19-01-2015 06-10 pret-echo Marerwin 25/25 2e 28-01-2015 09-07 termijn echo Sharry 30/35 meisje 1e 1-1-2015 29-7-2014 18 weken echo
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:52
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.18% gewijzigd
Fijn mazzel, zo'n goede uitslag!

Leuk al die spullen mv38! Ik heb gisteren ook de etos zwanger box opgehaald.

Werk ze dames die moeten werken. Ik werk ook het hele weekend. En alle anderen ook een fijn weekend!
Wat fijn Mazzel!!

Ik slaap deze week wel goed, mv. Maar een week eerder was het drama.. geen idee waarom ik me nu dus zo moe en duizelig voel..

Zijn er al meer dames die die gratis dozen hebben aangevraagd (Etos, blije doos etc)? Is het de moeite waard? Ik ben zo bang dat ik constant wordt gespamt en gebeld. Daar zit ik niet op te wachten! Maar gratis producten zijn natuurlijk wel weer leuk.
Hallo allemaal,

Ik heb weer even bij moeten lezen want de afgelopen tijd was weer drukjes ! Iedereen met goede echo's, mooie hartslagen en goede testuitslagen: gefeliciteerd!

Vanmorgen een pretecho met geslachtsbepaling gehad, alles zag er goed uit: maaginhoud en blaasinhoud te zien, dus alles werkt :-)

We hadden de opa en oma's meegenomen, zodat ze kennis konden maken met hun kleinkind, dus het was een verzameling van tranen, emoties en spanning bij de "oudjes". De kleine wilde niet echt meewerken en hield het kruis bedekt met handen en voeten... Maar na wat springen en draaien hebben we toch kunnen zien dat we een zoon krijgen!

Ik ben hartstikke trots natuurlijk (hoewel ik dacht dat het een meisje zou worden), de familienaam blijft voortbestaan :-D

Over 2 weken de volgende pretecho.

Afgelopen week was mn vriendin ziek, beetje griep/verkouden. Zoals een goed stel delen we alles, dus nu ben ik aan de beurt.

De zolder is ondertussen af, de voorzolder is bijna af en de nieuwe auto is ook naar wens gemaakt. En ook nog een vakantie naar Parga, Griekenland geboekt.

Op dit moment wonen we nog apart, maar in de vakantie trek ik bij haar in. Dan mijn huis schilderen en te koop zetten! Dus mocht iemand nog op zoek zijn naar een eengezinswoning met 4 slaapkamers+zolder in ZW Brabant....
Vlinder, ja ik heb alle dozen aangevraagd. Werd wel een keer gebeld voor een tijdschriftenabonnement. En veel mails, maar verder (nog) niet. Vond de etos zwangerbox wel leuk. Verder nog geen doos gehad.

Rot dat je zo moe en duizelig bent! Doe het rustig aan!

Daddycool, gefeliciteerd met jullie zoon!! Erg leuk! Beterschap met je verkoudheid.
Wat leuk een stamhouder Daddycool... gefeliciteerd! hopelijk knapt je vriendin snel weer op.

Ik heb al die dozen aangevraagd, vond die van Etos idd ook wel leuk ja.. speentje etc.. nog geen ongewenste telefoontjes gehad, cq moet zeggen ik neem ook nooit hier de telefoon op als er nr onbekend staat.. Kreeg van de week ook een gratis zwangerschapsagenda hier thuis, ook erg leuk.

Fijn dat de combinatietest goed was Mazzel altijd weer een opluchting.

Miracle lees je hier nog mee, hoe gaat het nu met jullie? gelukkig goed nieuws naar de vlokkentest, blij voor je.

zo dalijk gaat manlief een hele zwik babyspul hier in de buurt ophalen, mag zo mee en ziet er zo op de foto te zien allemaal nog goed uit, badje met standaard/luieremmers kruiken, beddegoed etc... ben benieuwd..

iemand al een babykamertje geshopt? had een kamertje via MP gezien, moet maar eens gaan kijken.
Wat leuk dat je zo spullen kan ophalen mv38. Ziet het er nog mooi uit?

Wij hebben ons georiënteerd op een babykamer, even bij Ikea gekeken. Maar de commodes vind ik bijv niks daar. Maar we gaan eerst de kamer opknappen voor we meubels kopen. Op marktplaats staan ook wel eens leuke dingen inderdaad!
Hoi dames en heer,

Even geen tijd om alles bij te lezen, maar vroeg mij iets af. Zijn er hier meer dames die, al dan niet door misselijkheid, nog niet zijn aangekomen met 12-13 weken? Ik ga het er van de week eens met de vk over hebben, het zit me niet lekker.

Maandag weer echo, neem mijn ouders mee. Dat is wél leuk!
Ik ben ook nog niet aangekomen hoor Nuo! Gister was ik 13 week en zat ik bijna een kilo onder mijn gewicht van toen ik er achter kwam dat ik zwanger was.

Kan me er eigenlijk nog niet druk om maken.. Maar ben wel benieuwd wat je VK zegt.
Dat is toch wel een beetje een geruststelling om te horen vlinder_

Ik had altijd een heel stabiel gewicht, weeg al jaren hetzelfde. Maar nu al 1,5 kilo minder. Leek mij niet gezond. Ik ga dinsdag naar de vk, laat wel weten wat die ervan vond. Oh en ik heb 1 doos aangevraagd, daar zou ik een ophaalbon van krijgen via de email, maar die heb ik nog niet. Ga nog wel die van etos aanvragen.

Nu wel tijd om te lezen dus:

@mazzel: mooi die goede uitslag, gefeliciteerd!

@daddy: gefeliciteerd met je zoon en beterschap. Spannend je huis verkopen, wij gaan dat ook (proberen te) doen.

@mv: hier staan de meubeltjes van onze babykamer al. Ik zag een week geleden ZO een leuke op marktplaats, die heb ik aan mijn man laten zien en die vond hem ook geweldig. Dus opgehaald. Helemaal blij mee.

Verder gaat het hier wel oke. Af en toe nog een vlaag van ontzettende moeheid en niet goed slapen, maar dat is te overzien. Van de week heerlijk 8 k/m over strand gelopen en daarna eindelijk weer even goed geslapen. Was doodmoe en rozig.

Fijne zondag allemaal!
Daddy: gefeliciteerd!

Heb ook een aantal dingen aangevraagd, maar weet niet meer precies welke. Tot nu toe alleen een afhaalbericht gekregen van de Etos-box.

Vrijdag weer een afspraak bij de verloskundige. Vind het wel fijn om weer even te horen of alles goed gaat. Ondanks dat ik nu wel een buikje heb, vind ik het soms nog steeds een beetje onwerkelijk. Hoop dat dat anders wordt als ik de baby ook ga voelen.
Nuo, ik ben ook nog niets aangekomen. Nu ruim 14 weken zwanger. Denk dat het niet zo erg is. Ben trouwens niet eens misselijk geweest. Ben benieuwd wat de vk zegt! Heb je maandag een pretecho of bij de vk? Altijd leuk een echo!

Pixeltje, fijn weer even controle bij de vk. Ik vind het ook nog erg onwerkelijk hoor! Denk dat het straks wel komt als je de baby gaat voelen inderdaad..
wat leuk dat jullie het kamertje al hebben Nuo, ik wil hier eigenlijk ook wel vooral nu we wat meer babyspul in huis krijgen, kan ik het vast op een plek bij elkaar leggen ipv overal en nergens.

Hier zit ik qua gewicht (vandaag 15wk) ook nog hetzelfde, volgens mij kom je het meeste aan in het laatste trimester. Ik vind het prima zo voor nu.

Hier pas 18 aug weer naar de vk, duurt nog wel even. 4 wk tussen de controles nu, gelukkig volgende week de pretecho.

(babyspul zag er erg goed uit, blij mee ja)

Gisteren een lange dag weggeweest maar pff nu nog doodmoe ondanks goed geslapen te hebben.
Hallo allemaal,

@daddycool gefeliciteerd met jullie zoon!

@nuo Je hoeft je niet zorgen te maken hoor, ik ben tot 12 weken niks aangekomen en daarna heel iets. Ik ben donderdag 18 weken en ben nu wel aangekomen iets meer dan 2 kg. De eerste weken hoef je namelijk niet aan te komen en kan je afvallen.

Ik heb het etos pakket ook opgehaald verder nog niks.

Morgenvroeg weer naar de VK en 19 augustus de 20 weken echo ben erg benieuwd hoe het gaat.

Succes allemaal
Hoi allemaal!

@Sealight: Ik ben blij dat ik niet alleen sta in het niet aankomen. Vond het toch een raar idee. Ik had gisteren een echo bij het echo centrum. Mijn Vk doet de echo's niet zelf. Wij wilden de combinatie test, dus het echo deel was gisteren. Al liet ze (omdat ik mijn ouders mee had genomen) wel heel veel meer zien. Lekker uitgebreid. Super leuk!

@mv: Ja die babykamer is wel handig met opbergen. Hier komen langzaam aan ook steeds meer spulletjes al. Toch fijn als dat ergens neergelegd kan worden. Wordt anders zo vol in onze eigen kast.

@sharry: Fijn om te horen dat het niet raar/slecht is om niet aan te komen. Op de een of andere manier had ik dat in mijn hoofd. Hoe ging het bij de vk?

Hier:

Gisteren dus de combinatietest-echo gehad. Ik had mijn man en mijn ouders mee. De echoscopiste vond het duidelijk gezellig en liet erg veel zien en vertelde erbij. Het was echt een hele leuke echo. Een bijzonder moment was toen ze zei: ik moet het kindje even wakker maken. Ik dacht dat ze een grapje maakte, maar toen ze schudde op mijn buik, zag je het kindje echt schrikken. Daarna uitrekken en toen ging het duimen! Zo leuk! Daar kregen we een foto van mee. Van de week de uitslag, ben benieuwd.

Vanmorgen naar de vk geweest. Daar kreeg ik de resultaten van mijn bloedtest. Alles was oké! Ijzer was zelfs hoog, dat verbaasde mij wel. Ik ben namelijk doodmoe, wat niets voor mij is. Dit hoort er blijkbaar zelfs in deze mate bij. Gelukkig maar..hoe gek dat ook klinkt. Ik heb liever dat ik heel erg moe ben en dat dat normaal is, dan dat het aan laag ijzer ligt of iets anders. Hopen dat het snel opknapt! Over mijn afvallen zei de vk inderdaad dat dat vaker gebeurd. Sowieso omdat ik een paar weken minder heb gegeten en gesport, maar ook omdat de baby alles "inpikt". Ik ben weer gerust gesteld! Nu over 5 weken weer vk en met 20 weken pas weer een echo. Misschien toch eens gaan nadenken over een pret echo
even snel kom later nog even terug, kwam deze gisteren op FB tegen... ook wel leuk fb groep voor zwangeren uitgerekend in jan/feb/mrt 2015

https://www.facebook.com/groups/798782030154395/
Wat leuk Nuo, zo'n uitgebreide echo en ook nog het duimpje in de mond.. Haha. Fijn dat alle uitslagen goed waren!

Die vermoeidheid heb ik ook erg, heb veel moeite met werken nu. Omdat ik na een werkdag totaal gesloopt en labiel ben voor m'n gevoel. Gelukkig bijna vakantie.

Sharry, 18 weken alweer bijna.. Wat gaat het snel. Ik ben pas (bijna) 15 weken maar vind de weken nu wel redelijk snel gaan. Spannend de 19e de 20 weken echo!

Ik ga morgen al een wiegje ophalen. Zag hem op marktplaats en voor een mooie prijs. Dus is dat alvast in huis.
De uitslag van de combitest al binnen Nuo? hier was dat de dag erna of nee ik zeg het fout als je die middag niet gebeld werd door de VK dan was de uitslag goed. De papieren uitslag had ik de dag erna in de brievenbus. Wat lief een duimend kleintje te zien.

Wauw 18wk al Sharry hoe was het bij de VK vandaag? en voel je je kleintje al? (kan niet wachten hier haha).

Leuk wat voor wiegje wordt het Sealight? hier nog het wiegje staan waar onze jongens en de kinderen van mijn zus in gelegen hebben hier gaat de kleine ook dan in.. echter is niet zo supergroot dus echt voor de eerste twee maandjes als niet korter is erin..

Ik zag overigens vandaag dit online... leek me ook nog wel wat.. (voor overdags beneden niet voor naast mijn bed hoor)

http://www.bol.com/nl/p/t ... el-rood/1004004012394213/ wiegje /wipstoel in een...
ahhh ik wil het geslacht weten haha zie teveel leuke dingen online..
Wat leuk Nuo! Echt bijzonder.

Ik heb deze week een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, pas op 27 aug.

Nu ik van andere hoor dat ze al weten wat het wordt, begin ik ook wel ongeduldig te worden.
Hoi allemaal,

Ja morgen alweer 18 weken, mijn buik begint nu ook wel een beetje te groeien.

Bij de VK was alles goed, nog iets minder dan 3 weken en dan de 20 weken echo.

@nuo komt helemaal goed met dat aankomen hoor :-)

@ sealight voor je het weet zit je op de helft van je zwangerschap, vind het best snel gaan nu.

@mv38 Wanneer hebben jullie de geslachtsbepaling? Voel het kindje nog niet aangezien mijn placenta aan de voorkant zit dus dat kan nog wel even duren zeggen ze.

@pixeltje79 Wil je het geslacht weten of blijft het een verassing?
@nuo ik ben ook nog niet aangekomen, ben morgen 15 weken. Maak me er niet zo druk om, zal vanzelf wel komen.

Ik heb vandaag weer een afspraak bij de VK. Vind het wel weer fijn om even te gaan. Ik merk aan mijn lijf nl. helemaal niets als ze me zouden zeggen dat ik niet zwanger zou zijn geloof ik 't ook hahaha

Alleen jammer genoeg geen echo op 't programma dit keer

Verder heb ik sinds vandaag eindelijk vakantie! Kan ik even 3,5 week genieten van niets moeten en alles kan! Heerlijk En het weer staat ook goed dus wat willen we nog meer!

Fijne dag allemaal!
Hallo iedereen,

Ik lees vaak mee maar soms niet de behoefte om te schrijven.

iedereen met goede echo's gefeliciteerd.

hier nog steeds moe en futloos. Mijn rugpijn begint weer op te spelen waarschijnlijk door de hormonen wat alles week maakt.

Met het werk nu al afspraken gemaakt om alleen maar kortere diensten te werken. Moet vol te houden zijn tot aan mijn vakantie nog 1,5 week.

Zijn hier nog meer mensen die rhesus c negatief zijn? Ik word met 27 weken nog een keer geprikt.

Begin van de week heeft mijn vriendin te horen gekregen dat ze een miskraam hebben gehad met 10 weken. Bah dat komt wel even hard aan. We hadden samen al dingen gepland om te doen, nu moeten we even omschakelen. Nu met die hormonen extra emotioneel.

Ook hier nog niets aangekomen in gewicht, Gelukkig maar, want ik heb reserves genoeg, haha.

hier willen we het geslacht ook niet van te voren weten. We houden het lekker spannend voor iedereen.
@marewin das geen leuk nieuws om te horen van je vriendin...bah sterkte...

Ik ben net terug van de VK en het hartje klopt prima en de baarmoeder groeit ook goed zei ze...zat nu ongeveer een derde onder m'n navel. Ik voel er zelf helemaal niets van en krijg ook nog geen buikje...

Omdat ik alleen maar wazige echo's heb gehad waarbij je bijna niets ziet omdat het kindje zover achterin ligt mag ik wel 12 augustus nog een keer komen voor een extra echo tussendoor jeej

Om te vieren dat alles goed was hebben we net een boxkleed http://www.babypark.nl/ko ... le-taupe-87-x-102-cm.html

en buidelzak voor aan de box http://www.babypark.nl/koeka-buidelzak- ... taupe.html van koeka gekocht...vind ik zo leuk allemaal dat spul! Alleen jammer dat de prijzen ook zo leuk zijn
Marerwin. schrikken zeg van je vriendin, hopelijk kunnen jullie elkaar opvangen.. Niet leuk zo... sterkte!!

Mazzel wat een leuke spulletjes, koeka heeft heel mooi spul ja echter ook erg aan de prijs... duim voor je dat de volgende echo (heerlijk hé zon extra echo) wel duidelijk is... gaan jullie ook nog voor een pretecho?

(4 aug hier de pretecho helaas pas savonds)... zag vandaag ook weer zulke leuke dingen, bij leenbakker hadden ze heel veel dingen van Lief Lifestyle flink afgeprijsd echter niets gekocht het is of blauw of roze... dus tja blijft het voorlopig nog even bij kijken.

vanmorgen nog even op de weegschaal gestaan gewicht ook nog gelijk... echter ook nog reserves genoeg haha..

pixeltje duim voor je dat de weken snel voorbij vliegen en snel 27 aug is..
Mv38, gewoon een modern wiegje die ik ook als cosleeper kan gebruiken. Wil het kindje de eerste tijd bij ons op de slaapkamer.

Marerwin, he bah wat rot van je vriendin! Heel naar! Sterkte ermee!

Ik ben ook rhesus C negatief. Moet ook in week 27 nog een keer bloed prikken.

Fijn Mazzel! Dat alles goed was! En leuke spullen gekocht weer:)

Ik heb 11 augustus een echo en ga morgen denk ik even bellen om een afspraak te maken voor de 20 weken echo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven