Slimme reus ( wasmiddel)

02-08-2014 15:47 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Werkt slimme reus tegen doorlopen?
quote:sima schreef op 02 augustus 2014 @ 16:45:

Mijn vorige machine is toen stuk gegaan door waspoeder zat een dikke klonter achterin

Overdosering is nooit goed.

Maar boosdoener is vaak vloeibaar en wassen op lage temperaturen dodelijk voor je lagerkruis.
Alweer?
quote:sima schreef op 02 augustus 2014 @ 16:14:

Zwart blijft zwart met robijn Black velvetNiet als een zwarte spijkerbroek al een keer of 100 is gewassen dan help Robijn ook niet meer.

Heb je aandelen ofzo?
Vreemd. De laatste monteur die ik hier had voor mijn wasmachine zei me dat poeder nooit helemaal oplost en dat het beter is om (weinig) vloeibaar te gebruiken.
quote:Bergje65 schreef op 02 augustus 2014 @ 17:52:

Vreemd. De laatste monteur die ik hier had voor mijn wasmachine zei me dat poeder nooit helemaal oplost en dat het beter is om (weinig) vloeibaar te gebruiken.Ik heb altijd precies andersom gehoord... Maar ja zo is dat met veel adviezen.
Apart..
Andere topic stond in de verkeerde rubriek
En het gaat om kleine wasjes bij dat wasmiddel
Aandelen dus...
Het is toch trouwens witte reus??
Het id voor gekleurde kleine wasjes begreep ik op tv
Dit is vast weer zo'n 'u mag het product gratis proberen maar dan willen we wel een verslagje van met wie en hoe u over het product heeft gepraat'.

Schrijf maar in je verhaaltje: Hima says no.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waarom alleen voor kleine wasjes? Dat is toch raar. Het werkt niet bij 6 of meer kledingstukken ofzo? Wat moet ik me daarbij voorstellen dan?

En wat Istar ook zegt, goed sorteren is het halve werk. Ik doe blauw/paars/groen en rood/geel/oranje/roze/beige bij elkaar. Alleen als er iets fels tussen zit wat nieuw is, gooi ik er zo'n doekje bij. Maar die komt er vaak weer wit uit.

Wel suf idd dat ze dan aangeven dat het mogelijk niet werkt bij nieuwe en kleurrijke kledingstukken. Dat zijn nou juist de kledingstukken die doorlopen onzinnig product dus.
Dat dus.

Wat is de meerwaarde van zoiets? Ze geven zelf al aan dat het product niet goed werkt in de kleine lettertjes.

Ik ben nogal zuinig op mijn kleding, dus ik ga ook niet met wasmiddel klooien, met de kans dat al mijn was alsnog verkleurd.

Colour catcher doekjes werken prima, waarom neem je die niet? (of wordt je niet door hun gesponserd?)
quote:himalaya schreef op 02 augustus 2014 @ 19:37:

Dit is vast weer zo'n 'u mag het product gratis proberen maar dan willen we wel een verslagje van met wie en hoe u over het product heeft gepraat'.

Schrijf maar in je verhaaltje: Hima says no.Ja, en ook graag uw adres en telefoonnummer dan kunnen we nog eens "gezellig contact opnemen tot u er dol van wordt
quote:Yavanna schreef op 02 augustus 2014 @ 17:55:

[...]

Ik heb altijd precies andersom gehoord... Maar ja zo is dat met veel adviezen.quote:Bergje65 schreef op 02 augustus 2014 @ 17:52:

Vreemd. De laatste monteur die ik hier had voor mijn wasmachine zei me dat poeder nooit helemaal oplost en dat het beter is om (weinig) vloeibaar te gebruiken.

Op lage temperaturen is vloeibaar wat beter. Poeder lost wat lastiger op.

Ontopic: Thuis ben ik de slimme reus, gewoon de was goed sorteren.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik wil gewoon weten wie het heeft gebruikt en wat zij ervan vond. Nu geld terug aktie. Aangezien ik een laag inkomen heb.
Wat heeft een laag inkomen ermee te maken? Dan zou ik sowieso geen dure marketingmeuk zoals dit kopen.

En als het gratis is, maakt het toch niet uit of het echt werkt. Dan kan je het ook gewoon voor was gebruiken die niet doorloopt.

Maar die geld terug actie is alleen voor de eerste 5000 inzenders. Ik gok zomaar dat je je gegevens moet achterlaten en alles opstuurt, en ze dan zeggen dat er al meer dan 5000 inzendingen zijn. Dat valt toch niet te controleren.
Als het je om goedkoop wassen gaat, raad ik je aan om zelf wasmiddel te maken:

www.genoeg.nl/handig/huis/zelf-wasmiddel-maken
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Als je een klein budget hebt het schijnt dat het lidl wasmiddel erg goed is.

Ik gebruik wat in de aanbieding is bij de makro
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Die geld terug actie is al even bezig.

Zou me dus niets verbazen als er echt al 5000 mensen mee hebben gedaan.

Ik denk niet dat er nu nog slechte wasmiddelen zijn. Had laatst wasmiddel voor de zwarte was van Euroshopper, en die ruikt heerlijk en maakt prima schoon.

Action heeft ook vaak wasmiddel, en iedere supermarkt heeft een goedkope lijn wasmiddelen.

En A merken zijn ook altijd in de aanbieding.

Maar het verhaaltje van TO geloof ik nog steeds niet
Aldi is de beste qua wasmiddel voor de witte was, maar iets minder goed in commerciële activiteiten

Ik heb trouwens het idee dat TO ook niet weet wat colour catcher doekjes zijn. (naar aanleiding van haar "ik heb liever gewoon wasmiddel"
Op fb staat dat ze de 5000 nog niet voorbij zijn. Je kan dit wasmiddel toch gebruiken voor gekleurde was? Heb ik ook eens een Amerk wasmiddel
Die van Lidl komt steeds als beste uit de test. Dus het hebben van een a-merk is erg overrated.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven