waar walg je van?

12-08-2014 18:54 321 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het eigenlijk al. Wat vind je echt ontzettend vies?

een beetje een onzin topic, maar ach...
Als het kan dan kan het, als het niet kan dan kan het niet.
Mensen die je hoort eten. Mensen die soep of vla kauwen.

En public neus peuteren
De PvdA en taugé
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Nou Blue, zo te lezen is het maar goed dat jij bewust kinderloos bent .

Veel van wat jij hier schrijft vond ik twintig jaar geleden ook vrij onsmakelijk trouwens, maar ik ben er aan gewend geraakt. Het klinkt heel cliché, maar van je eigen kind kun je veel meer hebben dan van een vreemd exemplaar. Tot kots aan toe. Ik was vroeger een halve emetofoob (lag met mijn vingers in mijn oren onder de dekens als vriend moest overgeven, je kent dat misschien wel), maar tegenwoordig heb ik er helemaal niks meer van.
Snot op eten, boter, manipulatieve mensen, neus peuteren in het openbaar, mensen die ik niet goed ken, en een hapje willen van mijn maaltijd of broodje(dan koop ik er wel 1 voor ze), mensen waarvan de adem naar ontlasting ruikt, haren(lees sperma, afscheiding ieeuw) in het doucheputje en dan schoonmaken, vieze groene snottebellen uit neus van kinderen
Karnemelk inderdaad.

Mijn ex-schoonmoeder dronk dat een tijd en bij het eten zat ik naast haar. Die lucht kan ik nu nog van over mijn nek gaan. (Zeker met haar smakken erbij)
De geur van gekookte spruitjes en bloemkool

Achterbaksheid

Lijven en alles daarom heen vind ik niet walgelijk, hooguit beetje vies. Anders had ik een probleem op mijn werk.

En LV, een babyneusje uitzuigen met je mond gaat idd veel beter dan met zo'n apparaatje
Je bent zelf een theepot
Neus ophalen, keel schrapen, heel walgelijk geluid! En de verzamelde resten dan op straat tuffen. Gatverdegatver.
Champignons, moet er van kokhalzen zo erg.
ISIS-mannen die (hun zoontje) met afgehakte hoofden op de foto (laten) gaan.

En padden.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Van geitenkaas ga ik finaal over mijn nek. Etensresten in iemands mondhoek vind ik echt smerig om te zien . Boeren en hoesten zonder hand voor je mond, bah
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2014 @ 19:20:

Nou Blue, zo te lezen is het maar goed dat jij bewust kinderloos bent .

Dat sowieso

Ik geloof echt wel dat het van je eigen kind echt anders is hoor. Maar dat het maar goed is dat ik kindvrij ben staat als een paal boven water
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2014 @ 18:57:

Haren uit het putje van de douche vissen. Dat vind ik echt het smerigste klusje dat er is.

En mensen die in hun oren staan te poeren en dan een oorsmeerballetje draaien en dat wegschieten. Ongelooflijk, maar het gebeurt. In het openbaar.

Had ik laatst in de bus toen zat een vrouw tegenover mij dit vol overgave te doen. En ze ging maar door. Ik ben opgestaan en ergens anders gaan zitten. Ze had wel door dat ik haar ranzig vond want ze keek me helemaal na.

Wat ik ook goor vind zijn moeders die hun huilende kind omhoog hijsen en aan de broek van kind gaan ruiken of kind gepoept heeft. Ieuw. Het zal heel praktisch zijn maar ik zweer dat ik dat nooit ga doen als ik een kindje heb.

Of de geur van wiet als iemand langs je heen de bus in stapt ik word daar misselijk van.

Met je mond open keihard lachen en floep een vlieg inslikken echt goor is dat ik ga er terwijl ik het type al van kokhalzen.
De voeten van mijn schoonvader (stiekem eigenlijk die hele vent maar ok).

Karnemelk, boter, hondenpoep, het geluid als iemand z'n teennagel knipt. Ehm vast nog wel meer maar hier kan ik zo opkomen.
Pindakaas mét boter! Dat is pas om te walgen
Wij hadden op de middelbare school een leraar, en die had vaak een soort wit slijmbolletje op zijn onderlip, en steeds als zijn lippen elkaar dan raakten, werd dat bolletje uitgerekt tot een wit slijmdraadje (volgt u mij nog....?)

Wal

ge

lijk!
quote:Floortje_1981 schreef op 12 augustus 2014 @ 19:34:

(stiekem eigenlijk die hele vent maar ok).
Gloria vanderbilt ,en mensen die die zich laten"kussen"door van die kleine hondjes.ben verder wel een dierenvriend hoor,maar daar ga ik van over mijn nek.
c'est le ton qui fait la musique
Over teennagels gesproken: dat ik ergens een kantoor aan het schoonmaken ben en dat er dan werkelijk waar allerlei stukjes teennagel rond de bureaustoel verspreid liggen, die ik dan dus op mag zuigen. Gatverredamme. Ga dan gewoon forummen als je toch niks te doen hebt, in plaats van mij op te zadelen met je gore schimmelnagels.
quote:DieFetteElke, 7 minuten geleden

Karnemelk inderdaad.

Mijn ex-schoonmoeder dronk dat een tijd en bij het eten zat ik naast haar. Die lucht kan ik nu nog van over mijn nek gaan. (Zeker met haar smakken erbij)

Een kennis van me, type gladde playboy, kon helemaal blij worden als hij in de supermarkt of bedrijfsrestaurant een mooie vrouw karnemelk zag kopen:"Een vrouw die karnemelk drinkt heeft geen enkel excuus om fellatio te weigeren!"

(Ja, in exact die bewoording).

Als ik echter mag kiezen tussen fellatio en karnemelk dan kies ik voor het eerste. Gatver wat is karnemelk goor!!

Karnemelk, boter, hondenpoep, het geluid als iemand z'n teennagel knipt. Ehm vast nog wel meer maar hier kan ik zo opkomen.Hihi ik moest hier erg om lachen. En dan toch zo'n leuke man voor jou voortbrengen. Dat is gewoon een wonder

Karnemelk, boter, hondenpoep, het geluid als iemand z'n teennagel knipt. Ehm vast nog wel meer maar hier kan ik zo opkomen.
quote:SuzanneSuus schreef op 12 augustus 2014 @ 19:27:

Lijven en alles daarom heen vind ik niet walgelijk, hooguit beetje vies. Anders had ik een probleem op mijn werk.

Brrr, er komen een paar echte gruwelijke beelden terug, ik zal ze jullie besparen, heus daar is pindakaas met of zonder boter niks bij

Het helpt wel om niet snel iets walgelijk te vinden
Je bent zelf een theepot
Ja dat mijn schoonouders zo'n leuke vent hebben voortgebracht mag een wonder heten hoor!

Niet aardig maar ik ben niet de enige die dit zegt...
quote:bij_zonder schreef op 12 augustus 2014 @ 19:39:

[...]

Een kennis van me, type gladde playboy, kon helemaal blij worden als hij in de supermarkt of bedrijfsrestaurant een mooie vrouw karnemelk zag kopen:"Een vrouw die karnemelk drinkt heeft geen enkel excuus om fellatio te weigeren!"

(Ja, in exact die bewoording).

Als ik echter mag kiezen tussen fellatio en karnemelk dan kies ik voor het eerste. Gatver wat is karnemelk goor!!
Je bent zelf een theepot
Karnemelk is inderdaad vies. Heel erg vies. Er valt bijna niks te bedenken wat ik niet lust, mits goed klaargemaakt, maar karnemelk... YUK. Ik lust ook niks waar het in zit. Het idee alleen al... bahbahbah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven