tips cadeautje aanstaande tante??

15-07-2008 12:15 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zus wordt in november tante, ze is nu al zo enthousiast en betrokken bij haar ongeboren neefje!! Maar over 2 weken vertrekt ze ook voor een jaar naar thailand. ik ben op zoek naar een leuk klein cadeautje om mee te geven, iets wat ook te maken heeft met haar komend tante-schap. Er zijn zoveel dingen voor aanstaande ouders en opas en omas, maar nix over ooms en tantes. Dus wie heeft een leuk ideetje??
een mama vertel eens boek en dan over het mama een sticker met Tante plakken?
*Een kussensloop met leuk teksten en eventueel een echo van de baby erop. ( kussensloop kan altijd ergens tussen, dus geen punt om mee te nemen, en leuke herinnering), je kan het ook op een romper of babyshirtje laten drukken.

* Een klein kinderboekje met liedjes, kan ze die uit haar hoofd leren en als ze dan terugkomt vlekkeloos zingen voor haar Neefje

* Knuffeltje met t-shirtje en tekst je bent nu al mijn liefste tante!
Een soort van dagboekje en dan vanaf nu met elke week/ of twee weken in hoe groot de baby is gegroeid etcetera.

en dan thuis ook een dagboekje bij houden, voor als het kindje geboren is met de belangrijkste dingen erin, die ze anders zou missen, maar nu terug kan lezen. ( uiteraard fototjes erbij)
een mok met voor de liefste tante, of een gegraveerde pen.

sleutelhanger waar ze later een foto in kan doen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:shyte schreef op 15 juli 2008 @ 12:20:

een mama vertel eens boek en dan over het mama een sticker met Tante plakken?Heel leuk idee! Ga ik onthouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven