vanaf15feb

18-06-2014 16:04 900 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle dames die zwanger zijn en in de tweede helft van februari zijn uitgerekend!

De inloggegevens zijn:

Iedereen die meeschrijft mag zijn eigen gegevens in de tabel aanpassen.

Naam Leeftijd jij en partner Ronde Hoeveelste Uitgerekend op, en het wordt een .... Echo op Phloxie10 33 5e 1e 20-02-2015 18 juli 20weken: begin oktober MissTinkerbel40 & 40 7, na 5 x IUI en 1 x IVF, nu natuurlijk 2e 22-02-2015 Jongen! 29-9 19-wekenecho Lexie85 28 en 37 2.5 jaar 2e 24-2

Jongen! Verlos 14-10 20-weken echo 9-10 chocolatechip Beiden 28 1e 1e 20-2 14 juli mooootje 31 en 33 1e 1e 16-02 24 juli echo 17Juli intake VK hbbb 23 & 35 5 2de 18-02 !verrassing! 19-9 afspraak VK 2-10 20 weken echo! islaaa 36 1.5 jaar 3e 16-2 Geheim 5 juli echo sibbel 32 &30 1e 1e 13-02 8 juli Mariaa89 24 & 27 4e 1e 16-02-2015 echo 08-07 termijnecho 28-07 Patsy84 30 & 28 1e 1e 23-02-2015 termijnecho en intake 31 juli WARSK 34 & 39 5e 4e - 3 jongens: 10, 8, 6 24-02-2015 Maarten 17w marleenmj 31 & 31 1e 1e 28-02-2015 21-7 S1984j 29 (bijna 30) & 29 eind jan. met pil gestopt 1e 2 febr. 1 aug Moekiewoekie 28 & 29 17e 1e 23-02-2015 Jongen! 6 okt - 20 weken echo Bobby5 29 & 39 1000e 1e 15-02-2015 Jongen!, geslachtsecho 3 augi Ikketje 29 4 3 23-2 5 augustus laupie89 24/30 ? 1 18-2 Meisje! npm 14-8 ozoz 33 ? 2e 6-2 Jongen! nonaimee ? ? ? 9-2 Jongen! sannie ? ? ? 24-2 bellaaa123 20 en 28 1 1e 28-02 16-09
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.47% gewijzigd
Hallo Dames,

@Warsk, wat heftig zeg. Echt verdrietig. Ik hoop dat jullie de kracht vinden om door te gaan. En dat jullie kleintje maar een sterk ventje blijkt te zijn!

Hier gaat het redelijk, zwanger zijn is echt niet zo mijn ding. Ik ben erg vermoeid al gaat het langzaamaan beter. Maar aan de andere kant vind ik dat ik niet zo moet zeuren. Er komen 2 baby's aan! Ik had twee dagen geleden het idee dat ik er 1 voelde maar was maar licht. Daar verheug ik me op dat ik ze voel rond dartelen. Al kan ik me nog herinneren dat ik daar op het einde van mn vorige zwangerschap heel anders over dacht haha.

Ik mag 11 sept terug op controle. Echo en gyn. Misschien zien we dan het geslacht al. spannend!! Maar het cliche is voor mij echt als het maar gezond & gelukkig is. Als we het weten mag iedereen het weten. Bij een week of 11 heb ik aan iedereen die het maar wilde horen verteld dat ik zwanger ben.

Wij hebben een Joolz, echt super tevreden mee. Top wagen. Het jammere van de bugaboo vond ik dat ie zo laag is. De Joolz is wat hoger en daardoor zit je kind wat meer op ooghoogte bij het terras en tijdens het lopen iets meer overzicht. Maar we gaan hem snel op marktplaats zetten. (zal een linkje posten;) Ik heb hem nu helemaal gewassen enzo dus hoop er nog een leuk bedrag voor te krijgen. want een tweeling wagen is dus echt heel erg duur pfffff.

Ik vind een goede wagen wel belangrijk, ook omdat ze er op het begin nog veel in slapen.

Ik ga ook voor een draagdoek, de eerste wilde dat echt niet maar ik heb hoop dat 1 van de twee het nu wel lekker vindt. Lijkt me heerlijk nl.

Ik heb bij mijn dochter 6 mnd borstvoeding gegeven. Ik wil graag ook de twins gaan voeden al ben ik wel minder principieel als bij de eerste. Ik ga het wel zien en ervaren of het reëel is.

Net terug van de kapper, heeeerlijk! Dochter ligt op bed en ik ga nog maar eens wat eten voor mezelf maken haha

Fijn weekend allemaal!
@Warsk, het klinkt alsof jullie op je gevoel afgaan en dat lijkt me ook het beste. Er komt zoveel op je af dat je oren tetteren. Ik duim voor jullie!

@Kinderwagens, ja ze zijn duur. Ik zal veel lopend doen dus we gaan hem veel gebruiken en later nog als buggy. Mijn oppas kind van 2,5 zit er nog in. Wij zijn allebei gemiddeld kwa lengte en krijgen de wagen van mijn moeder dus dat is mazzel. Verder heb ik een prachtige box gezien maar ik vind 300 euro wel belachelijk.

@Miss, wat een fijne regeling heb je met de papa er zijn vast veel BAM'ers die het ook zo zouden willen!

@Sibbel, heerlijk. Blijven jullie wel in dezelfde plaats? Wij hebben nog niks op Facebook gezet, ik durf niet helemaal. Bang dat het toch niet goed gaat ofzo.

@Werk, ik werk heel erg part time als zelfstandige en een deel thuis. Man is ook zelfstandig dus ik ben benieuwd hoe het straks gaat. Man werkt veel en wisselende uren, soms in het buitenland dus ik zal meer zorg op me nemen.

Fijn weekend!
@Rush, 2 kindjes lijkt me ook zwaar. Jouw lichaam heeft het dubbel te verduren.
Warsk, knap dat jullie deze dappere keuze hebben gemaakt. Een onzekere tijd ligt voor jullie, en ik wens jullie veel kracht toe. Vreemd dat de twee experts het zo oneens lijken, dat maakt het niet makkelijker voor jullie.quote:islaaa schreef op 15 augustus 2014 @ 22:29:

Top phloxie!!! Ik heb nog geen uitslag...Wanneer verwacht je de uitslag?
@phlox , gefeliciteerd met je goede uitslag!
@ Chocolatechip: 300 voor een box is echt zonde van je geld. Van alle spullen die je moet aanschaffen is de box de meest nutteloze vind ik. Het is een plekje in je woonkamer waar je kind even rustig kan chillen, maar je zou zelfs zonder kunnen. Bespaar dus echt op de box en investeer liever in een fijne draagzak.

@ Rush: Logisch dat het allemaal best zwaar is, alles dubbel, poeheee. Je weer al dat het een 2-eiige tweeling is toch? Is de kans dan groot dat het een jongen en meisje is? Hoor je vaak toch? Zo leuk!

Hier weer om 6 uur klaarwakker en mijn zoon is bij zijn vader. Gelukkig sliep ik al om half 11, dus aan mijn uren kom ik wel. En gelukkig een goed boek op mijn nachtkastje!
Haha tinkerbel: kan je een keer uitslapen, ben je alsnog vroeg wakker. :-) Heb je nog wat aan je dag. En ik vind het altijd wel relax als je in je eigen tempo kan opstaan en niet omdat een kind roept.

Rush, ja kan me voorstellen. Mijn schoonzusje heeft in het voorjaar een tweeling gekregen terwijl ze een peuter heeft. Ze vond de zwangerschap erg zwaar lichamelijk. Sterkte en doe rustig aan. Werk je? Je zal ook wel eerder met verlof gaan dan. Ben ook benieuwd of het 1 of 2 eiig is.

Sibbel: tja, helaas komen dat soort dingen (zoals verhuizen) vaak niet handig uit. Maar je kan het beter nu doen dan als je een kindje hebt. En zorg dat jij tegen die tijd alleen de koffie hoeft te schenken, want echt helpen is niet echt meer te doen dan.

Van de meiden groep van mijn geboorte van mijn kindje gingen er een hoop verhuizen terwijl ze 1 kind hadden en zwanger waren van de tweede. Nou, dat is pas onhandig.

Chocolate: was leuk dat je een oppaskindje hebt. Dan heb je waarschijnlijk wel een goed beeld wat je te wachten staat. Doe je dat als gastouder of naast je werk ofzo? En blijf je dat straks doen?

Zit te denken of ik samen met man nog een lang weekend naar de zon wil in oktober. Nog even samen zijn voordat nr. 2 komt. Maar ja, waar vlieg je in de tijd in 4 uur heen waar het nog 24'C is?
@ Ozoz: Ibiza is nog heel lekker in oktober hoor! Of anders Marrakech! Barcelona!
Het is idd een twee-eiige tweeling. Je ziet vanaf het begin duidelijk twee vruchtzakken. Al ben ik snachts wel eens bang dat er een derde achter zit ;)

Lekker nog ff weg met zn 2-en. Zou ik zeker nog even doen! Wij gaan mid sept ook nog weg. Heerlijk! Lekker nog naar de zon voordat de herfst begint.

Fijne dag allemaal!
@Miss, zeker zonder maar hij is zo leuheuk ;) Herkenbaar die slaapproblemen maar het gaat hier bij vlagen.

@oz, ja ik ben gastouder aan huis. Dit ben ik na mijn studie Pedagogiek gaan doen omdat ik de ellende in de jeugdzorg wereld niet zag zien en het bevalt goed. Ik blijf het zeker doen, in welke vorm en hoeveel uren precies weet ik nog niet.

O, heerlijk ik zou het doen. Wil je echt op het strand kunnen liggen? Misschien Zuid Spanje of Turkije. Wij gaan over twee weken naar Frankrijk en we hopen op lekker weer.
Tinkerbel, wat een fijne regeling heb jij met je co-ouder.

Jullie kinderen weten ook gewoon niet beter, erg bijzonder hoor!

Phloxie, ik zal het deze week horen de uitslag, en anders volgende week bij de verloskundige, volgensmij als ik verhoogde kans belt de vk me eerder, dus hoe langer het duurt hoe beter!

Heb de npm al bijna 2 weken geleden laten doen, dat zou toch al bekent moeten zijn toch? Ook ivm verder onderzoek?

Kleintje trappelt er vrolijk op los hier, voel hij/zij regelmatig, zo leuk weer he! Vrijdag komen mijn lieve kids weer thuis dan ben ik weer helemaal compleet, hopelijk hebben ze een fijne vakantie gehad.

Ben ook zooooooo nieuwschierig wat het wordt he???

Nog 3 weken dan laat ik de geslachtsbepaling doen. Weken vliegen voorbij vind ik, voel me ook super goed de laatste dagen....

Tips voor korte zonnige trips heb ik niet echt denk ik, ben niet zo'n reislustig type. Hooguit Rome? Ben ook eens in gran canaria geweest 4 uurtjes vliegen..lekker warm!
Hallo! Daar was ik weer!

Kan inmiddels melden dat het een stuk beter gaat, ik heb nog wel medicatie nodig, maar ik ben weer aan het werk. Het is nu best goed te doen.

Gisteren weer een echo gehad, alles gaat goed en ziet er ook goed uit, kindje is heel erg druk en deze zwangerschap ligt de placenta aan de achterkant, dus met een beetje mazzel ga ik heel snel iets voelen.

De gyn vertelde me gisteren ook dat ik, als ik dat wil, mijn zwangerschap mag voortzetten onder controle van de verloskundige, met een aantal extra groeiecho's ivm laag geboortegewicht zoon. Twijfel nu een beetje over wat te doen. Aan de ene kant ben ik ziekenhuis gewend, aan de andere kant lijkt het me ook wel erg leuk om me geen patiënt te voelen en naar een verloskundige te gaan. Wat denken jullie? Ik mocht trouwens zelfs thuis bevallen als ik dat zou willen (mits geen andere complicaties natuurlijk), maar het wordt sowieso ziekenhuis, vinden man en ik het fijnst. In februari kan het zomaar een hele onderneming zijn om in het ziekenhuis te komen als er iets misgaat bij een thuisbevalling.

Ik heb alles wel meegelezen natuurlijk en ik ben heel blij voor alle dames die goed nieuws hebben gehad.

@Warsk: Wat komt er veel op jullie af. Heb je het allemaal al een beetje kunnen laten bezinken?
Grr, ik word helemaal gek van dat 's nachts wakker worden en vervolgens wakker liggen. Het is echt uitputtend. Ik word standaard 1x en soms 2x wakker en lig daarna een uur te draaien. Zo irritant!

Ik heb gisteren mijn eerste babypakje gekocht. Doodsbang dat het misschien weer fout gaat, maar ik vind het ook zo leuk om ermee bezig te zijn. Ingewikkeld hoor! Meiden die nog (grotendeels) onbezorgd zijn, geniet ervan!

Lexie: wat fijn dat het beter gaat! Heb je een goede band met je vk? (bijv dat ze je bij de eerste begeleid heeft?). Ik vind dat de 'lokale' vk wat meer aandacht hebben voor de persoon en dat het bellen laagdrempeliger is en ze kunnen bij je langskomen als er wat is. (dat doen een ziekenhuis niet). Ik loop voor de echo's in het ziekenhuis maar voor mezelf bij de lokale vk. Dat bevalt nu goed. Het ziekenhuis is ook wat verder weg voor ons en het loopt vaak uit, dus kost veel meer tijd, zeker als de vk bezoekjes maar een kwartiertje duren. Maar ik weet niet hoe dat voor jou zit.

@vakantie: zit nu aan malta of Spanje te denken. 2 jaar geleden op sicilie geweest, dat was ook top.

Warsk, ik denk aan jullie!
Even snel tussendoor;-) gisteren de combinatietest gehad en een goede uitslag! De kleine lag heerlijk te bewegen en wilde niet meewerken:-)
@Lexie, fijn dat je je wat beter voelt. Het is heel persoonlijk maar ik zou bij de Gyn blijven, dat is toch een arts die er meer verstand van heeft dan een verloskundige.

@ozo, bij mij komt het in vlagen ik slaap nu redelijk goed. Ik heb nog nooit een miskraam gehad en ik was meteen zwanger en toch maak ik me steeds zorgen, aard van het beestje.

@Sannie, gefeliciteerd!

Ondanks gemengde reviews heb ik op marktplaats een Angelsound gekocht, heel erg leuk! Het is niet makkelijk om de juiste plek te vinden maar ik heb het hartje gehoord.
Sannie, gefeliciteerd met de goede uitslag

Lexie, fijn dat je je beter voelt!

Wakker liggen doe ik niet gelukkig, erg vervelend voor degenen die dat wel hebben!

Ik ga woensdag weer naar de vlos, ik ben benieuwd wat er dan te bespreken valt.
Top Sannie!

Leuk he Chocolatechip het hartje horen, gewoon thuis op de bank! Ik vind het heel geruststellend en het maakt het wat tastbaarder.

Phloxie, ik ook woensdag naar de vk! Wordt een snelle afspraak denk ik, zoveel valt er nog niet te bespreken. In ieder geval bloeddruk meten en hartje luisteren. En ze zal aan je buik voelen hoe ver je bent. Wat ik onzin vind, ze zitten er altijd naast qua grootte van je kindje.

Ik ben nog steeds ontzettend moe, dus laat mijn ijzer ook even checken. Hoe is het met jullie vermoeidheid? Mijn borsten staan ook op springen, als ik wakker word zijn ze loodzwaar, poeh. Verder geen echte kwaaltjes. Slapen gaat een stuk beter weer. Nu mijn zoontje nog...
Ik voel me top! Energie is weer helemaal back!! Voel me nu zelfs beter dan dat ik niet zwanger ben , ook slaap ik weer prima, en hoef er minder uit s'nachts! Erg prettig.

Ben me toch aan het hooien in huis, haha..moet er zelf om lachen.

Heb niets meer gehoord van verloskundige, dus mag er van uit gaan dat npm prima is, dinsdag hoor de getallen.

Sannie top dat alles goed is, heerlijk!

Iedereen fijn weekend!
@ Islaaa: Ik had echt allang gebeld voor die kansberekening hoor! Beetje raar dat je nog niks hebt gehoord. Uiteindelijk bepaal jij namelijk wat je met de uitslag doet, niet je vk. Vervolgonderzoeken of niet. De een doet dat bij 1 op100, de ander bij 1 op 500. Of je doet niks. Maar om dat te kunnen beslissen heb je toch op tijd de uitslag nodig. Maar als dit voor jou oke is, wie ben ik..
MissT, ik ben ook nog steeds erg moe hoor. Van de week nog in tranen uitgebarsten en huilend in bed gaan liggen van de moeheid.

Ik hoop me snel zoals Islaaa te voelen
Ik trek momenteel de gebroken nachten slecht. Mijn zoontje van 20 maanden spookt de laatste tijd rond 3 uur 's nachts. En dan merk ik dat ik weinig reserves heb. Ik ga vaak al om half 10 slapen, zodat ik toch aan 8 uur slaap kom. Maar dan nog ben ik moe overdag.
Tja als je het zo stelt tinkerbel, de echo zag er erg goed uit. ik mag er toch echt van uit gaan als ik bij een risico score in de buurt kom dat ze contact op zouden nemen toch???

Ik ben me er nog steeds zeer van bewust dat een kansberekening nog geen zekerheid geeft. Wellicht wat naief maar zekerheid heb je pas echt bij een vlokketest of punctie...

Ben eigenlijk nog maar groentje op gebied van testen
Het al vast allemaal prima zijn hoor Islaaa, dinsdag weet je het!
Hebben jullie ook al zo'n leuk buikje? Mijne is nu echt een mooi strak bolletje, het valt echt op. Ik vind het heerlijk! Zit er steeds overheen te aaien en steeds als ik langs een raam loop, kijk ik ernaar in de weerspiegeling; blijft een wow-gevoel opleveren!

Voor aankomende woensdag hebben we een echo geregeld voor de geslachtsbepaling, ontzettend veel zin om te weten wat het wordt! Wij denken een meisje en eigenlijk iedereen om ons heen heeft dit gevoel ook. Ik ben zo benieuwd!

Warsk, hoe gaat het?

Rush, hoe voel jij je?

Sterkte met de vermoeidheid, dames! Herkenbaar, plus dat ik regelmatig de hele dag enorme hoofdpijn heb. Eigenlijk helpt het dan alleen om te gaan slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven