Gezondheid alle pijlers

Alweer blaasontsteking

01-09-2014 14:28 29 berichten
En alweer heb ik blaasontsteking..

Door een aanrader van de huisarts moest ik beginnen met het drinken van cranberrysap, ook neem ik vitmine c en cranberry tabletten, ga ik na het toilet na de sex, hou ik het niet op enz enz. Maar nu heb ik toch weer na een jaar tijd weer twee keer in een korte tijd blaasontsteking gekregen.

Er zijn hier vast wel dames die ook vaak last van blaasontsteking hebben? En eventueel nog tips hebben om het tegen te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik ook...

Voor de 3e keer in 2 maanden. Ik ben begonnen met slikken van extra sterke cranberry capsules, maar ga het wondermiddeltje dat hier genoemd wordt morgen ook meteen halen. Ik ben er zoooo klaar mee. De hele nacht op het toilet zitten :(
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Naast wat al gezegd is, pillen met d mannose, helpt het bij mij om na de sex en na het plassen me goed met water(geen zeep ect) schoon te maken. Kreeg het vroeger vaak en sindsdien ik me extra erna was is het over.
quote:Iris27 schreef op 01 september 2014 @ 21:07:

[...]

Ik bestelde het daar ook nu je het zegt! Goede webwinkel. Betrouwbaar en snel geleverd ook.

Zeer betrouwbaar en inderdaad snel geleverd.

Ze hebben een permanente actie ook- 6 zakjes voor de prijs van 5. ook niet geheel onbelangrijk.

Ik heb die van de Etos en de Tuinen ook geprobeerd, naar mijn gevoel een beetje minder krachtig dan de pillen van eerdergenoemde site. Ze waren dan uiteindelijk goedkoper, maar ging toch weer terug naar de iets duurdere, wel werkende versie.

N.B. op dit moment heb ik die van de Tuinen thuis staan, die slik ik dan ook preventief- dus als 'vitamine'.
Two roads diverged in a wood and I - I took the one less traveled by, and that has made all the difference. ~R. Frost
Hetgeen ik vergeet... misschien ook een tip waar menigeen niet van af weet en ik tot vrij recentelijk ook niet.

Gezien ik deze blaasontstekingen chronisch had ben ik door blijven vragen bij mijn huisarts om mij te testen op Candida (virus/ infectie). (Het candida gist/ virus zorgt er eveneens voor dat we sneller schimmelinfecties krijgen).

Bij mij betekende veel aanpassen in dieet, maar heeft er wel voor gezorgd dat ik in combinatie met deze dmannose echt geen last meer heb van de blaasontstekingen.

Misschien het opperen bij de HA waard?
Two roads diverged in a wood and I - I took the one less traveled by, and that has made all the difference. ~R. Frost

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven