Ikea dekmatras Sultan Torod - verpakking?

05-09-2014 16:19 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Weet iemand hier hoe deze dekmatras 180x200 verpakt zit?

Bij een aantal andere matrassen staat expliciet "opgerold", bij deze niet. Bij de verpakking zie ik ook alleen het gewicht en niet hoe erg je moet proppen om hem in de auto te krijgen..

Alvast bedankt!
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Even Ikea bellen ?
quote:paper-clip schreef op 05 september 2014 @ 16:32:

Even Ikea bellen ?Dat is optie 2, maar de ervaring leert dat zij over het algemeen in hetzelfde systeem kijken als wat je thuis kunt checken..
quote:schorpioentje28 schreef op 05 september 2014 @ 16:36:

[...]Dat is optie 2, maar de ervaring leert dat zij over het algemeen in hetzelfde systeem kijken als wat je thuis kunt checken..Dus, waarom check jij dat systeem niet dan en belt Ikea alsnog op met deze vraag? Dan kun je iig vertellen dat het niet in het systeem te vinden is? Zeer waarschijnlijk weet iemand het echt wel binnen Ikea.
Ze zullen toch wel weten hoe het verpakt zit ? Anders bel je even naar de vestiging waar je hem wilt halen. De keer dat ik er 1 gehaald heb zat ie opgerold. Ik zou het haast wel denken in verband met de ruimte.
quote:Quinty schreef op 05 september 2014 @ 16:38:

[...]

Dus, waarom check jij dat systeem niet dan en belt Ikea alsnog op met deze vraag? Dan kun je iig vertellen dat het niet in het systeem te vinden is? Zeer waarschijnlijk weet iemand het echt wel binnen Ikea.Dat heb ik gecheckt..daar staat het dus niet, anders had ik geen topic geopend. Ik had gehoopt dat iemand op het forum zou weten of het een rol of doos is..
Je kunt een algemeen nummer bellen als je dringende vragen hebt a ¤ 0,55 p/ minuut. Andere opties zijn twitter (heb ik niet) en de digitale medewerker Anna (die snapt mijn vraag niet). Ik wacht nog wel ff of er inhoudelijke reacties komen voordat ik ga bellen..
Je kunt hem natuurlijk ook uitpakken en zelf de auto inrollen, als er een kartonnen doos omheen zit. Het is een dekmatras, dus niet zo dik als een gewoon matras.

Je kunt bij Ikea touw krijgen om de rol vast te maken en de doos kun je in de papier/kartonbak kwijt.
quote:Mevrouw75 schreef op 05 september 2014 @ 16:54:

Je kunt hem natuurlijk ook uitpakken en zelf de auto inrollen, als er een kartonnen doos omheen zit. Het is een dekmatras, dus niet zo dik als een gewoon matras.

Je kunt bij Ikea touw krijgen om de rol vast te maken en de doos kun je in de papier/kartonbak kwijt. Dat is ook nog een idee ja! Misschien dat ik straks wel ff twee spanbanden meeneem, die kan ik wat strakker aantrekken dan touw en dan moet het lukken! Bedankt!
Volgens de gebruiksaanwijzing: opgerold

http://www.ikea.com/nl/nl ... ekmatras__AA-500304-1.PDF
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb hem pas gekocht en kreeg hem opgerold geleverd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven